Autor: Friky » dl. març 10, 2008 9:55 am
Hola a totes!!!
Artemis, la cerimònia Civil la faràs a l'Ajuntament de Mataró? Jo la vaig fer allà i et puc donar un consell per les musiques, que em van donar a mi. Jo m'havia preparat una llista de cançons i per el tipus de cerimònia que fan em van recomanar treure'n alguna i posar-ne en algun moment que no hi havia pensat. Per exemple, per les lectures en recomanen només posar una canço al final de les dues lectures perquè la gent es recuperi de la emoció, perquè si en poses una entre les dues persones que llegeixen, es trenca el ritme i té que ser molt curta i no s'aprecia la música.
Per als anells tampoc hi ha gaire espai per posar una cançó, és un moment bastant ràpid entre que ve el nen/na, us poseu els anells i es fa la clausura de la ceremònia. Per a les signatures si que hi ha estona perquè vagi sonant una cançó. I a la sortida no hi ha musica a menys que no porteu un radiocasette i el poseu enmig de la plaça del Ajuntament, ja que allà no hi han altaveus.
En canvi es pot posar una cançó per la entrada del nuvi i els convidats, ajuda a que la gent vagi prenent lloc quan la nuvia està a punt d'arribar.
De tota manera, si tot i així vols posar totes les cançons que has triat, a l'ajuntament ho faràn. A mi em van dir que la decisió ultima la tenien els nuvis. Jo, de tota manera, els vaig fer cas.