Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Dem » dc. març 05, 2008 9:45 pm

bona nit patatones!!!!!!
nenes k no tinc temps per posarme al dia!!!! sorry,aixo k avui no heu estat gaire actives!!!!! pero deu ni do haviam si no mendescuido de res!!!

Gemanit guapa no se que dir la veritat k tinc vergoña "ajena" de com la seguretat social esta avui dia, es vergoños,vaya tela,nena nomes dirte k fareu ben fet si foteu una mica de caña per k ja esta be.....

Sira guapa,k be que ja tingeu el viatge :-///: :-///: i les sabates >.-<: >.-<: manalegro molt

Ainos guapa molt xulis xulis les invitacions es sortin de lo corrent :-)ok: :-)ok: magraden molt!!!!

Nuria reina molts macus els vestit k he vist :-)ok: pero veig k encara continues miran, ben fet, fins k trovis el teu k d'en mica en mica veig k arribara....
nenes no se si amb deixo alguna coseta, sorry si es aixis pero menteneu?? k cada dia k pqasa tinc menos temps..............., be lo de la iaia den santi de moment la operacio tira endavant, el metge diu k en 8 o 9 dies ja pot estar a casa,haviam si es veritat si no doncs res avui hem estat xerrant molt amb ella i diu k per gota k es trovi be k ella es molt valenta i vindra, i k si no doncs, k no patim k no atrassem res, k es molt de remenament,k si la anem a veure ja estara contenta,aixis k noies ja m'ho trovare............en fa molta pena la veritat per k malestimo molt pero bueno jo no puc ferne res mes,
la meva mare avui estava mes animedeta ,ja anat menjant de mica en mica ,ja li an tret la sonda i el suero >.-<: :-///: >.-<: i la seva veu encara k una mica moixa ja es ella un altre cop, la meva mami guapa!!!!!!
aii k en posu sentimental""
per lo k fa al meu estat de nervis vaig fent :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
amb moltes ganes!!!!!!!!
nerviossa per k aket disapte ens fan la despedida, nenas no se res de res :-/ :-/ :o-o: :o-o:
vaja tela marinera a mi me da algo, nomes man dit k el divendres al vespre ens portaran una cosa, una caixa amnb coses i esplicacions :.0.-0.: nenes tinc una por, k akesta gent esta loca loca!!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 05, 2008 9:50 pm

Bona nit Dem!

M'alegra saber que la teva mare està millor, poc a poc ja anirà recuperant...i la iaia doncs és el que diu, tu ja no hi pots fer més i pobre dóna per bé que estigui ja vindrà dona!

Aviam, aviam que us faran aquest dissabte nena!!! Quins nervis!!! Ja faras fotos i ens faras una crònica eh!

Bueno, estic per aquí passant els apunts a l'ordinador...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Dem » dc. març 05, 2008 9:53 pm

be cuques k vaja parrafadaaaaaaaaaaaaaaaaa os he fotut,k sapigeu k os fare cronica al meu post k meu fet amb tant de carinyo, k tanta ilusio ma fet!!!!!!!!!!
i ara pensava k la dspe es el disapte..., haviam qui es k va a votar el diumenge!!!!jejejejejeje
be gupissimes haviam si dema tinc mes temps per k estic de feina fins dalt amb aixo de agafarme dos dies per la operacio de ma mare..........
pero si dema no poges jo prometo k lo k passi divedres ja os comunicare al meu post i despues diumenge o dilluns depenent de la resaca!!!!!! neu:-D, en posare a esplicarvos, tot ,tot ,tot...................
val cuques!!!!!! molts de petons

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dc. març 05, 2008 9:56 pm

hola miriam gupa!!!!! doncs si com deia no patiu k tindreu CRONICA I FOTOS,
espero k algu portara camara!!! si no agafare la meva i k ens facin moltes de fotos neujor:-) :-) :-) :-) :-)

ara marxo k avui es dimecres i fan la meva serie!!!!!!!!
ens veiem guapissima!!!!!! molts de petons!!!!!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 05, 2008 10:07 pm

MOlts petonets reina!!

Jo també m'en vaig aviam si consegueixo fer el que m'ha dit la Elena...

Fins demà guapes!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dc. març 05, 2008 10:56 pm

Bona nit maques!

Aviam si me'n recordo de tot...

Dem, estic contenta de llegir que la teva mare ja està millor! I no et preocupis per dissabte, encara que estiguin bojos, ho fan tot perquè t'estimen i seran molt bons records! T'ho passaràs pipa! I per la iaia, ja veuras com tot anirà bé i estarà present al teu casament.

Gemmanit, quina vergonya, a fotre'ls canya!!!

Arohha, de fet en necessito més d'un, però aquest el faré amb vosaltres, per veure com es fa, i després ja faré un edido pels que em falten.. gràcies!

I de tot lo altre no me'n record...

Ah sí, Sira, enhorabona per les sabates! I el cancan, te'l deixen? Jo també he de mirar amb una amiga si me'l pot deixar.

I Arohha, què bé que pinta aquest viatge!

Petons
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 05, 2008 11:17 pm

Abans d'anar a dormir us poso la idea que em sembla que volia transmetrem la Elena...
HO he fet amb lila, perqué així va a conjunt amb el llaç...així es més fàcil visualitzar-ho... I la lletra eh posa't aquesta perque es la primera que hi havia...seria questió d'anar buscant lletres!
Suposo que ho faria amb una cartolina blanca, però d'aquestes brillants i llavors un color fucsia per les nenas i verd pistaxo pels nois! O la cartolina de color verd i les lletres negras, o la cartolina negra...ai no sé...
Què us sembla??
El que no s'aguanten de peu... :-)) :-)) :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. març 05, 2008 11:27 pm

Miriam a mi m´agrada com a quedat, i quan ho fagis amb paper adequat quedarà molt xulo, m´ho estic rumiant d´agafar els clauers, ...
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 05, 2008 11:29 pm

Nena doncs no siguis tonta, estàn molt i molt bé de preu...
Vols que et passi el mail de la noia??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. març 05, 2008 11:32 pm

Doncs si, si me´l passes, please!! esque veig que queda molt xulo amb poca coseta, perquè em pensava que em sortiria molt car el tema ( clauers, paper, impressió, malde caps...), però queda molt xulos, ho imprimiràs amb el teu ordinador, o que?
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 05, 2008 11:41 pm

To acabo d'enviar per privat!

Si tens qualsevol dubte ja saps...

Suposo que ho dissenyaré aqué a casa pero llavors aniré a mirar que em costa fer-ho en una imprenta, perqué si tinc que fer 200 em surtiran més cars els cartutxos...
No sé, ja veuré....
De moment, demà m'acostaré a l'Stain a veure quin paper hi ha i si que faré una prova bona a casa...

Ja veus que no surtiran gaire cars aquests recordatoris! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. març 05, 2008 11:45 pm

Gràcies, com sempre estàs per tothom, eh? Gràcies.
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 05, 2008 11:51 pm

Tot el que sigui per ajudar.... i estalviar! jajajja!!!

BUeno reina, vaig cap al llit...
Ens veiem demà per aquí!

Bona nit i petonets! :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. març 06, 2008 8:19 am

Bon dia guapes!!!!!!
Miriam saps alguna cosa més de la feina??????
Dem que bé que la teva mare ja estigui més animada, i lo de l'àvia d'en Santi, doncs a veure com va, ja ens comentaràs. I tu a disfrutar de la despedida que ja veuras que t'ho passaras de conya!!!!!
Arohha, quin peassu viatge, que bé, això ja ho tens enllestit!!!!!
Nuria, com portes el tema vestit????
Per cert, m'agrada molt com queda lo dels clauers, al final crec que heu trobat la sol.lució, enhorabona :-))
Pel què fa a nosaltres, ahir quasi que ja vaig convencer l'Anton per fer les de la caixeta, em va dir (com sempre), que fes el que més m'agrades a mi.... és que les trobo molt xules, crec que almenys si és amb una caixeta així la gent la guardarà, no?????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 9:02 am

Bon dia nenes,

Miriam, t'ha quedat molt guapo l' ho del clauer!!! Ets una machine!!!! neukiss-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 06, 2008 9:18 am

Bon dia nines!!

Gemma, reina, com va acabar ahir el tema de la ambulància? I el teu sogre, ja és a casa? Bé, ja ens explicaràs quan puguis. Un petó ben fort!! neukiss-)

Sira, veus com has trobat sabates,.... i al costat de casa!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Que bé,.... can-can, sabates,.... ja tens més cosetes enllestides!! :-)

Míriam, t'ha quedat molt bé aquest muntatge pel clauer!! :-)ok: :-)ok:
No sé,.... si vols que es pugui aguantar dret, potser podries fer el mateix però en format díptic, no? No sé eh, tan sols són idees,... :-)

Dem, me n'alegro moltíssim que la teva mare estigui més animadeta!! :-)ok: I pel que fa a l'àvia d'en Santi, ja ens aniràs informat de com evoluciona tot plegat. Ah,.... i disfruta del comiat, passa-t'ho de conya, emborraxa-te, etc., que després seràs una dona casada, de seny,.... i no ho podràs fer!! neujor:-) neujor:-) : beer : wikiwiki::-) : beer :
No, ara en seio.... disfruta al màxim de la festa!!! >.-<:

Noies, necessito fer-vos una consulta,.... Vosaltres ho veieu extrany el fet de que una núvia no porti tocat?? És que pel tipus de pentinat que vull no em quadra res (ni flors naturals, ni pinces, ni res), i crec que és més important quadrar el tocat amb el pentinat, que el pentinat amb el tocat, no? No sé,.... és que com que em van dir que el pentinat fa molt, que canvia molt el rostre amb un tipus o amb un altre,.... no sé. :hmm:: :-/

Bé noietes, fins ara!! :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 9:21 am

Que vols dir Gemma?? El pentinat sense cap complement??
:-/
És que jo potser tampoc portaré res al cap... un bon recollit i andando!!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. març 06, 2008 9:27 am

Dem reina gràcies per aquest missatge d'ànims del teu ninja!!! I que bé que la teva mare estigui millor i segur que l'àvia del santi està molt valenta i podrà venir i si no lo important es que tot surti molt bé.
Disfruta molt del comiat patatona! *.-o-o.* que és un cop a la vida! i esperem moltes fotos i moota crònica. :-)ok:

Sira guapa aixi que ja tens sabates i can can molt bé! i vaia ensurt el d'ahir!

Miriam ets una maquina molt bé aquesta diea i el que et diuen que si vols que s'aguanti dret fes-ho com un díptic.

Gemma pel que fa al tocat que dius doncs tot depen de tu hi ha moltes altres cosetes que et pots posar al cap que no siguin ni flors, ni swaroskis ni plumes. Mira que et pugui fer alguna cosa amb una cinta de roba o tul o res.... jo no penso que sigui indispensable portar un tocat.... també pots anar a la brigide Brujua (o com es digui) i venen unes pinces, agulles pel cabell molt guapes i que mira potser t'hi poden quedar bé.... calr jo opinio sense saber el teu pentinat eh?!

Noies després de 5 hores el meu sogre va arribar a casa... i bueno és molt dur aquesta és la paraula. Tampoc us vull taladrar amb les meves coses a més que això és un post de nuvies....

Arohha felicitats pel viatge!

Nuria si vols ja t'ajudarem a fer la comanda a Galacticblum si no ho veus clar de fer-ho tu. Ja et dic si vols ja te la faré jo quan tinguis clar el que vols, no et preocupis.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 06, 2008 9:27 am

Sí, sí, el pentinat sense cap complement.

Ah, és que segurament serà el que jo també faci. Pentinat sol i andando (sí puc, perquè amb les sabates aquelles,... neujor:-) neujor:-) )

No, ara en serio,.... és que quan amb visualitzo (com diu la Gemma), em veig massa carregada, amb masses coses,.... no sé. :-/
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 9:31 am

Gemma, també et pot quedar bé, sense res!!

Gemma(nit), tot i que el teu sogre ja està a casa, com es troba??? I vosaltres com esteu?? neukiss-)
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants