Bon dilluns al mati a totes!!!!!!!!!
Miriam la teva diga-li a la teva cunyada que estarà espectacular, que no pateixi, que el vestit li queda

!!!!!!!!! Això si, com diu la Sira, aquest vestit es mereix un recollit ben xulo!!!!
Dem anims que ja veuras com tot anirà super bé!!!!!!!
Nosaltres dissabte varem anar primer a Juper, i les invitacions estan super bé de preu, les normals modernes surten aprox. 2 €, i llavors n'hi havien unes que eren una caixa i a dins hi havia el text i un recipient tipus tub de vidre amb arròs, les varem trobar super originals i pel preu que em feien les normals a altres llocs tenim aquestes, l'unic inconvenient es si n'hem d'enviar alguna, com ho fem???? També varem veure unes parelles de nuvis super originals amb ninots de pelux que anaven a piles i ballaven... Per cert si es porta el disseny propi t'ho imprimeixen per 1 € la invitació!!!!!!!!!!!
Despres varem anar a Fortia i em sembla que ja tenim aliances, n'hi ha dos models que em varen encantar, es una combinació amb or blanc i or negre, i a l'Anton li varen donar la idea de fer un aro amb or negre i també li va agradar molt la idea, ja que no es veu tan joia com a les altres!!!!!!!
Quin rotllo que us he fotut!!!!!!