Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Dem » dj. març 06, 2008 2:40 pm

hola guapes bona tarda!!!!!!
entro un momentet........
winy molt be k vagis a ferte el DNI *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i lo del dentista reina com jo al ultim moment vinga mes gasto, pero bueno k hi farem ....................
Gemmanit cuca,amb sap molt de greu de tot cor per tot lo k esteu passan, i akesta rraxa k porteu,pero nena jo penso com totes i com en Raul,k espereu un mes haviam com van les coses..., despues ja desidireu, se k no es el mateix cas, es semblant.......
pero a mi en va passar lo mateix amb aixo de la iaia, i tu ara cada dia k pasa ho veiem diferent,tambe vam pensar en atrassar elm casament, pero mira sembla k la cosa pinta be aixis k......,espereu avera k pasa com evoluciona tot, com esta el teu sogre, pode amb la medicacio ,fen repos ..........es va recuperant d'en mica en mica ,no???,va guapa animat ,k a mi tambe sen trenca el cor de veure k estas tan apagadota!!!! : kissd : : kissd :

be guapes ens veiem mes tard o dema val!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
molts de besitos :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: montpra » dj. març 06, 2008 2:41 pm

Hola !

Gemmanit cuca molts ànims i sàpigues que aqui estic pel que necesitis !
I això de no csar-te res de res ehhhhhh !!! que segur que com diu el Raul d'aqui un mes estareu bé i haurà passat el tràngul que teniu ara mateix, i la situació haurà canviat una mica.

Miriam m'agrada molt com queden els clauers, ets una manetes nena !!!

Dem disfruta d'aquesta despedida que us fan i sobretot nervis fora !

Enhorabona a totes les que teniu sabates, viatge, .... ja teniu un pas més fet !

Bé, dir-vos que jo avui he de demanar la baixa perquè estic amb febre, amb unes punxades a l'orella bestial i que a l'escola me fan demanar la baixa encara que dilluns ja torni anar a treballar, la veritat no sé perquè ... Si puc us anré llegint, i sino durant aquest cap de setmana que espero estar molt millor.

Petons a totes !!!!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: nuria74 » dj. març 06, 2008 3:14 pm

Hola guapes!

Gemmanit, ja ho han dit tot les altres patatones: no has de pensar en aplaçar el casament, no et desanimis guapa que ara ho veus tot molt negre, però deixa passar una mica de temps i ja veuras com tot anirà millor! Un petó molt fort!

Montpra, que et milloris!

A mi també m'agrada molt lo dels clauers.

Winy, vaja m*erda això del queixal! Lo que te faltaba!!! Al final no hi ha cafè demà al matí, no? M'has deixat plantada, eh???

Bé nenes *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* JA TINC VESTIT *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Aquest damatí em planto a les 10 davant de la botiga amb la meva mare. La venedora m'ensenya els catàlegs i veig un vestit que havia escollit a la web de la botiga de Quart i que m'encantava, però no el tenien quan vaig anar-hi i, una vegada més, no volia demanar-lo sense emprovar-me'l. N'escullo alguns i començo la prova (tenint els vestits de Quart a la ment), i cap no em feien el pes. El penúltim és aquest que us dic, me'l poso i =0-0-) =0-0-) =0-0-). Provo l'últim, que també era molt maco, però no, era l'altre! Demano el preu: 1'320 €. Anem a beure un cafè amb la meva mare i li dic que aquest vestit el podria aconseguir també a la botiga de QUart i em diu de demanar el preu allà, per veure la diferència. Torno a casa, truco i... em costaria 727 €, gairebé la meitat!
Es flipant, no, el mateix vestit!!! O sigui que, ho sento molt per aquesta senyora que ens ha atès super bé, però amb la diferència, em puc comprar les sabates, les arrecades i tot el que faci falta!

Bé, us penjo el vestit
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dj. març 06, 2008 3:16 pm

El que m'he provat és un color més clar que el de la foto...

I la veritat és que queda molt millor "en vivo y en directo"! Què us sembla???
Imatge
nuria74

EntradaAutor: kel_go » dj. març 06, 2008 3:17 pm

hola bones, soc de girona i també em caso aquets any, concretament el 14 de juny.
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Dem » dj. març 06, 2008 3:25 pm

bones de nou cuques!!!!!

Nuria guapissima estas impresionant!!!!!!!!!!!!!
de veritat k es el definitiu,ja as sentit allo k ningu sap esplicar pero k sents k es el teu????? manalegro molt nena!!!!! *.-o-o.* ,magrada molt i testa :-)ok: :-)ok: :-)ok:
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<
benvinguda Kel_go!!! i enorabona pel teu compromis!!!!!!!!!una mes al grup de les gironines!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
be ja ens aniras esplican com ho portes tot!!!!!!!!

vinga patatetas mevas ens veiem al vespre........., si no, lo dit dema al vespre os començare la cronica al meu post, de la despe,de moment se k vindran dema com ja hos he comentat a portarme algo,ayayayayayyyyyyy...................................................................
mils besitos a totes guapes meves!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: queque » dj. març 06, 2008 3:26 pm

Benvinguda Kel_go!!!! aquest és un foro molt familiar, ja aniràs veient..
Per cert, nuria, m´agrada molt el vestit com el queda, ja l´has trobat!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Felicitats!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: queque » dj. març 06, 2008 3:29 pm

Kel-go , ja ens aniràs explicant com portes els preparatius, i els nervis!!!!

Jo soc del setembre, encara em falta... a on et cases??
A per cert, ja soms 3 Raquels al foro *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 3:44 pm

Bona tarda floretes!!

Dem, esperem crónica de la desppedida!!! Quina emoció!!!!!

Gemma, el queixal no hem fa mal, pq era un empaste i ala a pendre pel sac...

Núria, el vestit és molt guapo, estaràs guapíssimaaaaaaaaaaaaaa!!
Al final ens quedem sense café demà, peró queda pendent, eh???

Kel_go, benvinguda al post de les gironines!! Una amiga meva del post gironines 2007 també es va casar al Mas Solà i va ser genial, varem menjar de conya i el tracte un 10!!!!!!!!! Casi som veïnes de restaurant, nosaltres ho fem al Lotus Blau i una setmaneta justa després que vosaltres!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Mont, que t'ha passat?? Què has agafat fred a l'orella?? Com no fot mal, l' orella, cuida't molt reina!!! : besito :
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: RAKY_PP » dj. març 06, 2008 4:26 pm

BONES NENESSSSSSSS

NURI!!!!!!! Nena estás impressionant amb aquest bestit definitibament no hi donis més voltes aquest t'estaba esperan i veus que bé la botiga de Quart si esque es una passada els preus que tenen!!! M'EN ALEGRO MOLTÍSSIM GUAPAAAAAAA!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Benvinguda Kel_go jo sóc una altre de les tres Raquels que voltem per aquí ja ens anirás explicant com et va!!! :-):-):-):

MONTPRA que et passa noia cuide't i descansa aquest cap de setmana :--=-)

WINNY quina pu..da lo del queixal si esque quan pitjor et va surten gastos extra per tot arreu noia!!! i ja veurás que et fan el DNI nou aquest del chip está chulo ja veurás

DEM que vagi molt bé la despedida ja penjarás fotos eh!!
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: RAKY_PP » dj. març 06, 2008 4:29 pm

Jo ara tinc un petit embolic amb els dies que m'agafaré pel cassament tinguent en compte que no puc faltar gaire, estic penssant dir-li a la meva gefa de contar els 15 dies desde el dia abans del cassament i així no faltar més dies, esque si a sobre m'en agafo de les vacances podé li dona algo!!!!!!!

QUE US SEMBLA
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 4:36 pm

Racky, que vols dir... que treballaràs fins el dia abans del casament??
Crec que és impossible, et faltaran coses, detalls... ja veuràs és impossible!!

Pensa que els 15 dies que ens donen pel casament, són dies hàbils, o sigui que dissabte i diumenge també compten.

Jo agafaré festa el dijous i el divendres abans del casament (ens casem el 21 de juny) i no marxem de viatje fins el 28 de juny, tornaré a treballar el 14 de Juliol... (així només agafo els 15 dies, els 2 dies de trasllat i una setmana de les vacances d' estiu) peró bueno no serà tant dur, pq juliol i agost només treballem de 8 a 15 h.

Peró bueno, la última!! Potser no podem marxar de viatje fins el 3 de Juliol, pq l'Àlex el 28 de Juny té exàmen a les 9 del matí!!
No sé encara està per decidir que farà!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: TETES » dj. març 06, 2008 4:42 pm

Hola guapissimes bona tarda!!

No m'he posat el dia pero si que he llegit aixo del sogre de la gemma i et vull donar molt anims i a esperar que mica en mica tot passara i ja et tornara l'il.lusio pel casament, una abraçada reina!!!

Nuria molt guapo el vestit, estas mol guapa!!!! carai aquesta botiga de quart quins preus que tenen tant economics no?? perque no se'm va ocurrir anar-hi vivint alla mateix gairebe al costat?? quin fallo!!! com dius, i tant que amb el que t'estalvies et podras comprar un munt de coses!!

Aix ara ja no se que mes us volia dir, quina memoria la meva.... :-/ :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: kel_go » dj. març 06, 2008 4:46 pm

gràcies a totes per la bona rebuda, em caso a mas solà, alla també farem la cerimoni (ens casem per lo civil) i respecte als preparatius ho porto d'aquella manera, em falten horesssssss, encara tinc invitacions per repartir, els anells per triar, pero el meu vestit ja el tinc, es precios... n'estic enamorada, jejjeje =0-0-), i aquest mes tenim que anar a fer el tastet, a finals de mes, ja en tinc ganes. també haig de triar els temes musicals de tot el casament, vaig perduda, no se per on tirar, m'agradaria que fosin temes emocionants, no se..
bueno ja ens anirem veient...

petonetsssss
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: RAKY_PP » dj. març 06, 2008 4:48 pm

Winny el que vull dir es que jo em casso el dia 5 de juliol i agafaria festa desde el 4 de juliol peró el dia 4 comtaria dins els 15 dies i ja sé que comten tots els dias habils es per no haber d'agafar ni un dia més a part dels 15 díes nosé si m'explico començaria el 4 i acabadria les vacances el dia 19 de juliol... :hmm::
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dj. març 06, 2008 4:52 pm

Kel_go jo em casso el dia 5 de Juliol, em casso a Sant feliu de guixols peró en un baixell i després el combit al dorado mar el meu es un cassament molt intim i sencill només pares i germans :-):-):-):
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 5:02 pm

Ah :-)ok: Racky, ara ho he pillat!!

Hombre Tetes, quan de temps sense aparèixer per aquí!! :t:t: :t:t: :t:t:

Kel_go, no t'estressis, mira tu et cases una setmana abans que jo i ja has començat a repartir invitacions... jo encara ni l' hes tinc!!! :o-o:
Imatge

EntradaAutor: TETES » dj. març 06, 2008 5:19 pm

hola winy!!!! aiiiiii no em piquis al cap que avui per variar em fa mal!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) ei que tal et va anar el metge amb lo de la mamografia i eco? es que no m'ho he llegit tot....

Kel-go, en un vaixell, quina passada no!!! segur que sera precios i super romantic i acollidor!!!

Nenes al fina fareu lo de les cameres de usar i tirar? si voleu us poso alguna foto de les que vaig fer jo, que lestinc aqui a la feina i avui no tinc gens de ganes de fotre res :-)) :-)) bueno también tinc fotos de cameres normals...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dj. març 06, 2008 5:20 pm

Bona tarda guapes,

Disculpeu-me noies, però encara no m'he posat al dia... estic molt liada a la feina!!

Gemmanit, guapa, veig que el teu sogre ja està a casa, això vol dir que la seva evolució és bona, encara que pot ser una mica lenta alhora. ànims i junt amb en Raul, tot es supera!! I això de retrasar el casament, de moment no hi pensis guapa, ja que tot al principi es veu negre, però com t'ha dit en Raul deixa passar uns dies a veure que tal va la cosa.

Això que parleu dels dies... jo encara no sé què faré? :-/ em volia agafar el dimecres festa i ja està, perquè el dijous ja és festa (la diada) i divendres el casament! però una cosa? els 15 dies comencen a comptar, al dilluns següent del casament, no?? perquè les que no treballem els dissabtes, aleshores compta des del següent dilluns, no??
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: nuria74 » dj. març 06, 2008 5:22 pm

Gràcies nenes pels piropos! La veritat és que a la foto no queda la meitat de bé que a la reaitat!

Jo no tinc tots aquests mals de cap per les dies de vacances, perquè som independents, o sigui que les vacances és quan jo vull. Bé de fet, ara no treballo, m'ocupo dels nens... que ja és prou feina!!! I pel mes de setembre o així em vull buscar una feina, perquè treballar amb el seu marit i el seu pare és una mica xungo a vegades...

Vosaltres què feu?
Imatge
nuria74

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant