Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: xocolatina » dg. març 02, 2008 10:57 am

Bon dia noies!!

Ara fa unes setmanetes que estic força desconectada de tot... avui he entrat de nou, i veig que porteu molt bé tots els preparatius.

Mols ànims boniques, ja queda poc pel vostre gran dia!!
xocolatina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 02, 2008 11:23 am

Bon diumenge!!

Avui fa bon dia, eh?? Ja s'acosta la primavera!

Afbe i Gemma, alguna de les dues va anar a la desfilada de rams??

Mireia, les arrecades es veu que me les varen comprar allà a una tenda que hi ha per devand de Pronvias, pel costat de l'Ancora ( em sembla que es diu així aquell bar...). Es una botigueta molt petita que es veu que casi tot es de Swarosky... la meva mare shi va comprar la gargantilla, el braçalet i les arrecades i pel que em va dir estar molt bé de preu: tot uns 250€... i les arrecades pel que ma dit: 100€! Així que està força bé no??

Arhhoa, ja li enviat un missatge a la Elena...havera si em troba alguna solució!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Dem » dg. març 02, 2008 11:23 am

hola nenas!!!! molt bon dia a totes!!!!

be entro un momentet per k despues de dinar agafo el .(*.*).:.. i manivaig cap a puigcerda, per k ja arribat el dia dilluns a les 7 ingresan a ma mare per operarla, aixis k fins dimart cap el tard no podre conctarme......estig be nenes, en principi tot a d'anar :-)ok: i puju per k vull estar al seu cantor i ferla riure una miketa!!!!!!!

dir-vos k Miriam guapa les arracades fam molt miriam, vaja k mencanten i et keden super be,per no dir k amb el teu vestit estaras GUAPISSIMA!!!!!!

Sira guapa no et desanimis per les sabates a mi en va passar lo mateix, fins k un dia aixis casi sense buscarles alla estavem!!!! mesperaben a mi tenien k ser meves!!!! ja veuras k aviat les trovaras!!!!!!

mireia,nuria, be a totes lo dels vestits va en serio heeeeeeee!!!!! k jo ja pàrlare amb el meu fotograf per k per finals d'any amb doni hora per kedar totes a fer-nos un buk d'akets totes juntes amb els nostres vestits !!!!!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

be patatonetes meves k acaveu de pasar un molt bon diumengue!!!!!
no se si amb deixo alguna cosa per algu,si es aixis perdoneume,molts i molts de petonarros per a totes!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
fins dimarts!! no os passeu :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: k si no dimarts no os podre segir!!!!!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: kel_go » dg. març 02, 2008 11:28 am

hola, soc de girona (sant hilari sacalm) i em casa aquest any a mas solà (santa coloma de farners) algu te referencies
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 02, 2008 11:29 am

Dem reina!
Espero que vagi tot bé amb la teva mare!! Imerci pel comentari de les arrecades, jo també trobo que fan Míriam... :-)) :-)) :-))

Lo del fotògraf ho trobo super bona idea!!! Jo al meu no li pregunto que és super carero...jajajajja!!!

Un petonet reina!!! I fins dimarts!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dg. març 02, 2008 11:46 am

Bon dia guapes!!

Kel go, felicitats pel casament!! i perdona, però amb el Mas Solà no et puc ajudar, ja que no hi estat mai. però hi ha molta gent que en parla molt i molt bé!

Miriam, teniu raó amb això de les arrecades, fan per tu!!Fan miriam, guapa!

Dem, tranquil.la que la operació segur que va molt bé! esperem bones noticies el dimarts.

Mireia aprofita aquest sol, tu que téns la platja al costat. Fa un dia tan i tan maco!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Dem » dg. març 02, 2008 12:06 pm

MOLTES GRACIES PATATONES!!!![quote][/quote]
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: _cumeta_ » dg. març 02, 2008 1:37 pm

Hola nines!!!

Ufff,.... no sé si me'n recordaré de tot el que vull dir,.... mare meva!!! :hmm::

Sira, no et desanimis pel tema de les sabates!! AMUNT AQUESTS ÀNIMS!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Tranquil.la, a les botigues de sabates encara és d'hora,.... jo crec que a partir d'aquest mes ja hi haurà cosetes per triar,....
Mira, crec que a l'Espe li va passar això mateix,.... que va anar a mirar sabates i li van dir que encara era d'hora.
El que passa és que a El Tocador de la Novia van al mateix temps que els vestits de núvia; és a dir, que els hi arriben les col.leccions al Setembre-Octubre (igual que els vestits), per això ja no tenen gaires números, però a la resta de botigues,.... tot el que és de primavera-estiu, fins a finals d'aquest mes,.... res de res. Ànims guapa, que segur que trobes les teves sabates ben aviat!!! :-()-) :-)ok: :-)ok:

Dem, ja t'ho he dit en el teu post, però MOLTS ÀNIMS REINA!!!! Tot anirà bé, segur,.... i qualsevol cosa que necessitis, ja saps,... :-)ok:

Míriam, les arrecades són molt maques!!! Jo també me les vull mirar a Swarovski!! :-)ok: :-)ok:
Ah, per cert, no vaig anar a la desfilada,.... vaig sortir de la perruqueria molt tard i ja no hi vaig ser a temps,.... però bé, va valer la pena, perquè ja tinc el pentinat pràcticament decidit!! :-))
Ara em matareu, perquè no em vaig fer fotos,.... :o-o:
És que hi havia força gent i em vaig tallar molt,... :o-o:
Però com que d’aquí 15 dies i he de tornar, per fer-me’l més definitiu i tinc hora a última hora (estaré jo soleta), llavors me les faré, d' acord?
Però bé, no espereu gran cosa,..... finalment he acabat com ja em temia i com us vaig dir,.... Bàsicament com vaig sempre, però recollit alt de davant,... i poc més,....
Ah, i també ja tinc el ram triat i la decoració de l' església decidida!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ufff,.... he avançat un munt, eh?!! :-)
Però no us ho perdeu, perquè el ram és tot el contrari del que deia!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Us vaig avisar eh,.... sabia que insitu,.... canviaria,.... mare meva, quin cap!!! :-))

Vinga guapes, parlem!! :-)ok:

Petonets.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 02, 2008 2:09 pm

Gemma, ENHORABONA per aquesta avançada!!!

Explican's una mica, dona! Com és el ram al final?? I el pentinat el pròxim dia no tens escapatòria, eh! As de fer-te fotos!!!
La decoració floral, com l'as triada??
Les arrecades, si et poses a la web de swaroski allà et surten tots el models i els preus que hi ha són els reals que valen a la botiga aquesta de Girona...

Kel-go, BENVINGUDA GUAPÍSSIMA"!!!
No et puc ajudar gaire amb el tema Mas Dolà, només sé que està molt bé...de fet, el 29 d'Agost de l'any que bé mi toca anar-hi de casament...
Quin dia et cases??
Jo em caso ara el 6 de Juny, i fem el convit a Mas Pau.
Com portes les coses del casament?? Ja ens aniràs posant al dia!!

Vaig a dinar reinetas...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 02, 2008 2:13 pm

Nenas, us torno a posar la foto de la meva cunyada que no em vareu dir res... es que no para de preguntarme... que els hi ha semblat?? jajajaj
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 02, 2008 3:16 pm

Mas Paueras, per fi he escanejat el full de les taules!
Aqui us el penjo!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dg. març 02, 2008 5:16 pm

kel go benvinguda i fellicitats pel casament, jo tampoc et puc ajudar, ho sento.

Miriam ja li pots dir a la teva cunyada de part meva que estara guapissimaaaaaaaaaa :-)ok: :-)ok:

Dem patatona ja veuras que la operacio de la teva mare anira molt be, molts anims :-)) :-)) :-()-) :-()-)

Gemma felicitats per tot el qeu has adelantat aquest cap de setmana.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: nuria74 » dg. març 02, 2008 8:05 pm

Hola maquíssimes!!!

Avui, dia de farniente: hem dormit fins les 12 (el nen a casa dels avis i la nena al nostre llit de les 8 a les 12). Després hdem anat a dinar fora amb els meus pares, i després .:::tv::·· . vaja que no hem aprofitat gens del sol, però esteva molt cansada i encara una mica xunga...

Dem, reina, segur que tot anirà molt bé :-()-) :-()-) petons i fins dimarts.

Gemma, com són les flors?

Miriam, m'encanten les arracades, i estan molt bé de preu! De fet, swarovsky m'adrada molt.

Benvinguda kel-go i enhorabona! Jo tampoc no et puc ajudar, no hi he anat mai. Quan et cases? jo el 18 d'octubre a la sala gran.

Hola xocolatina!

Miriam la teva cunyada estrà molt guapa :-)ok:

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: demà vaig a provar-me més vestits :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dg. març 02, 2008 8:27 pm

Imatge
nuria74

EntradaAutor: sira » dg. març 02, 2008 8:35 pm

Bones!!!!

Miriam la teva està molt guapa!!! jo li recomano un recollit, millor que amb el cabell deixat anar.

Núria gràcies pels rams ara ho miraré.

Dem espero que tot vagi molt i molt bé.

La meva amiga es va comprar les sabates al Padeví.

Ara amb en Rafel estem mirant a veure si ens decidim per alguna cançó que no en tenim ni idea!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dg. març 02, 2008 8:39 pm

Dissabte vam anar a parlar amb el capellà i ja tenim la partida de naixement i només ens falta la fe de baptisme, que la tindrem soposo dissabte vinent, una coseta més!!!! >.-<:

El mateix dissabte també vam anar a parlar amb els de l'hotel però hi era el noi que ens havia d'atendre però ens trucarà demà segurament per quedar per fer el tast el 24 o 25 d'abril :-///:

El mateix dissabte però massa tard vam anar a parlar amb els de les fotos i hi hem d'anar el pròxim dissabte perquè ens va dir que ens ha de preguntar moltes coses :-/ i que acabarem de concretar tot >.-<:

Bueno dissabte vam aprofitar per fer moltes cosetes però tancada no en tenim cap però dissabte vinent espero que sí :-)ok: :-)ok: :-)ok:
sira

EntradaAutor: sira » dg. març 02, 2008 8:42 pm

I per últim!!!!!! estic molt contenta perquè la meva mare dissabte va anar a Girona i va entrar a un parell de botigues per mirar-se alguna cosa per ella pel casament i va entrar a Rosa Clarà i li van dir que EL MEU VESTIT JA HA ARRIBAT !!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
sira

EntradaAutor: nuria74 » dg. març 02, 2008 9:17 pm

Sira, què bé, quantes coses que heu fet!!!

Ja ha arribat el teu vestit :-///: :-///: , quan te l'emproves???

Has vist la llista de cançons que vaig posar? N'hi ha un munt! Jo de moment només tinc clara la de la meva entrada...
Imatge
nuria74

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 02, 2008 11:14 pm

Sira, ja ha arribat el teu vestit????? OOOOOOoooooo quins nervis!!!!
Ostres aviam si et truquen aviat, doncs!!!! :-)) :-))
Enhorabona per totes les cosetas que vas enllestint!

Jo el dissabte vaig anar a Sinovias a mirar el traju del nen i havia una núvia que tot just feia la 1 prova i es casa el 21 del mes que bé... jo, aixó vol dir que a mi encara em falta molt per poder provar-me'l :-( :-( :-( :-( :-(

Núria, que bé que hagis descansat...ojalà el meu peke dormis fins a les 12!
Espero que demà et vagi molt bé en la recerca del vestit! Qui sap...a l'omillò el troves!
Per cert, merci per la pàgina dels rams!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 02, 2008 11:38 pm

Estic llegint per altres posts, i acabo de llegir una idea molt original:

Posar, una càmara de grabar en un racó, tipus, sala de confesionario... jajajja!

Se m'enva el cap...

M'en vaig cap al llit....

Bona nit reinas!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent