MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Myrim » dt. feb. 26, 2008 5:52 pm

felicitats a les del 26!!! Jo ja els vaig fer jo soc del 19... a mi em fa ilusio i tinc moltes ganes ja k arribi el 19 de maig, per fer un anyet i celebrar-ho. Vosaltres li fareu un detallet al marit?
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dc. feb. 27, 2008 10:23 am

Moltes felicitats a totes!!

Jo ja vaig a per el 10 ... jejeje som del 5 de Maig *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » dc. feb. 27, 2008 2:16 pm

MOLTISSIMES GRACIES NOIES!!!!!

Ostres Masa tu gairebe vas un mes mes endavant que nosaltres, al ser de pricipis de mes i nosaltres de finals.

Myriam intencio de celebraro la tenim el que no sabem es que farem. Voliem marxar... pero com el mes probable es que l'Albert treballi els dissabtes pues ens esperarem a que hi hagui un pont (per 1 de maig o per st. Joan) i mirarem de marxar llavors. Pero encara no ho tenim gaire clar. De moment ja hem decidit que el mateix dia 26 de maig anirem a dinar i a sopar fora (cau en dilluns).
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Myrim » dc. feb. 27, 2008 4:11 pm

Si si... lo de celebraro si evidentment... jo preguntava k si li regalareu algo, o nomes ho celebreu... es k no se k fer. Ell es super detallista en tot i no se si fer-li algo, era per agafar idees.
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dc. feb. 27, 2008 6:47 pm

Ups pues aixo encara no ho he pensat... suposo que com sempre ho decidire a ultim moment. I si le faig algun detallet.... pues ara mateix no se que li podria fer perque el diari del casament (be de com vam anar organitzant-ho tot ja li vaig donar la nit de nuvis) I ja hi he afeguit la cronica del gran dia i del viatge. L'album de fotos del viatge el farem entre tots dos... :-/ No se si tinc alguna idea ja t'hon dire, ok???

Mira i si li regales una cartera nova pero em una foto vostre de nuvis dins??? Ho dic perque a l'Albert li agrada portar una foto de tots dfos dins la cartera i ja que es per celebrar l'any de casats pues la de nuvis, no?? Nomes es una idea.

seguire donant-li voltes.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dj. feb. 28, 2008 10:20 am

jeje... merci pero lo de la cartera el primer k va fer quan vem tenir el cd am les fotos va ser posar tres fotos en petit del nostre casament a dins.. pero weno ja se'm acudira algo
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dj. feb. 28, 2008 3:03 pm

merce i albert ha escrit:FELICITATS avui fem 9 mesets !!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

JA ESTEM DE 9 MESOS....ja ja ja AVUI SORTIM DE COMPTES...ja ja ja. espero que ho podreu celebrar... jo ho intentare.

Imagina't quina celebració, ell veient el Barça al menjador i jo a la habitació veient Anatomia de Grey, je je je pero som feliços igualment, neujor:-) neujor:-) neujor:-) .
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dj. feb. 28, 2008 10:27 pm

FRANCRIS SI ET CONSOLA JO ET DIRE QUE NOSALTRES VAM CELEBRAR-HO GAIREBE IGUAL. JO VEIENT ANATOMIA DE GREY I ELL A L'ORDINADOR.... JA JA JA PERO ENS ESTIMEM MOLTISSIM. :-)) :-))
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dv. feb. 29, 2008 11:45 am

Nenas volesaber un secret???

suposo que si,

El dissabte 8 el meu home i jo ens tornem a vestir de nuvis!!! hem fa molta il·lusií!! :-///: :-///:

El nostre fotograf ens a proposat vestirnso un altra cop per fernos fotos artisticas i penjarlas a una web que obrirá nova. Hem vaig provar el vestit i per sort corda, peró ajustadet, no hem va com el dia del casament. jejejeje
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dv. feb. 29, 2008 6:15 pm

Ostre que divertit!!!

A mi em fa moltissima por tornar-me a posar el vestit de nuvia, segur que ja no hi entro. ja ja ja. Ei ja ens ensanyaras les fotos, ok???

Bon cap de setmana guapissimas!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » ds. març 01, 2008 12:12 pm

Bon dia!

Joer quina evneja (sana eh.. :-)ok: ) FRACRIS!! i quina il.lusió!!! jo también me'l vull tornar a posar ....

Ei volem veure aquestes super fotos dels nuvis =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Un petó
masa

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

...

EntradaAutor: iraiosc » dg. març 02, 2008 6:58 pm

fracris!!! y per quan sera la sessió mes o menys?? volem veure-us!! >.-<: :-)ok: :-.:·::

quina sort, encara entres bé, dius??? doncs clar que si cuca!!! En canvi... jo dubto que hi torni a entrar mai!! jajajaja
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: FRACRIS » dl. març 03, 2008 9:54 am

Hola nenas!!

Entrar entra, respirar també respiro peró no hem va com el dia del casament, que m'anava perfecte, hem consola que hem corda i al ser un vestit cenyit ja és molt!!

Ho fem dissabte a las 3 de la tarda. Ja us explicaré que tal.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dl. març 03, 2008 12:38 pm

JO PER SI DE CAS NI HO PROVO.... SEGUR QUE NI M'ENTRA NI EM CORDA!!! JA JA JA PREFEREIXO QUEDAR-ME EM LES GANES QUE PROVAR-HO. JA JA JA

FRANCRIS JA ENS ENSENYARAS ALGUNA FOTO, OK???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. març 03, 2008 3:00 pm

merce i albert ha escrit:JO PER SI DE CAS NI HO PROVO.... SEGUR QUE NI M'ENTRA NI EM CORDA!!! JA JA JA PREFEREIXO QUEDAR-ME EM LES GANES QUE PROVAR-HO. JA JA JA

FRANCRIS JA ENS ENSENYARAS ALGUNA FOTO, OK???

Ja sabeu per experiència que els fotografs necessiten el seu temps fins que et donen alguna foto.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dl. març 03, 2008 3:13 pm

per cert MERCÈEEEEEEEEEEEEEEEEEE

No me enrecordat de dirte on vam celebrar aquest dissabte 1 de març el bateig del meu cosí!!!

Ho vam fer a Can Terranch!!! jajajaj

Hem vaig enrecordat de tu. I li vaig dir al meu home: t'enrecordes d'aquella noia que vam trobar al mercat de Chian Mai, doncs es va casar aqui!! jejeje
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dl. març 03, 2008 5:13 pm

kina enveja jo también vull tornar-me'l a posar!!! De fet ja li he dit k el dia del aniversari ME'L POSO!!! i ell tambe, de entrar jo si k hi entro pero ara em ve una mica gran, perk com he estat fent regim doncs ara peso molt menys k al casament!! jo he fet al reves.... i k duri k aixo de mantindres es mes dificil!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dl. març 03, 2008 6:21 pm

Francris, quina gracia. Nosaltres hi volem tornar per l'aniversari pero haura de ser el dia abans (cau en dilluns)...

Quina sort que tens Myriam... jo per si de cas ni ho intento tornar-me a posar em vestit.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dt. març 04, 2008 8:43 am

Sort... i molts mesos de sacrifici... despres del casament emb vaig engreixar uns quants kilets i al setembre em vaig posar a ralla amb la dietista i he conseguit perdre 10, i ara toca mantindre el pes, pero ufff estressa, pk ara en teoria puc menjar de tot pero moderat i tinc les pautes a seguir, i ho faig pero hi ha dies k si surto ja començo a pensar ai k m'engreixare i k si tal... i clar despres de tan sacrifici fa rabia engreixar, a no se k engreixis pk et kedes embarassada, aleshores la panxolina es preciosa!!!
Joan i Myriam
Myrim

...

EntradaAutor: iraiosc » dt. març 04, 2008 12:52 pm

:-)) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) aix... dubto que hi torni a estar mai com abans... però en fi, només vull quedar-me millor que ara que puc rodolar gairebé!! xDDD

jo també hauré de tornar :: orrr:: a la dietista quan passi tot... que l'estiu el tinc aquí!!! aix...
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants