NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: artemis » dj. març 06, 2008 6:44 pm

ja m'heu animat el dia!!! llàstima del maldecap que tinc que em te fregida, avui crec que passo de la classe de country i em relaxaré al sofà, a fer pànxing!!! jejej

O potser faig ninotets!! si, en faré algun més!
>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dj. març 06, 2008 6:46 pm

Ja queda pooooooooooooooooooc Cèlia!!!!!!!!!!!!! jejeje

Tranquila per la sessió de shiatsu perquè els dissabtes al matí sempre tinc coses a fer. Intentaré netejar la casa demà per la tarda i així dissabte matí només hauré d'anar a plaça.
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Meritxell » dj. març 06, 2008 6:50 pm

Artemis, amb el mal de cap potser millor que et quedis a casona. Si és el què et ve de gust. Mira, per la classe de country si vols quedem el cap de setmana i la faig amb tu! jejejeje Amb el què a mi m'agrada aquest ball!!!! jeje

Encara recordo quan vaig anar a Disneyland Paris. Hi havia un bar ambientat en el western i ballàven. Però clar, teníen un súper nivell així que no m'hi vaig posar. Ja estava bé veient-los, jejeje.

Bueno Cèlia, fins demà!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dj. març 06, 2008 7:16 pm

jajajja, doncs quan vulguis et faig una classe!!! jejejje

Noietes, ja plego, vaig cap a casa. Petonets!!!!

Després em conecto un altre cop a veure si hi ha algú per aquí

:-)) :-))
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dj. març 06, 2008 7:36 pm

Eeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii això està fet Artemis!!! Jo vull fer una classe de country amb tu!!!!!

Això sí, jo tinc tot tipus de música excepte country! Suposo que tu en tens, oi??? jejeje
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dj. març 06, 2008 8:37 pm

i tant que en tinc!!! per això no pateixis, que jo vaig preparada!!! jejeje

Pel casament, en posarem unes quantes de cançons countries, com que tots dos el ballem..

Ara l'Alex és a classe, però jo m'he quedat a casa a descansar.

Encara estàs soleta Txell? o ja ha arribat en Joan?
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: loray » dj. març 06, 2008 8:51 pm

Eiiii Noietes bona nit!!!!!! Deu ni do, la tarda que he tingut, buf!!!

Quan he plegat he anat a anglès, he aparcat el cotxe, he anat a la pelu.

M'he fet una bona esquilada i mechas que ja tocaven, ohhhh, que bé que et veus quan vas a la pelu :o-o: ....,

Després a Can Patuel a buscar coses pel disfraç, després a fer UVA, que m'estic posant moreneta per tenir una mica de color i després a buscar un liguero també pel disfraç, o sigui un no parar!!!!!!!!!!!!
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: loray » dj. març 06, 2008 8:55 pm

Eiiii Friy, doncs, saps que la companya que em va deixar el llibre del nen amb el pijama a ratlles, ara també s'està llegint el mateix que tú, quina casualitat!!!!!
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Meritxell » dj. març 06, 2008 9:46 pm

Artemis, a aquella hora encara estava a la feina. Acabo d'arribar a casa. He baixat amb bus i ell encara no ha arribat però no crec que trigui gaire, potser una mitja hora.

Carai Loray! Quin estrés eh??? Anar a la pelu.... fer UVA.... uf! Jo també vull una tarda així!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajaja
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dv. març 07, 2008 8:26 am

Bon dia, per fi es divendres!!!!

ara trucare al padel, a veure si tenim pista per demà!!!!

I m'he deixat el mòbil a casa, el meu, sort que porto el de la feina, sino perduda total estaria!!!

Avui el joan té soparet, no crec qeu arribi massa tard, pero si es lien a prendre alguna cosa despres, doncs mai se sap... jo aprofitaré per descansar, depilar-me i fer 4 cosetes per casa, com una rentadora que porto ja 3 dies volent posar! jejeje

si es que no hi ha temps per res!!!

ara a les 10 faig una presentació mooooooooolt important, espero que em surti bé, entre l'anglès i tot...ahir la vaig estar practicant a casa... no es uqe estigui massa nervi, però ja tinc ganes de que passi!

ale, despres us explico que tal ha anat!
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Cardonina » dv. març 07, 2008 8:27 am

Bon dia, per fi es divendres!!!!

ara trucare al padel, a veure si tenim pista per demà!!!!

I m'he deixat el mòbil a casa, el meu, sort que porto el de la feina, sino perduda total estaria!!!

Avui el joan té soparet, no crec qeu arribi massa tard, pero si es lien a prendre alguna cosa despres, doncs mai se sap... jo aprofitaré per descansar, depilar-me i fer 4 cosetes per casa, com una rentadora que porto ja 3 dies volent posar! jejeje

si es que no hi ha temps per res!!!

ara a les 10 faig una presentació mooooooooolt important, espero que em surti bé, entre l'anglès i tot...ahir la vaig estar practicant a casa... no es uqe estigui massa nervi, però ja tinc ganes de que passi!

ale, despres us explico que tal ha anat!
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dv. març 07, 2008 9:18 am

Cèlia, que et vagi moooooolt bé!!!!!!!!!!!!! Estarem esperant que ens expliquis, ok??? :-)ok:

Per cert, dius que el Joan té avui un sopar??? :-( Però si ahir va parlar amb el meu Joan i li va dir de quedar avui!!! ui ui uiiiiiiiii em sembla que aneu tant a tope que no sabeu ni el què heu de fer el mateix dia!!! jejejejee :: orrr::

Frikyyyyyyyyyyyyyyyy digues un dia per quedar, va!!! Que tinc ganes de veure't dona!!!! jejeje :-()-)
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dv. març 07, 2008 9:23 am

Parlant de mòvils, el meu es va morir ahir. Resulta que vaig haver de buscar entre els mòvils que va deixant el Joanet per substituïr-lo.

Em sembla INCREïBLE!!! Que una pacient no es presenti a les 3 últimes visites i a la tercera, que pensem que no vindrà, va i es presenta!!!
Li deixo un missatge al mòvil el dia anterior avisabt-la que li anulem la visita i em diu que ella no ha rebut res. PERÒ COM ÉS POSSIBLE!!! EM PREN EL PÉL O QUÈ???????? :-( :-( :-(
Que vagin a fer punyetes!!!!!
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dv. març 07, 2008 9:47 am

Celia molta sort amb la presentació!!! Ara deus estar a punt de començar!

Txell, doncs ja saps, demana un mobil nou a veure si cola jeje. I lo de la pacient, quina cara,no?? A sobre deu estar tota ofesa,no??

Quina santa paciència s'ha de tenir de vegades...
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Friky » dv. març 07, 2008 9:56 am

Hola Meritxell
Aquests propers 15 dies els tinc a tope, però passat setmana santa potser podem quedar un diumenge per veure el meu àlbum. A mi també em fa gràcia veure els vostres i ensenyar-vos el meu =0-0-)

Artemis, on vas a ballar Country? Jo tinc amics que van cada setmana al Texas :: orrr:: Alguna vegada hi he anat però jo sóc bastant dolenta coordinant moviments

Cardonina, que et vagi molt bé la presentació! *.-o-o.*

Avui estic feta pols. Pel casament em van regalar un val per un massarge relaxant que encara no havia fet servir. Com que m'estava a punt de caducar hi vaig anar ahir perquè porto una setmana molt de bòlit i el cap se setmana és presenta igual o pitjor. Em van començar a trobar nusos a l'esquena i m'han deixat feta pols... em van dir que per anar bé hi hauria de tornar perquè no havien pogut desfer-los del tot. I jo que pensava sortir relaxadeta d'allà :--=-)

Avui al vespre me'n vaig al concert de Pastora, ja us explicaré què tal.

Ah, i diumenge passat vaig anar a veure la Cubana, Cómeme el coco negro. US LA RECOMANO MOLTISSIM *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* . ens ho vam passar pipa
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Meritxell » dv. març 07, 2008 10:10 am

MAMMA POOOOOOOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!!! Avui es presenta un dia complicat!!!!!!!!! M'hauré de posar l'armadura (que diem nosaltres).

Només portem una hora de treball i ja m'han fet tres pacients uns comentaris de bojos!!!!

Ara un altre, que m'acusa de cobrar-li el què em dóna la gana!!!! JAJAJAJAJAJAJAJAJ

Doncs Friky, quedarem passat setmana santa, val?

Perdoneu si no responc a tot el què comenteu és que vaig accelerada escrivint perquè no m'enganxin. No és que passi, eh??' jejeje
Meritxell

EntradaAutor: Friky » dv. març 07, 2008 10:36 am

Ànims Meritxell!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Hàs mirat al calendari si ahir o avui és lluna plena? diuen que fa que la gent es trastoqui
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: artemis » dv. març 07, 2008 10:50 am

Firky vaig a ballar al centre cívic de Pla d'en Boet cada dijous i a vegades anem al Texas o a la Hípica a Vilassar de Dalt.

Txell, reina, agafa-t'ho amb calma, que la gent té molt mala baba quan vol!!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dv. març 07, 2008 11:37 am

GRÀCIES NOIES, GRÀCIES!!!! MOLTES GRÀCIES!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Haurem de treure TOTA la paciència que tenim... jeje :o-o:
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dv. març 07, 2008 1:27 pm

Bueno, la cosa s'ha calmat... *.-o-o.* *.-o-o.* ::bna// ::bna//
Meritxell