Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 04, 2008 4:53 pm

Gràcies winy!!! :-()-) :-()-) ets la repera!

Noies fem una quedada abans del 29 per anar atracar un banc? :o-o:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dt. març 04, 2008 4:55 pm

Ei bona tarda noies!

Gemma molta força i energia positiva com diu la gemma!!! d'un i do ja els hi val als del hospital ja el podrien portar a fer la resonància a un altra lloc, no el poden pas tenir una setmana aquí esperant, la Seguretat social cada cop està pitjor, ja podría el govern fer alguna cosa i no estar tot el dia discutint a la tele per xorrades! :--(

En fi després de la meva reivindicació, jejej!

Tema piruletes i punt de llibre, poder gemma tens raó i es massa gros el punt de llibre, després aniré a comprar una piruleta i probaré a casa jejej, Winy les piruletes són de les petites noramls no? i el paper es transparent o té lletres? que abans ho he preguntat perquè jo no les vaig veure el dia de la quedada. Gràcies.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: winy » dt. març 04, 2008 5:00 pm

Gemma(nit) neukiss-)

Espe, la piruleta la te la Gemma, és la més grosseta no és la petita (que aguda sóc) i si el paper té lletres per la part de darrera!!

Si voleu podem quedar abans del 29, per mi cap problema!!!!

Ainos, ara t' escolto!!

Gemma, tranqui que quan ens veiem no et mato!!!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dt. març 04, 2008 5:08 pm

Aps, dons ara si que l'hem liat, jajaj, bueno jo compraré una piruleta normal vermella de cor jejej! i miraré com queda amb el punt de llibre
que ha fet en Toni, i que i diu en aquestes lletres? suposo la marca no? jeje
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 04, 2008 5:10 pm

Ah! winy tu vols quedar per anar atracar un banc? ;p

Espe es veritat la piruleta encara la duc al bolso al paper si que hi ha lletres hi ha un nen menjant una piruleta i posa "Cerdan serie oro" l'embolcall es més guapo el de la Gemma pero clar la diferencia de preu també hi és. Serà qüestió de trencar-nos els cascos una mica més...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. març 04, 2008 5:13 pm

Per atracar un banc!!!!!!!!!!! Ah, tampoc és mala idea, no??

Nenes, ara sóc jo que baixo de Llofriu... Aroa quan valien les pincetes??
:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

El tema piruletes, jo passo si es veuen les lletres, no crec que la gent es pari a mirar aixó, al igual no miren ni la tarja!!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Espe » dt. març 04, 2008 5:17 pm

I tant Gemma(nit) el preu es nota, jeje, però amb tots els gastos que tenim no hem puc gastar ara en les piruletes gaire, a més és un detallet per acompanyar la targeta d'agraïment. No tens pas una foto de la piruleta de la Winy no Gemma?

Que teniu pensat cambiar l'emboltori? o possareu la piruleta de manera que no es vegin les lletres?
Estic preguntona eh? perdoneu!!
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 04, 2008 5:23 pm

Espe si vols demà al migdia n'hi faig una i te la penjo... es que ara mateix si m'aixeco agafo la càmara i li faig una foto a una piruleta els meus companys em tanquen al manicomid e salt i me'n vaig a l'INEM a fer un Fullmonty. Demà t'hi faig una foto quan estigui sola i te la passo. Pero no està malament ja veuràs....

Winy les pinces llises valen: 24 u. 0,99 i la de les marietes 180 son 6,99€

Nuria et penjo lo del paper crep que vaig ser jo qui ho va penjar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. març 04, 2008 5:23 pm

Espe, jo les piruletes les posaré de caps per avall, que la lletra quedi a la part de baix i andando!!!!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Dem » dt. març 04, 2008 5:23 pm

hola guapissimes meves!!!!!!!

be, encara no me posat al dia,MOLTES GRACIES A TOTES PELS ANIMS I PENSAR TANT EN MI I LA MEVA MARE, neukiss-) neukiss-) neukiss-)
SOUS UNA PASSADA DE MACAS TOTES I CADA UNA DE VOSALTRES HO DIC DE TOT COR BINIKES!!!!!!!!!
nomes he legit per sobre Gemmanit guapissima amb sap molt i molt greu aixo k esteu passant ara amb el teu sogre,tentenc perfectament pero com he legit per aki al igual k a totes et dic k anims i força, dintre de tot, que no et desanimis intenta ser positiva encara k tot vagi al reves,i que tambe en tens per lo que faci falta, vale guapissima :-()-) :-()-)
be nenes la operacio va ser llarga desde les 8 del mati fins la 1:30,dir-vos k tot va anar be, excepte k a passat molt mala nit per k bomitava tota l'hora, porta una sonda ,el suero el calmenat er via venosa,pero bueno dintre de tot avui sense encara de deixar de vomitar,estar mes be, no li deixan menjar ni li an tret le sonda ni el suero ,pero bueno a anat be,amb sort divendres tindra el alta,ara anire a buscar a la petita que acavo d'arribar a casa i la tornare a trucar haviem k fa.......................
tinc mes noticies i es que os en recordeu que a la trovada os vaig comentar k teniam la iaia den santi al hospital, doncs be al final la operan el dia 12 dimecres k be a trueta(pode ens veiem gemmanit, mal puesto per veurens pero bueno....)del cor li an de fer un vaipas, nosaltres estem una mica enpipats amb els metges per k ja li podien aver operat amb akestes dos setmanes k porta ingresada entre el trueta i aki olot, es k tenen tela, pero bueno lo mes fort es k nosaltres aviam pensat de dirli al metge k si no es de molta urgencia ,ja k lan tingut dos semanes i segons ells estava estable i es trova molt be k fecin la operacio despues del casament, pero la meva sogra diu k es igual k el metge li a dit k segurament pel casament estara mig be i podra anar,k no cal dirli al metge k ho deixi per despues, aixis k reinas jo estic dels nervis per k de vegades no entenc les coses k te la meva sogra, akets demati cuan ma trucat amb diu.....nena si la iaia no pot venir per k a de estar al hospital ja es kedara ma germana i el casament no l'aplaceu, pero aixo no es tu.....
mira noies no mescalfo mes el cap si ells k son la familia mes directe no els importa jo ja no mi fico pas..

be cuques k vaya rollazo"" os he fotut,despues al vespre amb :-.:·:: per posarme al dia i esplicarvos mes cosetes hi haviam com acavara aixo de la iaia,ara manivaig a buscar a l'Ona k tinc unes ganes de estar amb ella ,desde diumenge k no la veig!!!!!

fins despues :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 04, 2008 5:24 pm

Espe, reina, la piruleta de cor que m'ha portat aquest bon home té el paper transparent.

Ainos, com us he comentat abans piquen força. Tan les de cor com la de colors valen 0.60€/unitat. Quan us ho vaig comentar en el seu dia (no si si ho recordeu) valien 0.55, però año nuevo,...

A veure, en un principi no sabia si comentar-vos-ho, perquè entenia que era liar la troca, però després he pensat que si véieu que jo feia aquestes, sense haver-vos-les mostrat, ni comentat, ni res,.... no sé, ho trobo molt lleig, però bé,.... Jo demanaré d'aquestes, ja que m'agraden molt, i així grosses era la idea que tenia al principi, el que passa és que les que haviem trobat fins aleshores, a Bel-Ros, etc., totes eren del mateix tamany, més petites. De totes maneres, de moment no demanaré res i, si voleu, a la pròxima quedada en parlem, d'acord?

Vinga, fins després! :-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Espe » dt. març 04, 2008 5:25 pm

Ok Gemma dons demà si pots penjes les fotos que no vull pas que vagis a l'Inem jajaja!

Si Winy jo segurament faré lo mateix, total jo espero que mirin més el punt de llibre que la piruleta, jajaj! Si total al final tot va a petar a la paperera! :-/
Imatge
Espe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 04, 2008 5:31 pm

Dem guapa que bé que hagi sortir molt bé la operació encara que el post operatori a vegades costi una mica pero dia a dia anirà millorant. I tela els metges amb la iaia del teu futur si es que son la repera! de veritat. Doncs res guapa sabent que estaràs per allà si encara hi ha el meu sogre ja t'ho diré per que de moment està la planta número 8 i em sembla que a la de sota hi ha cardiologia.

Espe doncs demà tindras les fotos! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 04, 2008 5:35 pm

Doncs potser millor parlar-ne a la propera quedada, ja que jo lo més segur és que en vulgui de les de colors teva, ja que total si les agafo a Bel Ros ja em costaran 0.5 ct, i per la diferència.....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dt. març 04, 2008 5:37 pm

Dem, que bé que la teva mare estigui millor!!!!!!!!!!

Espe, visualitza la piruleta... jajajajajaja

Bueno, m'en vaig a menjar la meva barrita bicentury (només 96 kcal), mmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!

*.-o-o.*
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 04, 2008 5:45 pm

Dem, me n'alegro moltíssim que l'operació de la teva mare hagi anat molt bé!!! :-()-) :-()-) :-()-) Ara a fer respós,.... i de mica en mica s'anirà recuperant. :-)

Winy, bon profit! :-)ok:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Espe » dt. març 04, 2008 5:46 pm

Dem guapa m'alegro que la operació de la teva mare hagi anat bé, ara a fer repòs i recuperar-se poc a poc! lo de la iaia esperem que tot vagi bé. Cardiologia està a la planta sisena, jeje, ho sé perquè hi va estar la tia d'en Toni!

Winy estic visualitzant la piruleta, ja la veig ja colocada al punt de llibre amb un pinceta i damunt la taula, jajjaa! que bona aquesta!

Gemma(nit) gràcies per lo de la foto de la piruleta! :-)ok:

Per cert avui per fi he pogut parlar amb en Toni dels autocars, porto dies trucant i no m'agafava el teléfon i li havia deixat un parells de missatges al contestador i aquesta tarda m'ha trucat, ja m'ha reservat la data i m'ha dit com tu, que una setmana abans del casament quedarem per concretar-ho tot. Una cosa menys en que pensar.

Ara estem pendents de que ens truqui el de les invitacions que ens havia d'imprimir unes proves i encara no ha trucat a en Toni! :-/ a veure si les tindrem per Setmana Santa que les volem començar a repartir. :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: winy » dt. març 04, 2008 5:52 pm

Demà a les 8.50 vaig al metge a buscar els resultats de la mamografia i de l'ecografia... quin yuyu!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 04, 2008 5:57 pm

Ja veuràs com tot estarà ok! :-)ok: :-()-) encara tens molèsties?
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. març 04, 2008 5:59 pm

A vegades quan hem lligo el cinturó del cotxe, o sigui, al estirar el braç enrera hem fa punxades!!!
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants