NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Meritxell » dc. març 05, 2008 2:00 pm

Uf! Quines ganes de plegar que tinc. Aquest costipat em té apagadota. :o-o:
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Friky » dc. març 05, 2008 4:15 pm

Hola noies!

Artemis quin viatge més xulo que heu triat!!! nosaltres també el voliem fer però al final no ens quadraven els numeros i vam acabar a la Riviera Maya.

La meva germana hi va estar l'any passat a l'estiu i i va agradar moltissim ( bé, ella va anar amb avió fins al Canadà i en un mes van anar baixant per tota la costa fins arribar a Califòrnia )

Txell, Cuida't el refredat!
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Meritxell » dc. març 05, 2008 4:46 pm

Ai Friky, gràcies!!! >.-<:

Ostres quin viatge que va fer la teva germana!!! :-)) Si alguna vegada vaig per allà ja sé a qui demanar-li consell!!! jijiji *.-o-o.*

Per cert, com vas de feina? Ara no entres tant, és pel lloc de treball?
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dc. març 05, 2008 10:58 pm

Bona nit noies!

Vinga, que demà es dijous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yujuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Meritxell

EntradaAutor: loray » dc. març 05, 2008 11:45 pm

EIII NOIETES BONA NIT, QUIN FART DE XERRAR US FEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JO TAMBÉ MARXO A DORMIR, QUE HE ESTAT DOS DIES ANANT A DORMIR A LA 01 H LLEGINT, FINALMENT JA M'HE ACABAT EL LLIBRE"EL NIÑO CON EL PIJAMA A RAYAS" (ESTÀ MOLT BÉ!!!).
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: loray » dc. març 05, 2008 11:47 pm

AHHH I PARLANT DE SETMANA SANTA, JO MARXO EL DIJOUS SANT I TORNO EL DILLUNS, jejejejeje... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

MARXO A TERRA ALTA, A UN POBLET QUE ES DIU PINELL DE BRAI, APROP DE GANDESA, A UN HOSTAL PERQUÈ PER LA ZONA AMB UN BON PREU NOMÉS VAM TROBAR AQUEST, PERÒ GUAI!!!!!

FAREM EXCURSIONS AMB LES BICIS, VISITES, ANAR A VEURE EL DELTA DE L'EBRE, AIIIII, QUINES GANES DE MARXAR QUE TINC!!!!!!!!!!!!!!
loray

EntradaAutor: loray » dc. març 05, 2008 11:51 pm

EIII CELIA, QUE TAL HA ANAT AMB L'AVE???????????

HEM ANAT A CORNELLÀ A BUSCAR LA 2A CLAU DEL COTXE I HEM FET UNA HORA DE CUA PER LA RDA DE DALT, TOTAL PER ARRIBAR AL CONCESSIONARI I ESTAR-NOS 10 MINUTS I TORNE-M'HI CAP A MATARÓ, UN ALTRE HORETA, QUIN PAL!!!!!!!!!

TOTAL QUE PER COMPENSAR HEM ANAT A SOPAR AL JAPONÉS DELS JUTJATS, MMMMMMMHHHH, QUE BO QUE ESTAVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
loray

EntradaAutor: Meritxell » dj. març 06, 2008 7:58 am

Bon dia noies,

cada dia em llevo més cansada, no sé pas perquè. Quan arribi el bon temps faré com l'any passat, anar a caminar pel passeig marítim i pel port que això m'alegra una mica i més si ho faig a les 6:30 del matí. Sí, sí, heu llegit bé, a les 6:30 h!!! jejeje És una passada veure com va sortint el sol.Mmmm.... Relaxa i em dona una energia!!!!!!!!!!!!

Això Cèlia, quan puguis entra per explicar-nos què tal el viatge i la reunió.

Carai Laura! Amb el què m'agrada el japo!!! :-)) Quina enveja!!! Bueno, no tant. Ara que recordo, ahir em vaig fer una súper amanida! Me la vaig menjar taaaaant a gust!!! Mmmmm....

Bueno, anirem a fer passar el dijous. I aviat serà diumenge per anar a votar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fins després!
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dj. març 06, 2008 8:14 am

Bon dia!!!!!

Que tal noietes?? com es presenta el dijous??

El meu una mica agobiada, no sé, només faig que donar-li voltes al tema viatge. Ahir vam estar fent números amb l'Alex i no ens arriba per fer el viatge aquest.... Encara que el financem a un any ens sortiria una quota de 700-800 euros al mes!!! I això es com una segona hipoteca!!

No podem... i mira que em feia ilusió... Però crec que ens quedarem només amb la Costa Oest que és el que havíem dit al principi!

Demà i dissabte anirem a voltar més agències a veure per on van els preus..
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Friky » dj. març 06, 2008 10:33 am

Hola!

Meritxell, ultimament vaig molt de bòlit i no em puc conectar gaire. i ara aviat em tornaràn a cambiar l'horari... és de bojos! :-(

Loray jo també m'he llegit el noi amb el pijama a ratlles. És molt maco. A casa ens el hem anat passant la meva germana, la meva mare, el meu cunyat, jo... ;.:love_:

Ara n'estic llegit un que es una mica del estil ( perquè també està ambientat a la 2a guerra mundial i la protagonitza una nena ) Es diu La ladrona de libros i de moment m'està agradant bastant :-)

Artemis, el ultim Harry potter ja me'l he llegit. Jo ara vaig fent boca amb la continuació de la Sombra del Viento, que surt el 16 d'Abril. Ja sé que no és el mateix, però la primera part em va agradar moltissim. Amb alguna cosa ens hem de consolar :o-o:

I un ultim apunt: no aneu a veure la peli En el punto de mira. És tant dolenta que la gent al cine reia en lloc d'estar en tensió. I està rodada a Mèxic, no a Salamanca. Vaig sortir indignada del cine! :: orrr::
Friky

EntradaAutor: Friky » dj. març 06, 2008 10:40 am

I sobre la meva germana, no hi ha com ser mestre i estar amb un fucionari... els hi encanta sortir i s'ho poden combinar bé. Fa dos anys també van fer l'Argentina al seu aire. ;.:love_:

Artemis, no ho has mirat què us podria sortir el viatge si us el munteu vosaltres?
Nosaltres el viatge vam agafar una oferta del diari. Els diumenges, que és quan més n'hi han t'ho pots mirar. Ens va sortir entre 500 i 700 euros més barato que el que ens deien les agències
Friky

EntradaAutor: artemis » dj. març 06, 2008 11:40 am

si, es el que miraré, vull anar al RACC també a veure si al ser tots dos socis hi ha algun descompte i sino mirar per internet a veure que trobo
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Friky » dj. març 06, 2008 12:47 pm

Artemis, jo al racc és on vaig trobar els preus més cars, però potser si ets soci, at fan una mica de descompte.
Friky

EntradaAutor: Cardonina » dj. març 06, 2008 1:01 pm

Hola hola!!!

l'Ave molt be, super puntual, i vaja, be... vaig aprofitar per llegir Un mundo sin fin, ja vaig per la pagina 650!!! desprse.... haure d'estudiar, aixi qeu fins a l'estiu no agafare ni un llibre mes, com si ho veies!

Siii, jo vaig anar a Menorca!!! es que era una epoca que volavem cada setmana, hagues anat en autobus! jejeje
Artemis, tema dels diners... uuff... jo soc de les que penso que vaig on em donguin els diners, no vull "patir" durant un any per un viatge, a no ser que fos el viatge dels meus somnis... a veure que decidiu al final, segur que on aneu estareu de conya!!!!

Txell, aixo dels passejos per la platja de conya! escolta, el joan no té massatge aquest dissabte? doncs podriem aprofitar i et faig un a tu mentrestant! jejeje

Friky, quin mareig que et porten amb els horaris no? no se com no et presentes un dia que no et toqui!!!
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Friky » dj. març 06, 2008 3:24 pm

Cardonina, de moment mai m'ha passat però al matí quan em desperto dedico un parell de minuts a pensar on sóc, quin dia de la setmana és, a on treballo i què tinc que fer. A vegades em llevo totalment desubicada :hmm::
Friky

EntradaAutor: Meritxell » dj. març 06, 2008 4:52 pm

Hola noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ooooohhhh he estat pensant en vosaltres tot el dia!!! I és que he tingut un matí de bojos i volia parlar amb vosaltres!!!! snif snif

Cèliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BENVINGUDAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! jajaja Què guai, què guai!!! Jo vull probar l'AVE!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
EEEiiii jo sempre dic que sí a una sessió de shiatsu teva!!!!!! Sip, el Joanet té massatge dissabte, crec que cap a les 11 i hi serà hora i mitja.

jaja Penso igual que la Cèlia, Friky. No m'extranya que paris dos minuts en pensar on carai haig d'anar avui!!! Bueno, bueno, sàpigues que et trobem a faltar per aquí. I queda pendent de veure el teu àlbum, eh???

Artemis jo no seria partidària de hipotecar-me pel viatje de noces. Noia, que la costa oest és COSTA OEST!!!! I que no és una me de viatjet. Ja veuràs que si finalment feu això us ho passareu genial! Vaja, ho passareu súper bé aneu on aneu.
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dj. març 06, 2008 5:10 pm

si, és veritat. Crec que millor centrar-nos només en la Costa Oest i aprofitar-la a tope!!! Que carai!!!! que era la meva idea inicial,no?? doncs a aprofitar-la!!! jejeje
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dj. març 06, 2008 5:17 pm

Per cert, avui sóc jo la que tinc el marit ocupat i haig d'anar a casa amb bus.

Quin pal!!! Però mira, sort que porto l'MP4 sempre al bolso. jejeje
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dj. març 06, 2008 5:18 pm

artemis ha escrit:si, és veritat. Crec que millor centrar-nos només en la Costa Oest i aprofitar-la a tope!!! Que carai!!!! que era la meva idea inicial,no?? doncs a aprofitar-la!!! jejeje

CLAR QUE SÍ!!! BEN DIT ARTEMIS!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dj. març 06, 2008 6:19 pm

Artemis, i tant que si!!!!

Jo hagues fet el mateix, i nena es un suuuper viatge!!! Jo vaig estar St Diego, era el que quedava més a prop de Tijuana, i em va agradar molt!

Txell, mirem lo del shiatsu, igual anem a jugar a padel, pero si es una altra estona, ho fem! ole ole!!!

nenes, que ja són gairebe les 7!!! en punt me les piro i ja demà serà un altre dia... demà tinc una presentació importantilla... a veure is aquesta nit assajo una mica!!!!
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants