Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

EntradaAutor: scarlet » ds. març 01, 2008 5:21 pm

poca cosa, aquest amtí he nat a la pelu i m'han dit que el pack de núvia q inclou:

- 3 proves del pentinat
- 1 prova de maquillatge
- el pentinat i el maquillatge el dia del casament
- manicura

costa 210€! vaig sempre a la mateixa perruquera i no vull arriscar-me aquest dia a anar a un altre lloc, ella ja coneix com sóc i q m'agrada.

Ara trucarem al Marc
scarlet
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Hansen » ds. març 01, 2008 5:23 pm

Ostres quina pasta! Però a vegades és com dius, que més val no arriscar i anar sobre segur.

Estic impacient a que truquis al Marc per veure que et diu!!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: arayk » ds. març 01, 2008 9:45 pm

Hola noies,

doncs sí que és pasta però està força bé... conec una noia que li demanen 250 i sense manicura!...
arayk
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:10 am

EntradaAutor: scarlet » dg. març 02, 2008 9:39 am

bon dia! ahir vam trucar al marc, hem quedat amb demà a igualda per parlar de tot plegat, ja us explicaré!

ahir vam estar de curset prematrimonial, aquest matí hi tornem, deu ni do les parelles que erem!
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dg. març 02, 2008 11:33 am

Qué bé Scarlet!!! Demà ens expliques!

Ostres, això de curset prematrimonial em sona molt malament. Qué feu exactament?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Nuria_Raul » dg. març 02, 2008 9:42 pm

Scarlett, d on vas dir que era Artboda? o fan molt be? son modens... explica m una mica com treballen o què t ha semblat!
Es que en breu ja vull confirmar el fotograf!
Imatge
Imatge
Nuria_Raul

Entrades: 78
Membre des de: ds. set. 15, 2007 5:58 pm

EntradaAutor: Nuria_Raul » dg. març 02, 2008 10:09 pm

He buscat er internet Artboda i ja sé on son! a Barcelona. He vist que tenen una web molt i molt xula, semblen uns bons professionals. Ara esperare a que l Scarlett em comenti que tal el contacte amb ells , aixi com si em pots passar algun preu aproximat.
Imatge
Imatge
Nuria_Raul

Entrades: 78
Membre des de: ds. set. 15, 2007 5:58 pm

EntradaAutor: karla » dg. març 02, 2008 10:11 pm

ups, no sabia que era tan car això de la perruqueria....... Jo encara no sé on anire...

Scarlet, nosaltres també vam trucar al Marc i també hem quedat demà dilluns perquè ens expliqui una mica què fa!!! A quina hora heu quedat?
karla

Entrades: 63
Membre des de: dl. des. 17, 2007 7:10 pm

EntradaAutor: Hansen » dg. març 02, 2008 10:25 pm

Encara us trobareu allà i tot!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dl. març 03, 2008 2:27 pm

Ja ja ja, sona més malament del q es en realitat. Ens van reunir a diferents parelles q ens casem amb una parella q porta anys casada i es tracta de parlar sobre els temes q et proposen com per exemple així q recordi si dinem a casa els pares, tema embaràs i fills, sexualitat, repartiment tasques de casa, si ens costa demanar perdó i si sabem perdonar, si tenim activitats socials fora de la parella … ells et donen consells des del seu punt de vista coma parella casada amb fills i tal. Efectivament també ens van fer la pregunta q tots esperàvem de pq hem escollit casar-nos per l’esglesia, si hem parlat amb la parella de la fe, … al final ens van fer fer una pregaria de grup. En total van ser unes 5 horetes, també va venir el rector i ens va explicar una mica la cerimònia i tal. Al final vam fer un pica pica o cheflis com li van dir ells!

Karla, hem quedat a les 6 amb el Marc, a quina hora hi vas tu? Potser ens veiem! Ho comentem després
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dl. març 03, 2008 2:34 pm

Ostres això del curset...

Desprès expliqueu tot, amb pels i senyals, del que heu parlat amb el Marc. Ja veureu que és molt maco.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dl. març 03, 2008 2:37 pm

Per cert Nuria q m’he oblidat, el tracte amb Artboda de moment molt bé, els vam trucar per anar-los a veure un dissabte a la tarda però resulta q no tenen obert. Tot i així el jefe ens va dir q ell havia d’anar a bcn per altres coses i q si volíem ens atenia, així q ens va atendre expressament! Tot un detall. A més vam arribar gairebé un hora tard i no ens va fer cap mala cara! Un cop allà vam estar parlant fins quarts de 10 del vespre! El vam contractar aquell mateix dia! Hi ha una altra noia del foro q també els ha agafat i està encantada, es LABANDA. Cars ho son una mica, a nosaltres el video, l’album, el cd amb totes les fotos en alta definció i 2 albums replica pels pares ens costs uns 3.000€. (un album replica és de regal per promocio de fira pero crec q ja s’ha acabat) Si vols més preus o més detallats t’ho hauré d mirar a casa!
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dl. març 03, 2008 8:42 pm

Nenes, com us ha anat amb el Marc?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dl. març 03, 2008 9:44 pm

uola!!!!!!!! ja soc aquí!!!

ens hem trobat la karla i jo a can Marc! je je je ara ja ens podem posar cara quan parlem.

karla abans de res em sap greu haver-vos fet esperar havíem quedat a les 6 però ja has vist a quina hora a arribat ell, això de ser comercial ... els clients l'entretenen però si és per vendre més q h i farem.

bé al lio, el Marc molt bé, hem estat parlant molt sobre música, sobre experiències seves en altres casaments pq a més de triar la música és important saber adonar-se'n d les necessitats del públic en cada moment. Com ens ha dit són més animadors q DJ, això si tot són gent q ha treballat en discoteques.
scarlet

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 03, 2008 10:15 pm

scarlet ha escrit:Per cert Nuria q m’he oblidat, el tracte amb Artboda de moment molt bé, els vam trucar per anar-los a veure un dissabte a la tarda però resulta q no tenen obert. Tot i així el jefe ens va dir q ell havia d’anar a bcn per altres coses i q si volíem ens atenia, així q ens va atendre expressament! Tot un detall. A més vam arribar gairebé un hora tard i no ens va fer cap mala cara! Un cop allà vam estar parlant fins quarts de 10 del vespre! El vam contractar aquell mateix dia! Hi ha una altra noia del foro q també els ha agafat i està encantada, es LABANDA. Cars ho son una mica, a nosaltres el video, l’album, el cd amb totes les fotos en alta definció i 2 albums replica pels pares ens costs uns 3.000€. (un album replica és de regal per promocio de fira pero crec q ja s’ha acabat) Si vols més preus o més detallats t’ho hauré d mirar a casa!

oí mi nombre y vine volando !!!jejejejejejejee!!

ja sabeu que sempre procuro fer una visiteta a les veïnes masvinqueres!!! bé, a lo que anava, doncs lo que et comenta l'SCARLET!! el tracte amb ARTBODA ÉS IMMILLORABLE!!! jo , és de lo que més contenta estic fins ara!! els treballs genials!! a veure, t'ha d'agradar l'estil, però és difícil que no et cautivi!! carets, sí... a mi em surt si fa no fa com a l'scarlet... però realment crec que els pagaré a gust! son molt professionals y molt bona gent, de veritat!!!

val la pena, almenys fer-lis una visita!!! de debò!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 03, 2008 10:17 pm

aprofito ja per demanar... aquest Marc del que tant parleu és el que us posarà la música oi? el recomana el vostre restuarant o el pots contractar també per el teu compte??

és que parleu tant bé, que m'estic pensant en comentar-li... almenys esperaré a veure que tal us va, però té bona pinta no?? és d'Igualada? tneen web?
LABANDA

EntradaAutor: scarlet » dl. març 03, 2008 10:28 pm

uola wapa! he intentat posar la foto del meu gismobel pero no he pogut! seguiré provant.

el Marc és d'Igualada, la web és www.monproduccions.com però no hi ha res encara penjat només telèfon, mail i adreça.

a veure si ve la karla i ens explica quina impressió els hi ha donat a ells!
scarlet

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 03, 2008 10:37 pm

GRàcies per la web Scarlet!! me la guardo y ya niré veient.

Sobre el Gismobel, tranqui, jjeejejeje, era puro cotilleo!! pero tu intenta posar-la eh??
LABANDA

EntradaAutor: Hansen » dt. març 04, 2008 8:59 am

I de preus què tal? (Feu-me un adelant, encara que sigui per privi!!!)
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dt. març 04, 2008 4:01 pm

de preus com tots més o menys, 550€ per 3h i després 60€/h.
scarlet

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants