MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dt. març 04, 2008 3:08 pm

Nenas he portat un mati... uff Sort que m'ho he agafat mig bé.

Avui m'han dit el que hem vindrá de contribució i m'han vingut fogots, marejos i no sé que més, és la primera que paguem pq l'any passsat la casa estaba en construcció. uff Deu meu!!! Com diu el meu home, per aquest impost ja ens poden posar un nom nostre a un carrer. neujor:-)

I lo de las fotos haurem d'esperar, ja que m'ha trocat el fotograf, de que dissabte li ah sortit una feina que no pot dir que no, i a l'altra setmana s'envá de vacances, hem quedat més o menys per setmana santa. :-/

Doncs aixó, la contribució és una meeeeeee r d a...
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dt. març 04, 2008 11:12 pm

Ja veus nena!!
Nosaltres ja será la tercera que paguem :--( i cada any ens puja!!!!

Son una colla de lladres tots plegats ... puja tot, la hipoteca, la llum, el gas, etc.... suma y sigue, pero els sous ..... pff res de res
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » dc. març 05, 2008 1:00 pm

Els sous nomes pugen en els nostres somnis perque en la realitat... res de res. Be si pugen una miqueta... a mi aquest any uns 12 euros... pero que comparat em el que ha pujat tota la resta.... pues no es res. :--( :--(
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Myrim » dc. març 05, 2008 4:17 pm

aixxx... factures!!! ahir em va arribar la del gas...sense comentaris!!! kin mal de panxa!!!
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dc. març 05, 2008 4:42 pm

Jo encara tinc marejos quan penso en la contribució, mal de ventre no, mal de cos general!!! ufffffffffff :--( :--(
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. març 05, 2008 7:59 pm

Nenes si es que tothom esta igual. Aixo es una m..... Sempre pagant i rebent el just i impresindible. I mai toca la loteria a qui realment ho necessita....
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dc. març 05, 2008 11:20 pm

Ei noietes!

Avui fem els nostre 10é cumple mes!!! buf .... ja s'acosta l'any ... jijiji
masa

EntradaAutor: iram » dj. març 06, 2008 7:58 am

kin tema mes peliagut heu tret noies!!!!!!!! SIguem més optimistes pensem en el nostre primer anivesari que ens keda poquet! Teniu alguna cosa pensada per celebrar.lo??? Nosaltres volem fer viatge a Egipte combinat amb Petra i uns dietes al Mar Roig a descansar! Quines ganetes de viatjar!!! >.-<: >.-<: :-///: :-///:
iram
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: Myrim » dl. març 10, 2008 7:54 pm

eiiiiiiiiiiii com anat el finde??? aixo esta apagadissim!!! VINGA NOIETES K S'ACOSTA LES VACANCES!! almenys les k som profes 4 dies de feina a saco amb els albums i aleeee!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dt. març 11, 2008 1:01 pm

Hola noietes!!!

Vinga anims que s'acosta setmana santa!!! Be, a mi nomes em falten tres dies!!!! Espero que faci solet, aixi tot i que no marxen enlloc podrem pendre el sol....

No us expliqueu res... esteu molt enfeinades???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dt. març 11, 2008 5:41 pm

Weno a vera si s'anima aixo... va explico algo... emmmm doncs res ara quan plegui anire a la botiga de les cortines que per fi m'he desidit a triar-les, doncs la roba ja la vaig triar i me les fa la meva sogra, k cus de maravella ( m'ha fet vestits de festa k son una passada), i per sort em tracta com una filla, doncs me les fa ella aixi son forses calerons que m'estalviaré, i per colma es va encapritxar en pagar-nos la roba de les cortines del menjador i l'habitacio, k li feia ilusio regalr-nos les. A mi em sap un greu... i jo i el Joan que no k les paguem nosaltres pero la sogra s'enfadava... i va i em diu " Myriam k soc la sogra i no va be enfadar-se amb la sogra eh!!!k jo us les vull regalar!!" mig rient eh, en fi, la veritat es k li estic molt agraida.
Vosaltres que tal us porteu amb la sogra???

A VERA SI AIXI TREIENT EL TEMITA S'ANIMA EL POST , JEJEJE
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dt. març 11, 2008 7:57 pm

Ja ja ja bon tema aquest Myriam...

Pues jo em la sorga... be. Ella viu a Santa coloma de Gramanet i jo a Palautordera, ens separan casi uns 50 km. De fet ells si no els convidem o els hi diem de venir per algun motiu ( llavors se senten obligats a venir i per no fer-nos un lleig venen), pero no venen mai, sempre anem nosaltres a veure'ls. Des de sempre que quan discutiem alguna coseta em l'Albert es posava de la meva part... ja ja ja Ara es l'Albert qui mira de parlar em se mare un parell de cops per setmana.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dt. març 11, 2008 10:58 pm

Ai aquestes sogres......

Doncs jo estic encantada amb la meva sogra, a mi también em tracta com si fos la seva filla, la veritat es que ens estimem molt.

Es un sol de dona
masa

...

EntradaAutor: iraiosc » dc. març 12, 2008 9:48 am

y yo sigo aqui esperandote... xDDD (ay que aquest no vol sortir...)
Doncs com imagineu el meu pla de vacances de setmana santa es mirar la lluna, caminar i descansar... però ja res de viatges ni res... mecachis... jejejeje... es que semblo un globus terraqui neujor:-) neujor:-) neujor:-)

que fareu vosaltres???

jajaja, que bo el tema sogres... la sogrA meva també em tracta com una filla i jo me l'estimo amb bogeria, ara el meu sogre... també, però té un humor especial que vaig trigar anys d'entendre... a més ell sempre té la raó... xDDD

per cert per veure les fotillos de la 2ª vestida de nuvis hem d'esperar al fotograf, no?? quina emoció!!! >.-<:

petunets a totes!
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: FRACRIS » dc. març 12, 2008 9:54 am

Hola noies,

Tema cortines: je je je m'ha fet gracia, fa deu dies vaig estar a Hostalrich a una botiga de cortines, per escollir las de la cuina, que son las que hem faltaven, pq las de la resta de la casa me las van posar ells mateixos pero las de la cuina las vaig deixar pq no las necesitavem, ara als poso per omplenar una mica més la cuina, és molt grossa. :-))
Y demà a las set i mitga de la tarda me las venen a posar.

Tema sogre:

Viuen davan de casa, peró no ens veiem mai, si no és que ens anem a veure volgent, els meus sogres sempre m'ham portat en safata (no sé si es diu així), de fet ara per setmana santa ens vindran a ajudar al jardí pq hem comprat una barbacoa i fem una estanquet amb peixitos, i el meu sogre totes aquestes coses li agraden molt per fer.
Així que els tinc a prop i no hem molesten, que és el que a mi m'agrada, pq soc bastant independent. Amb las meves altres cunyadas, una es la filla i l'altra és la jove, com jo, doncs amb la filla es porten a matar i amb la jove quan menys parlen millor. Coses de la vida!! jejejeje

Quin rotllo us he deixat anar... :hmm::
Imatge

Imatge
FRACRIS

Re: ...

EntradaAutor: FRACRIS » dc. març 12, 2008 10:03 am

iraiosc ha escrit:y yo sigo aqui esperandote... xDDD (ay que aquest no vol sortir...)
Doncs com imagineu el meu pla de vacances de setmana santa es mirar la lluna, caminar i descansar... però ja res de viatges ni res... mecachis... jejejeje... es que semblo un globus terraqui neujor:-) neujor:-) neujor:-)

que fareu vosaltres???

jajaja, que bo el tema sogres... la sogrA meva també em tracta com una filla i jo me l'estimo amb bogeria, ara el meu sogre... també, però té un humor especial que vaig trigar anys d'entendre... a més ell sempre té la raó... xDDD

per cert per veure les fotillos de la 2ª vestida de nuvis hem d'esperar al fotograf, no?? quina emoció!!! >.-<:

petunets a totes!

Nena quan torni de vacances de setmana santa, entraré al Soc petit, a veure si estas sencera o no. Que guay!!

Nosaltres aquestes vacances ens quedem a casa arreclant el jardí, com he explicat al missatge anterior, peró el dimarts, després del dilluns de pasqua, sempre es festa a Blanes, pq es el dia de la verge del Vilar, i de tota la vida que fem festa i sempre tenim un dia més per setmana santa, je je, doncs aquest dia, sempre l'aprofitem per anar a Port Aventura o algún centre comercial, que hi ha poca gent, i la que et trobes es de Blanes neujor:-) neujor:-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. març 12, 2008 12:30 pm

Bones!!

Nosaltres per Setmana Santa ens quedarem a casa pero espero que farem alguna excursioneta o ni que sigui ens anirem a St. Coloma a veure els sogres.

Per cert ja em porto genial em els sogres, el que passa es que no ens veiem gaire, i si els veiem es perque hi anem nosaltres ( em molesta perque m'agraderia que de tant en tant vinguessin ells, pero costa molt). Per la resta no tinc cap problema em ells. Em les meves cunyades (totes son joves, pues jo em porto be em totes).

Ostres Iraiosc quan tornis a casa despres d'haver tingut el peke ja ens ho faras saber, no??? Ni que sigui ens deixes un missatge que digui "ja en som tres"... ja ja ja. Es el primer peke del post de maig!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dc. març 12, 2008 8:28 pm

jo ja ho he dit genial amb la sogra, viuen al poble del costat i cap problema, ara des que ens hem casat no els veig tant com abans. Que sempre anavem a casa meva o la seva, o sigui k jo tinc els pares i els sogres a prop. I les cunyades, doncs ell te una germana mes gran. es molt maca i ens portem força bé, pero no es gaire enraonador i el seu xicot ( fa poc k surten es força mes gran k nosaltres) weno es el jefe metre del hotel on ens vem casar... una llarga historia. Quan ens vem casar encara no sortien. I be al ser molt mes gran doncs no sortim gaire junts. En canvi amb ma germana i el seu novio si, gairabe cada finde nem junts, clar k jo i la meva germana anem al mateix grup d'amigues, i quan jo vaig coneixer al Joan doncs clar jo anava amb la meva colla d'amigues inclosa amb ma germana, i sempre ens ajuntavem nosaltres i els seus amics, k intentaven pescar algo... jaja ja pero no van pescar res!!!!es k jo em vaig kedar amb el millor de la colla!!! i no ho dic nomes jo... pero es k el joan es un solete!!! AI K ENAMORADA K ESTIC =0-0-) I LA Semana k be 10 mesos...
Joan i Myriam
Myrim

Re: ...

EntradaAutor: masa » dj. març 13, 2008 11:12 pm

iraiosc ha escrit:y yo sigo aqui esperandote... xDDD (ay que aquest no vol sortir...)

que fareu vosaltres???

petunets a totes!

Iraiosc ...aquest Erik s'està fent de rogar ... però tu paciència que en un trs i no res ja el tindras aquí!!
Nosaltres ja entrarem al SP a veure les fotillos ::-)

Un petonarro
masa

EntradaAutor: masa » dj. març 13, 2008 11:14 pm

FRACRIS ha escrit:Hola noies,

Tema cortines: je je je m'ha fet gracia, fa deu dies vaig estar a Hostalrich a una botiga de cortines, per escollir las de la cuina, que son las que hem faltaven, pq las de la resta de la casa me las van posar ells mateixos pero las de la cuina las vaig deixar pq no las necesitavem, ara als poso per omplenar una mica més la cuina, és molt grossa. :-))
Y demà a las set i mitga de la tarda me las venen a posar.

Tema sogre:

Viuen davan de casa, peró no ens veiem mai, si no és que ens anem a veure volgent, els meus sogres sempre m'ham portat en safata (no sé si es diu així), de fet ara per setmana santa ens vindran a ajudar al jardí pq hem comprat una barbacoa i fem una estanquet amb peixitos, i el meu sogre totes aquestes coses li agraden molt per fer.
Així que els tinc a prop i no hem molesten, que és el que a mi m'agrada, pq soc bastant independent. Amb las meves altres cunyadas, una es la filla i l'altra és la jove, com jo, doncs amb la filla es porten a matar i amb la jove quan menys parlen millor. Coses de la vida!! jejejeje

Quin rotllo us he deixat anar... :hmm::

Cris, ja et val!!!
HAS ESTAT AL MEU POBLE I NO M'HAS DIT RES???? juas juas juas ... awuest de teixits M.Plà tenen un munt de feina, les meves cortines también són d'aquí. Un altre dia avisa'm eh!!

No et cansis amb el jardí per setmana santa
masa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant