Autor: monix » dt. març 04, 2008 9:42 am
Autor: RUN » dt. març 04, 2008 9:48 am

Autor: monix » dt. març 04, 2008 9:52 am
RUN ha escrit:MONIX, UNA ABUELITA DICE.. ESO ES TEMPORAL MUJER..
ASI QUE MARIA, NO QUIERE QUE SE LE VEA LA CARITA
...y la Delfos no tengo ni idea de como está.
Autor: Aker » dt. març 04, 2008 9:57 am
Autor: RUN » dt. març 04, 2008 9:58 am

Autor: ETIAM » dt. març 04, 2008 10:09 am

Autor: Aker » dt. març 04, 2008 10:11 am
pero bien!!...ok, hay que mirarlo!!

Autor: monix » dt. març 04, 2008 10:14 am
Autor: monix » dt. març 04, 2008 10:17 am
Autor: RUN » dt. març 04, 2008 10:18 am
monix ha escrit:Mi Gine se llama Dr. de los Ríos, pero para mi no es totalmete imprescindible que me atienda él en el parto.
Sabéis si hay alguna posibilidad de ir a la Quirón sin tener que cambiarme de ginecólogo?? Es que me pilla muy cerquita de casa, las instalaciones estan muy pero que muy bien y tienen servicio de neonatos.

Autor: RUN » dt. març 04, 2008 10:19 am

Autor: ETIAM » dt. març 04, 2008 10:20 am
monix ha escrit:Maite, guapa, calma't una miqueta que sobretot la teva mare no et evgi nerviosa!!
Escolta probaré això d'anar a 4 grapes, total, per probar...ah! i a mi m'han ofert la delfos i no la dexeus.

Autor: ETIAM » dt. març 04, 2008 10:21 am
RUN ha escrit:HOLA MAITE![]()
NO ESTES TAN NERVIOSA, QUE NO GANAS NADA
YO BIEN GRACIAS

Autor: RUN » dt. març 04, 2008 10:38 am

Autor: monix » dt. març 04, 2008 10:39 am
ETIAM ha escrit:monix ha escrit:Maite, guapa, calma't una miqueta que sobretot la teva mare no et evgi nerviosa!!
Escolta probaré això d'anar a 4 grapes, total, per probar...ah! i a mi m'han ofert la delfos i no la dexeus.
perdona que s'ha m'ha anat l'olla vull dir que la meva tieta treballa a DELFOS jajajaj la meva cosina a Dexeus !! lapsus !!
Doncs mira si vols canviar de clinica fes una cosa. Mira si la teva mutua entra a Quiron i canvia de metge si cal ! a la meva germana la porta la Dra. barrionuevo de Quiron, el primer part el va dur ella i ara amb el segon també i la veritat que GENIAL de 11 !
Autor: ETIAM » dt. març 04, 2008 10:45 am
monix ha escrit:ETIAM ha escrit:monix ha escrit:Maite, guapa, calma't una miqueta que sobretot la teva mare no et evgi nerviosa!!
perdona que s'ha m'ha anat l'olla vull dir que la meva tieta treballa a DELFOS jajajaj la meva cosina a Dexeus !! lapsus !!
Doncs mira si vols canviar de clinica fes una cosa. Mira si la teva mutua entra a Quiron i canvia de metge si cal ! a la meva germana la porta la Dra. barrionuevo de Quiron, el primer part el va dur ella i ara amb el segon també i la veritat que GENIAL de 11 !
Jo estic amb DKV però en el llibret no m surt cap doctora Barrionuevo. El meu doctor m'ha dit que fins fa poc treballava amb Quirón però que a partir d'ara ja no, però en canvi m'ha dit uqe si tinc alguna urgència (pèrdues, infecció d'orina, etc..) sí puc dirigir-me a la Quiron pq allà tene el seu telèfon.

Autor: ETIAM » dt. març 04, 2008 10:47 am