Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 04, 2008 3:34 pm

La última foto,...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 04, 2008 3:57 pm

Bona tarda guapes.

Gràcies a totes pels ànims i pels missatges per mail i mòbil! :-()-) :-()-) :-()-) sou un sol!

Necessito desconectar una mica per que pararé boja... això que amb el tema del casament és el amb el que menys em ve de gust pensar pero així em feu companyia.... això que avui m'ha trucat la noia de Gaucha's per fer-nos els barrets i quan he penjat m'he fet un fart de plorar! per que penso que no sé si tot seguirà endavant o no... pero bueno.

Mireia així que fas els nuvis amb bufallums? els meus estan en marxa també suposo que d'aqui poc em cridaran per anar-los a buscar...

Ara us estva a llegint una mica.... son molt xules Gemma aquestes piruletes i la de cor així m'encanta! =0-0-) encara li faré el salt a la winy!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 04, 2008 4:00 pm

Gemma tu has de pensar en positiu, i continuar amb la il.lusió d'aquell dia, sinó encara serà pitjor!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dt. març 04, 2008 4:07 pm

Ainos la targeta molt xula , m'agrada :-)ok: i el que dius tu si no queda be pel preu , pero jo crec que si

Nuria a mi a pronovias tambe em va atendre la Joana i el tracte molt be.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dt. març 04, 2008 4:09 pm

GEMMANIT REINA MOLTS ANIMS GUAPA :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dt. març 04, 2008 4:10 pm

gemma m'agraden molt les vermelles, potser jo tambe li fare el salt a la winy, jejeje, bueno si encara no les ha demanat.
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 04, 2008 4:11 pm

Si Ainos jo es que em resigno a pensar que això ha d'acabar malament que no que no pot ser! que no ens pots passar ara! segur que se'n ensurt i que s'nirà recuperant i tindrem dues coses a celebrar.... a més el divenrdres quan estavam a urgencies i estavem esperant només feiem que pensar amb casament la germana d'en Raül em va dir que la neboda d'en Raül ens vol regalar la nit de noces en un hotel xulo... així que a estones es com una llum al final del túnel....
Ara que el Trueta té tela li han de fer una resonància magnètica i la màquina està espatllada i fins d'aqui una setmana no li podran fer..... ja em diràs si no el poden portar amb ambulancia a un altre hospital a fer-li...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 04, 2008 4:13 pm

Ainos ara acabo de veure les teves targetes de vistprint pots triar més imatges? es que a mi personalment (es la meva opinio només) em recorden al centres de Nadal... però bueno que això va a gustos eh?
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. març 04, 2008 4:16 pm

Gemma, reina l'ho dit abans molt ànims... ja veuràs com tot acabarà bé!!!
Hem sap molt greu veure' t aixi trista, s' hem fa extrany!!!!!!!!!!
Va cuca, tranquila que tot anirà bé........... fes-li molt de costat a en Raül!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 04, 2008 4:17 pm

Gemma, reina, la veritat és que se te troba a faltar,... :-()-)
Molts ànims i molta energia positiva!!!
I com t'ha dit l'Ainos,.... tu pensa en positiu!! I intenta mantenir la il.lusió pel casament,.... Segur que tot acabarà i sortirà molt bé!! I esterem divinasdelamuerte amb el nostre Bali!! Un petonarro guapíssima!! neukiss-)

Bé,.... ara ve quan la Winy m'agafa i em mata!!!! :o-o:
Winy, que no ho he fet expressament, eh!! Que ha estat casualitat!! Que ha vingut aquest home a portar-me una comanda de l'empresa i m'ha portat les piruletes per convèncer-me,.... ja que no li havia dit res!! :-/
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 04, 2008 4:17 pm

Si es poden triar més imatges, però dins el què cap era la més maca, és que clar són targetes de visita i imagina't altres imatges eren temàtiques per professionals, i encara eren pitjor. Més que res també ho he fet per veure la qualitat i si m'agrada, llavors com que passen ofertes cada dia aniria provant....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 04, 2008 4:23 pm

Es veritat Gemma la Winy et picarà i nosaltres que canviem més d'opinió que de camisa imagina't.... fariem perdre la paciència a un sant.... oi tant que estarem guapissimis i no t'oblidis de les nostres sabates que podrem tocar el cel amb les mans! (això si abans no ens espinyem!)

Winy reina a mi també se'm fa extrany estar trista per que la veritat es que intento no estar-hi mai pero hi ha moments que et sobrepassen pero per això estic aqui per que m'agrada llegir-vos i veure-us contentes m'agrada i em trasmet bon rollo dins del que hi ha.

Ainos vale vale es que em pensava que hi havia més per trair tampoc estan malament eh?! era mira per millorar-ho... està bé això del vistprint no? encara m'hi hauré de conectar al final...
Chiky-nit

EntradaAutor: nuria74 » dt. març 04, 2008 4:26 pm

Hola guapes!!!

Gemma(nit), què malament això de la resonància magnètica, no??? Ànima guapa, i jo també penso que has de ser positiva i tirar endavant amb els preparatius! I venir a veure'ns molt sovint!

Arohha, ets tu la que t'encarregues del pedido pels rams, no? Es que algú fa dies va posar tots es colors que es podien escollir pel paper, i em seria de gran ajut que ho posessiu de nou, perquè no sé pas on buscar a la web... no sé encara quants rams necessito, perquè encara no tinc la confirmació de la gent que vindrà, però en faré 5 (les bosses de xupa xups són de 100, no?), així segur que en tindré prou...

Per lo dels vestits, ara m'heu fet dubtar, noies, però és que amb 2 nens, no és gens fàcil per mi d'anar fins a Girona. La petita la puc agafar amb mi, però si hi vaig amb els 2, el gran em pot desmontar la tenda mentre em provo els vestits... I, com que vull que vingui la meva mare, el meu marit ha d'agafar festa per cuidar al gran... encara aniré a una botiga de Palamós on també tenen Sant Patrick, i dissabte tinc hora a Bety Nuvies de Platja d'aro des de fa temps, però més que res és per convencer-me, perquè m'agraden molt, tant l'un com l'altre! Potser, l'única pega que li veig al segon (el de les flors) és que els cocos del pit són molt rígids, i em fan molt de pit... però potser és perquè el vestit és una mica gran per mi i una vegada me'l facin a la meva talla no es veurà així.

Vaja rollo!

Notícies de la Dem???
Imatge
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: winy » dt. març 04, 2008 4:29 pm

Mmmmmmmmm.............. a qui m' he de carregar?? Gemma??
No és conya, tranqui cada una con lo suyo...

Farem una cosa, el dia 29 a la quedada, hem doneu les peles i vaig a buscar-ho tot, així no hem fareu tornar boja (més del que ja estic, és clar).

Gemma(nit), ja veuràs com amb els talons no pinyeu, en tot cas serà per culpa del vinocho... :-)) :-)) :-))

Dem, com està la teva mare???
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 04, 2008 4:32 pm

Déu ni do això de la ressonància magnètica,..... és que tot va igual!!! I les persones, no compten?? En fi,... que vaya tela!!!!

Mare meva,..... les sabates!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Pfff,..... a veure quanta estona les aguantaré,..... :hmm::
La veritat és que són megaaltes, eh?!! :-)
Jisjisjis,..... segur que abans d'arribar a l'altar ja he ensopegat o caigut!! neujor:-) neujor:-)

Winy,..... perdona,.... ai, ara em sento malament,... :-/
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 04, 2008 4:37 pm

La idea que et dona la Winy està molt bé el dia 29 totes amb les peles a les mans i au anar encarregant a una o l'altre....

Winy aquelles sabates i el vinaxo son incopatibles....

Gemma jo que allà on em caso hi ha un munt d'aquelles pedres malposades i malparides que si n'enganxes una de malament potser arribo a l'altar de cop, hauré de pràcticar molt amb obstacles...
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. març 04, 2008 4:40 pm

Eps, on és avui la Miriam?????????????

Encara no ha entrat avui!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 04, 2008 4:46 pm

Sí, jo crec que serà el millor!!
Més que res perquè arribarà la data del casament i encara estarem decidint,.... Igual que amb les estructures,.... Què farem al final?? :hmm::
Mare meva,.... quines calamitats empedernides!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Winy, crec que la Míriam avui tenia sessió de perruqueria pre-boda!! (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) Crec que era per la tarda,....
Però és extrany que pel matí no hagi entrat,.... haurà tingut un dia molt atabalat!! :-)
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dt. març 04, 2008 4:48 pm

GEMMANIT PER TU!!!!!!!!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 04, 2008 4:51 pm

Això fem una cosa.... que tothom que vulgui alguna cosa, que porti els calers el dia 29, tenim temps de tot de moment....
Lo de les estructures li donem a la Miriam, lo dels xupa xups i les camaras a la Winy, lo de Galactblum a l'Arohha i a veure què decidim amb les piruletes que som unes cagadubtes.....
_gemma_ a quan surten les de colors teves????????
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant