NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Friky » dl. març 03, 2008 11:02 am

Hola Noies

Veig que la quedada va anar la mar de bé. a veure si la propera m'hi puc apuntar.

Jo encara no sé que farem per setmana santa. Sempre marxavem amb uns amics de'n Carles ( llogavem alguna casa de turisme rural ) però aquest any cadascun s'ha despenjat pel seu compte.

A això hi hem de sumar que, en principi, al meu marit li tocava treballar dissabte però la setmana passada li van dir que el canviaven de feina i que tindria el dissabte de festa. La pega és que també li han dit que no podrà fer les vacances que havia demanat i ara no sé si coincidirem cap mes per fer vacances :-( això m'ha deixat molt tocada. Jo volia anar a Eurodisney al maig i ara ens ha quedat tot pejat :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: artemis » dl. març 03, 2008 11:16 am

ostres quina ràbia lo de les vacances,no??

La veritat es que es p..... quan te les canvien i ja ho tens tot tan organitzat. A veure si ho podeu arreglar Friky..
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Friky » dl. març 03, 2008 12:19 pm

Això espero! de fet cada any tinc un drama amb el tema vacances. A ell li va bé agafar-les a l'Agost i jo l'agost i el desembre no les puc agafar. Ell té que agafar com a mínim tres setmanes seguides, jo més de quinnze dies seguits no puc fer-los... i m'ho tinc que combinar amb 3 persones més, que em deiex la ultima per triar cada any.

Només pensar en el tema em poso trista.
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Cardonina » dl. març 03, 2008 4:14 pm

Ostres tu, axio de les vacances si que es un bon drama a vegades eh...

Friky, anims, segur que al final podeu fer alguna cosa, encara qeu siguin poquets dies!

Jo avui estic qeu no paro!!!

Nenes, com esteu del mal de coll???? jo vaig agafar coloret d'ahir fer el vermutillo,

i quin canvi de dia, avui esta ben gris, i demà a abrigar-se eh!!!

I tant que hem de repetir, que ens falta veure els albums de la montse i la Friky!!!! i jo vull veure'ls!!!!
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dl. març 03, 2008 4:48 pm

Friky, estaria bé que diguèssis el dia que et va bé quedar per senyar-nos el teu àlbum. El volem veureeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: jejeje

També queda dit per la Montse, però no sé si ho llegirà...

El meu mal de coll ha desaparegut gairebé del tot però ara el què tinc és mucositat. En fin, ja se sap, a esperar que passi. Això fa que estigui fluixa a estones.

I sobre el temps, ara ho anava a dir jo. Com ha canviat!!!! Al matí feia una caloreta...
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: artemis » dl. març 03, 2008 6:19 pm

hola guapes!!!!

Txell i Cèlia, al final que heu fet amb lo de Londres??? amplieu un dia o que?
Quin parell!!!! jejejeje
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dl. març 03, 2008 9:49 pm

Bona nit noies!

No, no! Seríen més peles si ens quedem una nit més i si volem fer alguna sortideta a l'estiu més val que sigui un petit viatje, aquest.

Doncs apa, jo donaré una volta per aquí i cap al llitet que ja em ve la soneta. ZZzzzzzzzz...........
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dt. març 04, 2008 8:03 am

Bon dia!!!!

Però avui no era el dia que havíen de baixar les temperatures???? :-/ :-/ Mireu quin dia més maco que fa!!!! :-) :-) Però per si de cas... ens abrigarem perquè si durant el dia canvïa.... jejeje

Apa, que passeu un bon dimarts!

Per cert, ja esteu preparades per anar a votar??? jejeje :o-o: :o-o:
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dt. març 04, 2008 8:53 am

Doncs aixo miriam, no canviarem el viatge, el deixem aixi... son 3 dies sencers, aixi qeu esta be!

i ara ja, doncs a mirar vacances d'estiu! yuuujuuuu!!!!

I txell fas be d'abrigar-te, a saber com acabem el dia!!!!

au, no us canseu gaire, vaig a fer 4 coses i a que em diguin si demà vaig a madrid o no, que encara no ho se segur!
Cardonina

EntradaAutor: artemis » dt. març 04, 2008 10:41 am

holaaa!!!!

Doncs ja no és tant maco el dia ehh!!! Fa una mica de fresca un altre cop, a veure com acabem avui.

Jo avui vull anar a mirar agències de viatges a veure què m'expliquen pel viatge.
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Cardonina » dt. març 04, 2008 12:20 pm

eso eso, tu a fer-nos dentetes, et sembla be????? jajajaja

demà marxo a madrid, he d'anar per una reunio de 4 hores! en fi, que no en tinc ganes, pero m'ha tocat a mi... agafaré l'ave de les 6 aixi que imagineu-vos a quina hora hauré de sortir de casa... casundena!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dt. març 04, 2008 2:23 pm

Holes holes!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jolines quin matí!!!! De bojos!!! Però en fin, ha estat per veure que només em queden uns 40 minuts per plegar. Oleeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

Aquest matí m'he abrigat. Tot i que he vist sol per la finestra, quan he sortit de casa he notat l'aire més fred. Però ara veig sol. Em pensava que el canvi que deien els homes del temps seria més brusc! jeje

Artemis, jo m'ho passava pipa anant a les agències. Com que hi vas per una cosa que t'encanta!!!! Ja ens diràs les destinacions, eh???

Cèliaaaaaaaa!!!!!!! Així que demà a Madrid????????? Bueno, suposo que amb aquests desplaçaments encara s'et passa més ràpid la setmana, no?
Ostres! I a més veig que hi aniràs amb l'AVE!!! Jolines! Jo que dic que el vull probar!!!!

Apa, avui vaig a dinar a casa dels papis que fa dies que no els veig! jejeje

Molts petoooooooooooooooooooooons!!!!!!!!!!!!!

(Em sap greu que el post vagi de baixada... snif snif)
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dt. març 04, 2008 2:27 pm

hoooolaaaa!!!

Ja torno a ser aquí, jo també he tingut un matí una mica de bojos, m'ha costat molt adormir els peques i ara he aprofitat l'estona que tenia lliure per:

ACABAR-ME L'ÚLTIM LLIBRE DE HARRY POTTER!!!!

Aixx que emocionant, però ara penso que què faré sense el Potter!!! Amb el que m'agraden els seus llibres, però bé, ja sabia que s'acabaria...

Cèlia al final vas amb l'Ave??? vigila amb els sots ehh!! jejeje

Ja us explicaré que tal va la ruta d'agències, la destinació seembla clara, però cada vegada ens fan dentetes amb coses noves jejeje

O sigui que ja veurem per on surt!!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dt. març 04, 2008 5:25 pm

jajaja Que us fan dentetes dius???? I quina és la vostra destinació Artemis??? Potser m'ho has dit però aquesta memòria comença a fallar... :-(
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dt. març 04, 2008 5:26 pm

Doncs si, ja tinc aqui el meu bitlletet... demà a les 5:15 tindré el taxi a la porta, quina son només de pensar-ho!

pero aixo si, la setmana passara volant, quan torni a l'oficina, ja serà dijous!!! uuaaallaaaa!!! jjejejejej

i avui ha estat un dia profitós, aixi que estic ocntenta, i a mes, encara fa solet!!!

Miriam, es normal qeu facin dentetes els super viatges... jo aniria a 1000 llocs, llastima que hagi de venir a treballar! jejeje

Txell, que tla el dinar a cals papes??? be noooo????? aixxx, com cuiden a la nenaaaa!!! jejej

ale, no us canseu!
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dt. març 04, 2008 5:34 pm

Aish, si gairebé hem escrit alhora!

El dinar a casa dels papis, doncs... BÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeje Em fa uns dinars la meva mamiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!! Ñam ñam!!!

I ara, com que sí ha canviat el temps jeje, doncs a casa, còmode i a fer cosetes.
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dc. març 05, 2008 7:40 am

BON DIA PRECIOSES!!!!

Mare meva quin fred torna a fer avui, abans de sortir de casa abrigueu-vos bé, que fa molt de fred!!!

Ahir vam tenir només temps d'anar a una agència, perquè hi vaig anar quan sortia de la guarde a 2/4 de 6 i vaig sortir-hi a les 7 menys 10!!!!!! I perquè me'n vaig anar que sino....

Resulta que la noia s'ho va agafar amb molta professionalitat jejeje i va estar trucant a Madrid i tot per dir-me horaris de vols i suplements i tasses extres per després no endur-me sorpreses. Doncs bé, amb els de Madrid va estar parlant com 20 minuts i m'anava comentant tot el que li deien.

Vam estar mirant un combinat de Costa Oest + Polinèsia Francesa, però crec que no hi arribarem... Són molts diners.... :-(

Però intentarem a veure a d'altres agències i sino, doncs farem la Costa Oest sola que és el que volíem fer al principi.
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dc. març 05, 2008 7:49 am

WOW Artemis quina destinació més xula!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Jo he surtit al balcó i sí, fa fresqueta! Agafaré l'abric que més m'escalfi!!!! jejeje :: orrr:: :: orrr::

Ostres, i pensar que la Cèlia deu estar a l'AVE camí a Madrid, si és que no ha arribat ja!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///:
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dc. març 05, 2008 7:57 am

és veritat!!! doncs crec que encara li queda una horeta,no?? Sortia a les 6 i triga tres horetes. Va comentar que arribava justa, a veure què tal la seva experiència amb l'AVE jeje

Si, la destinació és molt xula, però la quantitat a pagar també jejejejeje

Ja veurem on acabem!! A Mallorca!!!! :-)) :-))
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dc. març 05, 2008 11:23 am

jajaja Artemis sí, tens raó, els preus també són "macos"!!!!

Home, doncs Mallorca és molt maco, eh??? Si no recordo malament la Cèlia va anar de lluna de mel a Menorca. :-))
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants