Hola noies,
Ara m'he pogut possar una mica al dia, és que aquí a la feina vaig de vòlid, hem surt la feina per les orelles!
Gemma(nit) mols ànims guapa, ja se que esteu passant per un mal moment, però heu de ser forts i estar al costat d'en Raül i la familia, si esteu junts tot es supera millor. Jo espero i desitjo de tot cor, que al llarg del dia us puguin donar bones noticies els metges. Molts de petons maca!
Sira molt bé aquests regals! i es que 30 anys no es fan cada dia eh? Moltes felicitats i a veure si el cap de setmana cau alguna coseta més jeje!
Pel tema dels vanus que li voleu demanar a en Julio, dir-vos que en una setmaneta com a molt des de que ho demaneu us ho enviarà, jo li vaig demanar les pashmines i va ser molt ràpid.

La meva cusina també en va donar de vanus a l'esglèsia i ella ho va posar en dos cistells i dos dels seus nevots es varen possar a la porta de l'esglèsia i li anaven donant a totes les dones. Ells es sentien molt importants de fer això, jejej!
Miriam jo no t'havia dit res del vestit de la teva cunyada, jo el trobo molt macu i original i amb unes sabates maques de talons que l'estilitzaran molt i un bon recullit, com heu dit, estarà molt guapa!
Núria, dons jo vaig anar a Pronovias i hem va atendre una noia que es diu Joana i el tracte genial, quan vaig acabar de provar trambé ja m'anava a agafar mides i li vaig dir que m'ho volia rumiar, perquè era el primer lloc que anava i hem va dir que cap problema que m'anotava el nom del vestit i preu i que si hem decidia la truquès per agafar mides. Jo crec que depen de la noia que et toca.
Jo dels vestits que has posat, m'ha agradat un que dius que s'assembla al del catàleg però he dir que tots et queden genial!

jeje! I si no estàs convencuda dons ves a Cymbeline com et diuen les gemmes.
Winy guapa moltes gràcies per lo de les camares i les piruletes!!!
Lidia tema camares, la Miriam ja t'ho ha dit molt bé, compte mínim 10 persones per taula, poder després alguna taula és de 8 i una altra de 12, però els restaurants et diuen que el número ideal és 10 per taula! per tant serien unes 17 camares.
Gràcies per lo de les aliances! al principi no sabía com quedarien perquè allà a la botiga les vaig veure amb or blanc i nosaltres les varem demanar amb or groc i blanc, però han quedat molt maques i la grabació també perquè l'han fet a mà i han sortit les lletres i els números molt grans es veuen molt bé, quan pugui us penjo unes fotos.
Una pregunta, en Toni ahir va estar fent el disseny del punt de llibre, quines mides i heu possat vosaltres, es que crec que els està fent una mica grossos, crec que ha fet 6 cm d'ampla per 20 de llarg? com ho veieu? i després com hi posseu la piruleta, amb una pinceta d'aquelles del glacticblum no?