Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dj. març 06, 2008 6:14 pm

Sí, ja ho entés!!!!! jejejeje!!

Disculpeu pel rotllo qe us he fotut, guapes!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 6:15 pm

Ara.... has mirat el conveni???

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Agbe » dj. març 06, 2008 6:23 pm

Winy, ja he mirat el conveni... però això li pertoca a tothom! jo tinc un altre conveni, però això dels 15 dies és iguala a tots els convenis.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dj. març 06, 2008 6:24 pm

La put..da, és que nosaltres fem dos setmanes a l'agost i dos al desembre...que si sumes els dies surten 28, i em queden 2... els aprofitaré pel casament!!
Agbe

EntradaAutor: TETES » dj. març 06, 2008 6:29 pm

jope se'm penja l'ordinador, nose que passa! a veure si puc penjar la foto dels centres per la nuria
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: nuria74 » dj. març 06, 2008 7:07 pm

Gràcies Tetes, m'agrada molt, el color i tot... és el restaurant que te'ls ha posat o ho has fet tu?
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dj. març 06, 2008 7:09 pm

Winy, xafardejant he trobat aquest pentinat... no sé si t'agrada, però té serrell...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 7:10 pm

Si, és maco... peró m' he enamorat d'aquest!!!
Imatge

EntradaAutor: winy » dj. març 06, 2008 7:13 pm

On és avui la Miriam?? Nena, que estàs fent invents dels teus???

:hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge

EntradaAutor: queque » dj. març 06, 2008 7:20 pm

Tetes quin centres de taula més macos i sencills!!!
Miriam!!!!!!!!!!!!! on ets??? estàs fent bricomania amb els clauers???
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: montpra » dj. març 06, 2008 8:08 pm

winy ha escrit:Mont, que t'ha passat?? Què has agafat fred a l'orella?? Com no fot mal, l' orella, cuida't molt reina!!! : besito :

Ala ja he arribat de l'ambulatori amb la baixa que he portat ara i l'alta per treballar dilluns. Si que vaig agafar aire, és que a Figueres fa molt de vent, i em toca fer pati amb els nens, casi res ... 45 minuts de pati amb un vent i una fred espectacular !!!!!!!! no se encara com és que vam anar al pati ... i apa m'han dit que angines amb un cop d'aire a l'orella i ale antibiòtic i descans, kin rotllo !!!!

Nuria m'alegro que ja tinguis vestit !!!!! i m'agrada molt cuca.

No sé qui és que va al Mas Solà a fer el casament, però conec el music que hi ha (que tenen amb contacte o alguna cosa aixi), ja que jo hi he parlat i em posarà la música a mi. Som amics de fa anys !

Uiii quin rollo amb el permís de 15 dies del casament ... jo soc funcionària i el meu futur marit també *.-o-o.* *.-o-o.* i ens casem el disabte 24 de maig i hem demanat permís del 26 de maig al 9 de juny (inclosos) i he demanat 2 dies d'assumptes propis que serien el 22 i 23 de maig. ole quina sort que tenim !! :: orrr::

Miriam on etsssssssssssssssssssssssss ????????? et trobem a faltar !!! :hmm:: fent bricomania de les teves, amb el nen ... ??
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: mireia 9 » dj. març 06, 2008 9:16 pm

Hola guapes!!!!

Fa dies que no escric pero us llegeixo. Es que faig horari d'acabar a les 20:00 i no tinc temps de res i ames porto una setmana amb un refredat, que quan arribo a casa nomes tinc ganes d'estirar-me al sofa.
A la feina es estan fent obres i treballem amb abrics i guants, fatal!!!!

GEMMANIT: Em sembla denigrant, patetic, fatal el que us han fet. Despres diuen que la sanitat va be i UNA MERDA!!!
Espero que es vagi millorant i que es recuperi.I no diguis que no et casaras, fes cas a en Raul i pensa que ara ho veus negre pero deixa passar el temps. Anims i recorda estem aqui pel bo i pel dolent.

NURIA: Estas guapissima i a mes molt economic.
WINY: Ves amb un ginecoleg particular, jo tnc una mutua i sempre m'ha anat molt bé.

SIRA: Una cosa mes, ja tens casi les sabates!!!!
MIRIAM: Els clauers molt macos!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. març 07, 2008 12:01 am

Bona nit noies!
Avui he tingut un dia de no parar...

Com ja sabeu he anat a la pelu, i bueno, he sortit casi com he entrat! *.-o-o.* *.-o-o.* neujor:-) neujor:-) Us poso unes fotos perquè veieu que tal, perè és que les metxes fosques no s'aprecien gaire... el peluquer ma dit que primer així poquet per acostumar-me i a la pròxima més grans... ja li he dit que sí, perqué m'agrada com queda!
Em veureu molt rara, perque ma estirat el cabell ( a mi m'agrada molt més arrissat!)

Ainos i Agbe, sobre la feina...doncs res, a l'espera...espero que no em facin esperar gaire!

Gemma, el tocat...doncs crec que encara que sigui un detallet molt petit ti hauries de posar alguna coseta, no?? Ni que sigui un clip petitó al costat... més que res per donar-li una mica de vida al recollit!

Winny, per fi vas a fer-te el DNI!!!! oeoeoeoeoeoeoeo!!!! Espero que el queixal no et dongui mal de caps... et tocarà anar al dentista!

Kel_go, benvinguda altre vegada! Espero veure't sobint per aquí... jo em caso el 6 de Juny i també em queden totes les músiques a triar...

Nuria, nena, estas IMPRESIONANTEEEE!!! En serio, m'agrada molt el vestit! Estaràs divina de la muerte...

Montpra, millore't guapíssima!!

Dem, disfruta tan com puguis aquesta mega despedida que segur que t'estàn preparant!

Gemmanit, no vull llegir altre vegada aquest deshumor per casar-te!! Et faré PAM-PAM, eh??? De veritat, amb els dies ja veuràs que tot millorarà...

Ai,... l'Albert ja té aliança!!! Aquesta tarda hem anat a triar-la i res, el típic aro d'or groc.. ni quadrat ni res... jo volia que fos quadrat perqué lligaria amb la meva, peró no li agradava, y mira...al cap i a la di és ell el que la ha de portar... I super bé de preu... 130€!

I ja està....
Me'n vaig cap al llit a dormir...

Tema clauers, doncs no crec que hi dongui més voltes... SObre fer-ho diptic...és que llavors que hi escric?? Una frase d'graïment no... No sé... no s'amacud res!

BOna nit princesetas
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dv. març 07, 2008 9:00 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!
Miriam, m'agrada molt com et queden les metxes, però jo també penso que millor amb el cabell arrissat, potser és que et veig rara, però m'agrada més com el portes sempre.....
Nuria, no sé si ja t'ho vaig dir, però el vestit és xulíssim, i et queda :-)ok:
Montpra a reposar i fer bondad!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. març 07, 2008 9:17 am

Bon dia noies.

Miriam molt xules aquestes mexes!

Mireia i Montpra cuideu-vos aquests refredats! jo ahir vaig anar a l'herbolari a comprar-me vitamines per que fa més d'un mes i mig que l'arrossego també. Aquest any son una mica complicats aquests refredats.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dv. març 07, 2008 9:26 am

Bon dia!!!

Per fi es divendres, encara que per aqui fa un cel mes negre.
ESpero que avui les coses a totes ens surtin bé i encarrilem el fi de setmana amb molt d'huimor.

Demà en Xavi va a mirar-se el Traju a l'Onix i jo ire a Rosa Clarà a probar-me les sabates. Ja us posare fotos.

Fins despres vaig a treballar que avui començo a les 10!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: arohha » dv. març 07, 2008 9:29 am

Miriam tens el 2 davanttttttttttttt , ufffffffff :-///: :-///: :-///:
Miriam molt xules les metxes, pero a mi tambe m'agrada mes el cabell arrisat.

Winy aquest pentinat es molt xulo :-)ok: :-)ok:

GEmmanit reina com esta el teu sogre???

MIreia i Montpra cuideu-vos molt :-()-) :-()-)

Nenes ahir van passar per casa a deixar el pedido de galacticblum pero no hi eren , avui al mati en Dani ho va a recollir. >.-<: >.-<:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. març 07, 2008 9:38 am

Arohha així ja tens la comanda de Galacticblum! doncs reina ja ens diràs quan quedem i et dono els diners!

El sogre està igual sense canvis....

És veritat Miriram tu amb el 2 al davant!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. març 07, 2008 9:51 am

Osti nenes el 2 al davant!!!!!!!!! Fa por o què?????????
Aviat podrem començar a fer manualitats amb el ram de xupa xups!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dv. març 07, 2008 10:49 am

bon dia reines!!!

Nuria, els centres de taula m'anaven inclosos amb el restaurant pero ells hi posaven roses i espelma vermella i res mes. Com a mi no em lligaven les roses amb la resta de decoracio, volia posar-hi girasols pero tenen la tija massa gran i no cabien a les provetes aixi que vam decidir que em posaria aquest tipu de flor que ara nose com es diu.... i que ho afegiria alguna espiga i pipes per fer mes rustic, mes acord amb lo meu i aixi ho van fer. La veritat es que jo no l'havia vist tal qual seria i em va encantar, aquest color taronja a joc amb l'espelma resaltava moltissim i era maquissim, elegant i senzill, no quedava gens carregat. Molta gent es va endur les probetes amb la flor :-)ok:

Miriam que diferent amb el cabell estirat, pero et queda be! com el portaras el dia del casament?
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants