nenes k no tinc temps per posarme al dia!!!! sorry,aixo k avui no heu estat gaire actives!!!!! pero deu ni do haviam si no mendescuido de res!!!
Gemanit guapa no se que dir la veritat k tinc vergoña "ajena" de com la seguretat social esta avui dia, es vergoños,vaya tela,nena nomes dirte k fareu ben fet si foteu una mica de caña per k ja esta be.....
Sira guapa,k be que ja tingeu el viatge
i les sabates
manalegro molt
Ainos guapa molt xulis xulis les invitacions es sortin de lo corrent
Nuria reina molts macus els vestit k he vist
nenes no se si amb deixo alguna coseta, sorry si es aixis pero menteneu?? k cada dia k pqasa tinc menos temps..............., be lo de la iaia den santi de moment la operacio tira endavant, el metge diu k en 8 o 9 dies ja pot estar a casa,haviam si es veritat si no doncs res avui hem estat xerrant molt amb ella i diu k per gota k es trovi be k ella es molt valenta i vindra, i k si no doncs, k no patim k no atrassem res, k es molt de remenament,k si la anem a veure ja estara contenta,aixis k noies ja m'ho trovare............en fa molta pena la veritat per k malestimo molt pero bueno jo no puc ferne res mes,
la meva mare avui estava mes animedeta ,ja anat menjant de mica en mica ,ja li an tret la sonda i el suero
i la seva veu encara k una mica moixa ja es ella un altre cop, la meva mami guapa!!!!!!
aii k en posu sentimental""
per lo k fa al meu estat de nervis vaig fent
amb moltes ganes!!!!!!!!
nerviossa per k aket disapte ens fan la despedida, nenas no se res de res
vaja tela marinera a mi me da algo, nomes man dit k el divendres al vespre ens portaran una cosa, una caixa amnb coses i esplicacions
nenes tinc una por, k akesta gent esta loca loca!!!!!!!

, en posare a esplicarvos, tot ,tot ,tot...................