Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dg. març 09, 2008 10:55 pm

Montpra me n'alegro que estiguis millor, però ja saps ens hem de cuidar!!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dl. març 10, 2008 9:05 am

Bon dia nines!! Uf, dilluns...

Primer de tot Gemma(nit), com estàs?? I el teu sogre??

Mont, l' ho dit, si no et fan despedida, t'he la fem nosaltres!!!!!!!!!!!!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Dem, volem crónica de la despedida... que poquet et queda pel 23!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Avui m' he llevat i m' han sortit dos herpes a la cara, un a cada costat del llabi.... quin mal!!!!!!!!!!
Alguna té un remei casero d'aquests "d'abuela"??
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Agbe » dl. març 10, 2008 9:27 am

Bon dia guapes!!

Uff,....dilluns :--( ! i a sobre el temps no acompanya, està ben núvol.

Winy, jo no sé cap remei... però si vas a la farmàcia segur que et donaran alguna coseta.

Gemmanit, com anat el cap de setmana?heu pogut descansar??espero que sí! i el teu sogre, com es troba??
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. març 10, 2008 9:28 am

Dem, patatona, com anat la despedida????explica!!

Espe, com va anar la proba del pentinat amb la teva cosina??
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 10, 2008 9:33 am

Bon dia guapes.

El cap de setmana cansat però bé. El meu sogre està igual, sense canvis. Merci per preguntar boniques.

Arohha en teoria sí que en aquelles pots hi ha 180 pincetes. Si sobren ja ens les repartirem....

Ostres Miriam estem gafades amb les estructures! al final haurem d'agafar les reixades per que ara ja tenim el paper per tant jo no puc canviar de color.

Winy ves a la farmacia jo no conec cap remei d'aquests caseros....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 10, 2008 9:50 am

Hola nines!!!!

Gemma, reina, és normal que estigueu cansats, però ànims!!! Que el teu sogre estigui estable i que no li hagi repetit ja és un gran pas. Pensa en el que la doctora us va dir,.... Bé, ja veureu com de mica en mica tot tornarà al seu lloc!! Un petó ben fort guapíssima!! :-()-) :-()-) :-()-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Winy, reina, jo tampoc sé cap remei de la abuela pels herpres,.... És que mai me n’han sortit (ara bé quan el dia abans del casament me’n surt un, segur!). Ara,.... de grans en sé una estoneta,.... em tenen fregida!!! :t:t:

Sira, enhorabona pel naixement de l’Helena!!! :-))
Saps que és un nom que m’agrada molt? Helena i Martina!! :-)) (És que jo hauré de posar noms que es pronunciïn igual en català que en castellà).
Ah, a nosaltres el fotògraf també ens va fer un munt de preguntes sobre els nostres gustos, manera de ser,... Ens van preguntar pel nostre tipus de música preferida, pel.lícules, etc. Un munt de coses!! :-)

Dem, què tal la despedida?!! T’han feta pols estàs que no ens dius res? Jajajajjaja,... Et van donar molta canya o què??? >.-<: >.-<: >.-<:

Montpra,.... reina, .... si no pots conduir de nit fem un dinar i punt!!! Però si tu vols despedida, et fem despedida, sigui quan sigui!! :-)ok: :-)ok:

Espe,.... explica’ns, explica’ns,.... ja tens pentinat????? :-))

Míriam, guapa, m’agrada més la primera opció de totes que vas posar, amb el fons blanc.
Per cert,.... quina mala sort tenim amb les estructures, no???? Bé, a veure què et diu avui la Blomie,... :-)ok:

Ah, i tema papers,... jisjisjisjis,....
El dissabte vaig enviar a la meva mare “cagandoleches” a parlar amb el mossèn de la meva parròquia, i li va dir que ho podíem fer de 2 maneres: o bé, enviava tots els meus papers a la parròquia del meu futur a Barna, o ell demanava els papers del meu futur i ho gestionava tot ell des de la meva parròquia!! Aquí a cada lloc es fa d’una manera diferent,.... Però com que els papers del meu futur ja els tenim a mitges, aquests els gestionarem nosaltres, i els meus,... doncs farem que el mossèn treballi. Com que finalment ens casarà el “meu” mossèn i no el de la parròquia on ens casem,.... li va dir a la meva mare que ell se’n cuidaria de tot. Doncs apa!!!
Ah, i que ens donava temps,.... però que ho féssim quan més aviat millor, ja que tota la paperassa requeria temps,...

Apa nenes, quin rotllo us he fotut!!

Bé, fins ara guapes!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 10, 2008 9:53 am

Gemma, reina, vas anar a fer-te la neteja, no? :hmm::
I què tal??? :-))
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 10, 2008 9:58 am

Si guapa hi vaig anar divendres a la tarda i em van passar una maquina de ions o no sé coi era que m'enrampava! no em va agradar massa. No em van fer res més que hidratar a saco amb mil cremes. Ara fins el mes que ve no hi he de tornar.

Al final has pogut aclarir el tema paperassa no? a nosaltres ens han de trucar encara per saber a quina hora ens poden casar.

Que m'havia endescuidat del tema de despedida.... jo no en vull (soc rara) mai m'han agradat els comiats! i en Raül si tot va bé en té tres de programades.... uns per molt i els altres per poc...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 10, 2008 10:07 am

Ostres sí, a mi també m'ho van fer això que enrampa!! :hmm::

Reina, ens assamblem amb això i tot!! Jo també vaig dir que no volia despedida. Tampoc m'agraden,... :hmm:: L'únic que faré serà anar a sopar amb les meves amigues de tota la vida (total 4), i ja està. També ho fem per veure'ns, ja que no ens veiem mai,... entra que unes ja tenen fills, jo a Barna, etc. I ja està,.... la veritat és que no vull res més,.... digueu-me rareta,... :-)ok: neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dl. març 10, 2008 10:08 am

Gemma, m'alegro que el teu sogre estigui estable, dins el que cap no l'hi ha repetit, ja veuràs com de mica en mica tot es va posant al seu lloc!!

Gemma, veig que ja has començat amb el tema papers, quin conyasso!!!

Ah, jo tampoc vull despedida, pero crec que no m'escaparé!! Jo sempre els hi dic que tinc sentit del ridícul!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 10, 2008 10:14 am

Doncs devem ser rares! les meves amigues ja ni ho intenten per que saben que de la manera com sóc jo no surto nid e casa quan m'emperro. El que tu dius Gemma que com a molt un sopar i ja està.
Chiky-nit

EntradaAutor: queque » dl. març 10, 2008 10:22 am

Bon dia guapes!!! com a anat el cap de setmana??
Gemmanit espero que estigueu més animats, dintre de tot plegat, que ja és dificil...
Mont que bé que ja estiguis millor!!!
Bueno noies jo aquest cap de setmana no he avançat gaire, així és qu eno explico gaire...
DEMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que ja et queda molt poc!!!!!!!!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: ainos28 » dl. març 10, 2008 10:35 am

Bon dia guapes!!!
Que bé que el teu sogre estigui millor!!!!!!!!!
Doncs jo si que en vull de despedida, és un cap de setmana que estas amb totes les de la colla i t'ho passes genial!!! Penseu que això també es fa un cop a la vida..... A més com que no ens veiem massa sovint, doncs els hi fa tanta il.lusió a elles com a mi!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: nuria74 » dl. març 10, 2008 11:33 am

Hola nenes!

Què tal el finde? Nosaltres, votacions i calçotada ahir a casa d'uns amics, va estar genial.

No hem avançat res del casament... ah sí, ahir vaig anar a la bety al damatí perquè m'havia encarregat uns vestits fa 3 setmanes i no tenia res que m'agradés... o sigui que estic més que convençuda del meu vestit!

Avui havia d'anar a Quart per encarregar-lo però el nen està una mica patxutxu i m'he hagut de llevar com a 6 vegades aquesta nit, o sigui que estic molt cansada! Ja aniré en un altre moment, total, ara sé el que vull i els vestits només triguen 12 setmanes a arribar, o sigui que tinc temps...

Per la despedida, jo ja en vaig tenir una abans del meu casament civil a Ginebra, però estava embarassada de 7 mesos, o sigui que no va ser desfase total... i aquesta vegada no sé si em tocarà alguna cosa, perquè estem molt lluny, però crec que sí, és que tinc uns amics molt farreros que no en deixen passar ni una!

Gemmanit, estic contenta que el teu sogre estigui estable!
Imatge
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 10, 2008 12:03 pm

Bon dia noies!

Gemmanit, m'alegra que el teu sogre estigui estable! Ja veureu que poc a poc va recuperant!

Dem, patatona, que tal va anar???

Gemma, ja comeneçes amb els papers... bueno, una cosa més que enllestiràs!

Nuria, espero que el peke es millori...jo també tinc a l'Arnau altre vegada a casa amb febre... es que no recupera ni volguent!
Per cert, quin ilu...ja encarregaràs el vestit!!!!

Les estructures, doncs res, la Blommie continua sense donar senyals de vida...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: winy » dl. març 10, 2008 12:06 pm

Nenes, es nota que és dilluns i ens hem de posar al dia de la feina... aixó està molt mort avui!!!

On sou!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 10, 2008 12:10 pm

Si noies el meu sogre almenys està estable... el dissabte parlàvem amb en Raül que si segueix així segurament no vindrà al casament i què fariem i tota la pesca... si el seu pare no ve no té lògica que en Raül surti de casa seva per que hi hauran els fotogrags i tot plegat i després dèiem de sortir junts... buneo en fi ara és molt parlar i l'experiència em diu que millor no fer plans...

Nuria al final quin vestit et quedes?

Ai Miriam que haurem de demanar les estructures de Galacticblum!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 10, 2008 12:12 pm

Doncs acabo de enviar-li un altre miss a la Blommie... es ven bé que somiarà amb mi... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Sobre lo de fer plans, més val que espereu una mica... ara és molt dificil de planejar res! Ja veuràs que tot aniràs super bé guapa!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 10, 2008 12:14 pm

Ai que algú t'escolti Miriam per que ara mateix tot es fooooooooooooooosssssssssssscccccccccccccc!!!!! i incert....
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. març 10, 2008 12:18 pm

Gemma, dona-li temps al temps!!!!!!!! Ja veuràs que un no res tot tornarà a la normalitat!!!!!!!!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants