Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: RAKY_PP » ds. març 08, 2008 8:52 pm

la fem separats una setmana abans del casament te més gracia ja que la finalitat de les despedides es tindre la teva "ultima" gran juerga amb les amigues com soltera... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo els tinc una por perque ma germana m'ha dit que aprofitará per venjar-se de mi!!! és la meva germana gran que dolenta......
el que s'ha de fer deu meu.......
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. març 08, 2008 8:56 pm

Doncs ja pots començar a preparar-te.... jajajja!!!
I el meu home pla...si les meves amigues em fan por..pla les bésties d'amics de l'Albert...pobret li faran de tot!!! jajajja
DOnaria el que fos per poder-ho veure... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: RAKY_PP » ds. març 08, 2008 9:02 pm

doncs jo en canvi mes aviat em fa pena perqué els meus cuñats tenen pensada una despedida més aviat com un dia d'homes ... ossigui el volen portar a passar el dia a un paintball a una karts etc... osigui es divertit peró vaya aixó o poden fer un altre dia no?¿?¿? a no ser que m'estiguin prenent el pel pq no em preocupi nose ?¿?¿?¿ :hmm:: :hmm:: :hmm:: :-/ :-/
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » ds. març 08, 2008 9:17 pm

bueno miriam marxo a fer el sopar bona nit i a veure qui guanya demà les eleccions.... :o-o: :o-o:
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. març 08, 2008 9:29 pm

Bona nit guapa!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » dg. març 09, 2008 12:25 pm

A mi no em fan despedida, no sé qués és pitjor, estar tremolant de por i passar-ho tope bé o no fer res abans de casar-te ... :-/
A mi em faria il.lusió peró ... bé, m'ho passaré bé a casa descansant.
Petons !!!!!!!!
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 09, 2008 12:34 pm

MOntpra, com et trobes?? Amb més forçes??

Ostres, com és que no et fan despedida?? Potser si els diguèssis que et faria ilusió te la farien, no?? Ostres, a mi em sabria molt de greu... bé, cadascun és com és... sobre gustos mil colors! no?? Una coneguda que es va casar l'any passat les seves amigues no li varen fer res i ella encantada de la vida!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dg. març 09, 2008 6:28 pm

Bones!!!

Montpra si et fa ilu que et facin despedida demana que t'en facin i si no volen.... te la fem nosaltres vale!!!! :-)ok:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dg. març 09, 2008 6:33 pm

Nosaltres ahir al matí vam anar a veure el capellà de St Feliu perquè ens donés la fe de baptisme, però no hi era i ens van dir que aquesta setmana ja ho podrem anar a buscar... una coseta més!!!!

A la tarda vam anar a parlar amb el fotògraf i ens van preguntar moltes coses que no hi haviem caigut :-/ quantes persones seriem a cada casa, si tenim algun hobby, si tenim pensat llocs on anar a fer les fotos, com volem els fondos de l'àlbum, quins colors, si en volem moltes en blanc i negre, o amb tons blaus,.... uf!!!! déu ni do!!! més o menys quantes entregues...... moltes coses i....

aquesta nit he somiat amb el casament i feia molt que no ho feia, soposo que ahir vaig visualitzar cosetes que fins ara no ho havia fet.
sira

EntradaAutor: montpra » dg. març 09, 2008 6:37 pm

Hola !!
Miriam em trobo millor, demà ja vaig a treballar però estic un xic dèbil encara perquè amb l'antibiòtic i 5 dies sense sortir de casa ...

No em fan despedida perquè jo no tinc gaires amistats per aquí Figueres, he sigut sempre un xic reservada. I els amics del meu futur home vindran de València i potser faran alguna cosa un parell de dies abans, no ho se, o aquests son capaços de liar-la el dia abans del casament perquè son molt bèsties ... Però jo ja veig que em quedaré sense, què hi farem ... Un dia de descans com ja he dit abans.

Petons !!!!!!!!!
montpra

EntradaAutor: sira » dg. març 09, 2008 6:56 pm

Si a tú et fa il.lusió t'ho torno a dir, eh!!! t'en fem una nosaltres, anem totes a sopar i sortim i ens ho passarem molt bé!!!
sira

EntradaAutor: arohha » dg. març 09, 2008 9:30 pm

Hola guapes.

-Sira que be una coseta mes que ja tens :-///: :-///: :-///: , es veritat jo tampoc havia pensat en totes aquestes coses :-/

Això Montpra penso com la Sira si et fa ilu fer la despedida la preparem nosaltres i anem totes a sopar i sortim :-)ok: molt bona idea Sira
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dg. març 09, 2008 9:32 pm

Dem patatona que tal la despedida??? esperem la cronica *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
arohha

EntradaAutor: kel_go » dg. març 09, 2008 9:52 pm

hola de nou a totes!!! que tal el finde??? e estat fins ara llegin el que heu anat dient aksta setmana, pero com k encara no us conec gaire vaig un pel perduda... no se gaire que dir (per el fet de ser nova) bueno ja m'anireu guiant... *.-o-o.*
petonets i fins la proxima.
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Agbe » dg. març 09, 2008 10:04 pm

Bona nit guapes!!!

Montpra, com et trobes?? espero que molt millor i a cuidar-te!!! I tal com t'han comentat la sira i la arohha, si vols una despedida, cap problema, nosaltres organitzem un sopar i ja ens ho pasarem bé!!!!!!!

Sira, quantes preguntes que t'ha fet el fotograf.jo ni m'ho havia plantejat tot això :hmm:: !!
Ahir vaig anar a girona a mirar sabates i vaig pensar en tu Sira, perquè tampoc vaig trobar res que m'agradés!!!

Miriam, les metxes m'agraden molt, te les han fet molt bé! però a mi m'agrada més el cabell arissat.
Ets una crack amb les teves manualitats!!!!a mi m'agrada molt la primera que vas fer... però segueixo pensant que amb el fons negre o de color, el clauer resalta molt bé... nosaltres hem fet el triptic pel clauer i ara ens falta fer la invitació,perquè ho volem fer a conjunt. un cop ho tingui impres, us ho ensenyo.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: montpra » dg. març 09, 2008 10:13 pm

Hola !!!
Agbe em trobo molt millor, però molt fluixa pels antibiòtics. Demà ja torno a treballar.

Gràcies pel que em dieu de la despedida, però jo tinc un problema ... no puc conduir de nits :-( tot i que estaria encantada que ho fessim eh !!!

Sou unes grans amigues, us aprecio molt :-))
montpra

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 09, 2008 10:42 pm

Bona nit reinas!

Montpra, tal com ha dit la Sira, si tu tens ganes, et montem la despedida nosaltres! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Sira, veus que bé, 2 tres d'una tirada: fe de baptisme i fotògraf! La veritat que moltes de les coses que us va preguntar ni hi havia pensat!

Agbe, aviam si ens poses aviat les fotos d'aquestes invitacions i tríptic aviam si la Sira i jo podem agafar ideeas... Sobre lo del fons de color, doncs si que resalta més, pero llavors sembla molt de disco...no sé... portser amb algun to no tan pujat..

I res, que acabo d'arribar del cinema, que hem anat a veure 10.000... i molt xula! M'ha agradat molt...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 09, 2008 10:47 pm

Per cert, Agbe, en forma de triptic que hi poseu?? Una frase d'agraïment?? I el clauer com l'aguantes?? Mira que sóc xafardera... i ho dureu a imprimir, o ja tens pressupost??
Jjajajajaj! Es que m'intriga molt aquesta manera que dius...
Estic ansiosa!!!
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Aviam si m'ensens la :hmm:: :hmm:: :hmm:: :-/

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dg. març 09, 2008 10:50 pm

Montpra guapa , perdonam no t'he preguntat que tal estàs?? cuida't molt petons.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 09, 2008 10:52 pm

Arhhoa reineta... que tal el cap de setmana?? Pensava que no hi havia ningú...

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants