BOnes guapes!!!!!!!
Avui no he tingut temps per res... no he parat ni un moment!
Primer de tot, Gemmanit, espero que tingueu resultats positius ben aviat... em sap molt de greu tot pel que estàs passant, nina, pero ja veuràs que poc a poc tot anirà endevant! Anima't, i no perdeu les esperances!!!!
Dem, reina, m'alegra que la teva mare estigui millor, encara que tingui un post operatori una mica xungo... ara a recuperar-se ven aviat!!
I aviam si va igual de bé la operació de la iaia del teu futur!!
Nuria, m'agrada molt el 2 vestit de Quart, el de la flor, et queda molt bé!! Pero com et diuen les noies, si no n'estàs segura mira més...jo t'aconselleria que anessis a Sinovias, jajjaja! Que t'haig de dir...
Tetes, felicitats per aquests 7 mesos de casada!!
Gemma, aquestes piruletas son genials!!! Pero tela com piquen... jo es que passo de gastar-mi tants diners...igualment segur que la gent me les deixarà totes a la taula...
Ainos, la targeta molt xula! Pero no vols dir que hi ha més imatges... nhi ha de casament, dona! Encara que jo aquesta la trobo molt romàntica... és molt maca!
I ja... entrem en matèria...
Avui he anat al peluquer a ensenyar-li el tocat del cabell i hem arribat a la conclusió que el torno... si, si, no m'acava de convencer com queda...
Sobre la prova, doncs fins al 9 d'Abril res de res... de fet, el dia 9 em faran la prova del pentinat i la del maquillatge!
Per començar aquest dijous vaig a fer-me el canvi de color... aviam que tal em queda!!
Llavors m'han donat hora per tot el que m'haig de fer: peeling corporal, facial, depilacions, mans, peus, permanent i tint de pestanyes...
Total que ja ho tinc tot programat!
Ara només em queda buscar un centre per fer solàrium que començaré anar-hi desprès de setmana santa...
També vull explicar-vos que aquesta tarda m'han trucat per una entrevista de feina!!! Els hi he agradat molt, així que amb una mica de sort, aviat començaré a currar!!!!
I lo bo és que no m'han posat cap pega pel casament!!!!
Es per treballar en una assessoria a Banyoles!
Que bé, que bé, que bé!!!
I em sembla que no em deixo res...
Per cert...
QUE FEM AMB LES ESTRUCTURES?????