Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 5:25 pm

Tetes, els resultats de moment hem van dir el de sempre... 10/15 bultos a cada pit, peró llavors el tema del mal, ara m'han enviat al gine!!!

Si, penja les fotos de les càmeres!! (jo tampoc tinc ganes de fotre res :--( )

Agbe, SI els dies comencen a comptar a partir del dissabte després del casament, pq són dies naturals, no hàbils!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: nuria74 » dj. març 06, 2008 5:28 pm

Esas fotos!!!
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Agbe » dj. març 06, 2008 5:29 pm

Nuria, guapa, disculpa que no t'havia dit res de les fotos: estàs molt i molt guapa amb el vestit!!! i amb aquest tipàs que téns, amb qualsevol vestit estàs guapa!!

Winy, però jo ho compto com les vacances... és a dir, a mi les vacances em compten a partir del primer dia que tu téns que anar a treballar. i jo el meu conveni, també són dies naturals... no sé si m'explicat? :-/
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. març 06, 2008 5:30 pm

Bona tarda guapes i emrci de nou pels ànims!

Kel_go benvingud ja aniràs doannt més detalls del casament!

Nuria molt guapo el vestit! estaràs especatuclar a més amb el tipus que tens!

Demr eina no t'estressis!

Ostres winy vaia tela amb el keixal jo en tinc un de partit des de fa anys i mira allà està per que no m'agrada gens anar al dentista. I epr fi et fas els papers! així que demà des de la feina et veuré fent cua quasibé!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dj. març 06, 2008 5:31 pm

vooooooooooooooooooooooooyyyyyyyyyy!!!!!! aviam, vaig a mirar a veure que trio..... neu:-D neu:-D
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 5:33 pm

Agbe, depèn del conveni (és oficines i desptaxos), jo sinó tinc mal entès... a mi hem compten els dies del casament 15 dies naturals i les vacances 21 dies hàbils!! Bueno clar, és el mateix li treus els dissabtes i els diumenges i quden 31 dies naturals!!
Jo ho vaig mirar, i eren 15 naturals i 2 dies de trasllat!!
Imatge

EntradaAutor: RAKY_PP » dj. març 06, 2008 5:37 pm

TETESSSSSSSS QUE LA QUE ES CASSA A UN BAIXELL SOC JO!!!!!!

JO CREC QUE ELS 15 DIES ES COMENÇÉN A COMPTAR A PARTIR DEL DIA DESPRÉS DEL CASSAMENT ENCARA QUE NO TREBALLIS MIRA'T EL CONVENI PERÓ CREC QUE AIXÓ ES IGUAL PER TOTHOM A NO SER QUE SIGUIS FUNCIONARI QUE SEMPRE HO TENEN TOT MILLOR COM MA MARE!!! ::bna//
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. març 06, 2008 5:39 pm

Si els dies es comencen a comptar després del dia del casament 15 dies comptant dissabtes i diumenges i tot plegat :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. març 06, 2008 5:43 pm

fotosssss
TETES l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 07, 2008 10:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Agbe » dj. març 06, 2008 5:43 pm

Jo tinc per vacances 30 naturals, i no crec que et contin el dia següent del casament, ja que si és diumenge, per costum els diumenges no treballes, és a dir, que et comptaria des del següent dilluns, no ho sé... ja m'informaré!! perquè jo ho compto com quan fem vacances, que comptem des del primer dia que tindries que anar a treballar, el dilluns, no?pues comptem quinze dies... :-/

Ainos, les invitacions que vas penjar ahir, són molt originals!!i segurament la gent les guardarà!! :-)ok:

Miriam, et podries dedicar a fer manualitats, no??jejejeje!! téns surts molt bé fent coses.... m'agrada molt lo que vas fer pels clauers!! t'ha quedat molt bé.
Ah, i de la feina saps alguna cosa???a veure si téns sort i ja téns feina!!
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dj. març 06, 2008 5:48 pm

Ja sé que es compten els caps de setmana, perquè a mi per les vacances també m'ho fan..un exemple: si et cases el dia 1 (dissabte), jo entenc que t'han de comptar els 15 dies, a partir del dilluns 3, no??perquè els diumenges no aneu a treballar,és a lo que em refereixo. no sé si ara m'explicat! :-/ Perquè el casament no el fas en un dia laborable...sinó amb un dissabte, que tu per costum ja no treballes.
Jo em caso en divendres, però em sembla que el meu conveni és pont.

Uff, disculpeu el rotllo! ja paro!! :o-o:
Agbe

EntradaAutor: TETES » dj. març 06, 2008 5:51 pm

uuuups perdo raky me liat amb el nom, sorry!!!

aquestes son fetes amb cameres d'usar i tirar, vaig a posar algunes mes...
TETES l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 07, 2008 10:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: nuria74 » dj. març 06, 2008 5:52 pm

Què xules aquestes fotos, m'has acabat de convèncer!

I els centres florals són guapíssims! Molt originals, m'agrada! Tens una foto on es vegin millor?
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 5:52 pm

Posa en el google, convenio oficinas y despachos, ves a la página 6 i és l' article 22!! :-)ok:
Imatge

EntradaAutor: queque » dj. març 06, 2008 5:55 pm

Definitivament estic super contenta d´haver encarregat les càmares!!! ::bna//
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: RAKY_PP » dj. març 06, 2008 6:00 pm

JO TAMPOC TREBALLO DIUMENGE PERÓ T'ASSEGURO QUE LA MEVA GEFA ME'LS COMPTA SEMPRE. PER EXEMPLE NOSALTRES MAI FEM PONT NOMÉS FEM FESTA ELS DIES FESTIUS ESTIPULATS DONCS L'ANY PASSAT EM VAIG AGAFAR EL DIA 30 D'ABRIL PERQUE EL DIA SEGÜENT ERA DIA 1 DE MAIG FESTA I LA MEVA GEFA EM VA COMPTAR DOS DIES DE VACANCES TOT I QUE EL DIA 1 ES FESTIUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!
PERÓ CLAR HI HA GEFES I GEFES..... :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge

RAKY
RAKY_PP

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. març 06, 2008 6:00 pm

Agbe es que es igual... son 15 dies naturals a aprtir del dia següent del casment et casis un divendres, dissabte o diumenge i indepentment si vas a trebalalr les dissabtes o els diuemnges. Es diferent comptar les vacances d'estiu que aquests dies. Jo a totes les persones que conec els hi han comptat 15 dies naturals els caps de setmana inclosos... i semrpe es comptren dies naturals i els dies naturals son amb dissabtes i diumenges... ara que si a tu et comptes només els dies que treballes estaràs de sort!

Molt xules Tetes les fotos! te'n van sortir gaires del total de càmares?
Chiky-nit

EntradaAutor: queque » dj. març 06, 2008 6:02 pm

no parleu de vacances que em porten un mal de caps increïble!!!!
Us explico, resulta que a mi em donen 1 mes de vacances que puc agafar de 1 al 15 o del 16 al 30/31 i el permís del casament que em donen 15 dies, l´història és triar 15 de permís i 15 dies de vacances, ja que em pcaso el dia 13 /o9 ( agafaria del 15 de setmbre al 15 d´octubre, i els altres 15 dies al juny o juliol per acabar d´entregar invitacions....
Doncs miro el planing de la feina i el dia 13 de setembre treballo tot el cap de setmana, m´haig de muntar aquests dies i uns dies abans per poder acabar de fer els preparatius.
Ara em toca fer canvis perquè tingui dies lliures abans del casament!!!!
No puc agafar el mes i mig seguit perqu`pe la meva parella no li deixen fer més d´un mes, em de fer un mes i despres 15 dies.

Quin rotllo us he fotut!!!!!!!!!!
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: Visitant » dj. març 06, 2008 6:05 pm

Agbe ha escrit:Ja sé que es compten els caps de setmana, perquè a mi per les vacances també m'ho fan..un exemple: si et cases el dia 1 (dissabte), jo entenc que t'han de comptar els 15 dies, a partir del dilluns 3, no??perquè els diumenges no aneu a treballar,és a lo que em refereixo. no sé si ara m'explicat! :-/ Perquè el casament no el fas en un dia laborable...sinó amb un dissabte, que tu per costum ja no treballes.
Jo em caso en divendres, però em sembla que el meu conveni és pont.

Uff, disculpeu el rotllo! ja paro!! :o-o:

És el que ja t'han dit les altres, si et cases en dissabte comença a comptar des del diumenge mateix, llavors serien dues setmanes que són 14 dies més el diumenge, llavors començant novament un dilluns hauries fet 15 dies. Nosaltres ens casem el 26 d'abril i entremig ens agafa l'1 de maig que és festa i també el perdem.
Visitant

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 6:07 pm

Agbe, convençuda o no???
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants