Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 10, 2008 12:24 pm

Buf no crec que estigui recuperat a temps soc bastant realitsta per això. Però bueno a tothom qui li dic que voldria atrassar el casament em diu que no que estic boja però ja veurem per que de moment no podem fer res del casament i el temps també juga en contra nostre.
Ai és igual canviem de tema! que no us vull ni em vull rallar amb la mateixa cançoneta cada dia.
A veure si l'Espe entra i ens explica que tal la prova de la peluqueria....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dl. març 10, 2008 12:27 pm

Bueno, si vols canviem de tema!!! (peró que sàpigues que no es agobies, eh??)

DEM, VOLEM LA CRÓNICA DE LA DESPEDIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA ESTÀS TARDANT!!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Així, que cap de vosaltres té un remei casero pels herpes... hem foten un mal que no hem cauen les llàgrimes, pq no sé!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 10, 2008 12:29 pm

Ostres és veritat, la Espe tenia prova...
I tu Gemma, al final que faràs amb el pentinat??

Jo el dia 9 d'Abril tinc prova de pentinat i maquillatge!!!

Winy, pels herpes.. doncs mira, vaig provar lo de la farmàcia, aquells parxes i super bé! Son carets per van molt i molt bé!!!
I sinó, doncs res, la pomadeta i alchol....
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 10, 2008 12:30 pm

Gemma, reina, pensa que tan sols fa poc més d'una setmaneta de tot plegat. Dona-li temps al temps,.... És un procés lent, però de mica en mica ja veuràs,... Uix,... ara veig que has dit canviem de tema,... doncs canviem, però que sàpigues que estem aquí pel que necessitis!!! :-)ok: :-)ok: neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Sí, a veure què ens explica l'Espe,....

Mireu,.... us poso un pentinat que he trobat, a veure què us sembla,... Jo tinc un cacao,.... és que m'ha agradat,... però desrpés m'ho planten en el meu cap i,.... :--( :--( :--(
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 10, 2008 3:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dl. març 10, 2008 12:33 pm

Gràcies Miriam, van bé aquests parxes??

Gemma, és guapíssim aquest pentinat!!!!!!!!!!!

Espe, com va anar la proba del pentinat???
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 10, 2008 12:35 pm

A que si Winy??? :-)
És que aquest cap de setmana torno a tenir hora i me'l vull provar,... però ja veurem com hem queda a mi,... :--(
És que no hi ha manera de veure'm amb una altra cosa que no sigui el cabell llis!! :-(
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 10, 2008 12:36 pm

Miriam no sé qe faré amb el pentinat m'he de fer proves pero ho deixo per més endavant com tot.

És molt xulo aquest pentinat Gemma és qüestió de provar-ho! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. març 10, 2008 12:37 pm

I pq no et fas, semi-recollit?? O sigui només agafant els de dalt, no sé si m'explico!!!

Jo, no sé quan he d'anar a la pelu!! el dissante vaig acompanyar a l'àlex a tallar-se el cabell i no té no hora per fer-me les metxes abans de setmana santa... quina ràbia hem va fer!!!!!!! Ja semblo la Pantoja!!! :--(
Imatge

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. març 10, 2008 12:41 pm

BON DIA NENES GUAPES

GEMMA m'alegro que el teu sogre segueixi estable, desitjo que les coses millorin aviat i puguis disfrutar del teu cassament no perdis l'esperança guapa anims!!!

Noies bé ja han acabat les eleccions ara a veure com va tot...
:-/
Aquest cap de setmana tenia intencions d'anar a la perruqueria, peró es ben ve que sóc tonta no vaig caure que la meva cuñada habia treballat de perruquera i ahir diumenge em va estar provant recollits i nenes vaig flipar está feta una artista i així podré veure que m'agrada més.
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 10, 2008 12:45 pm

Gemma, es molt xulo aquest pentinat!!!!

Racky, veus que bé, així podras anar fent proves!!!!

Winny, a mi els parxes man anat molt bé, el que em varen clavar 12€!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. març 10, 2008 12:47 pm

NURIA I MIRIAM espero que els vostres nens es recuperin aviat pobrets.
I NURI que bé ja vas a encarregar el bestit??? jo i vaig aquest dimecres a la tarda a agafar mides tinc unes ganes de tindre'l jaaaaaaaaaa

GEMMA molt chulo aquest pentinat que has possat jo em faig un semi recollit pq tot recollit em veure molt rara i vull algo natural nosé si m'explico.. :hmm::
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 10, 2008 12:49 pm

Que guay Raky... et tornas a posar el vestit...

Jo es que tinc molt de mono.... joooerrr, que no em truquen! :--( :--( :--(
Estoy DESESPERADAAAAAA!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 10, 2008 12:49 pm

Gemma, reina, tranquil.la, tens temps,....
Jo ho vaig fent els caps de setmana que pujo,.... i com que no sé quins seran,.... vaig aprofitant ara,.... Però en realitat no és una cosa que requereixi temps,...
Però clar, jo he de comptar el factor cagadubtes que em caracteritza,... :o-o:

Winy, en realitat el que em va agradar i tinc en ment és això; llis i recollit de davant (semi), però em fa por passar moooooolllta calor amb el cabell suelto del darrera, m'explico? :-/

Ja no té hores? Jolines, a mi això d'haver de demanar hora amb tan de temps m'estressa un xic,... neujor:-)

Raky, quina sort!!! Et podrà pentinar a casa i tot!! :-)ok: :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 10, 2008 1:03 pm

vaig a classe de Comptabilitat... ens veiem d'aquí una estoneta, a classe de info!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. març 10, 2008 1:09 pm

doncs si que es una sort...
ara maquillarme nosé si me'n podré refiar a veure haig de fer una proba pq ella es vastant nosé com dir-ho escentrica rara etc...
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. març 10, 2008 1:11 pm

doncs si que es una sort...
ara maquillarme nosé si me'n podré refiar a veure haig de fer una proba pq ella es vastant nosé com dir-ho escentrica rara etc...
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: Espe » dl. març 10, 2008 1:12 pm

Hola guapes, no pareu eh???? No tinc temps de posar-me al dia!!!!
Només he pogut llegir lo d'avui, jeje!

Gemma(nit) temps al temps reina, ja veuràs com tot es veurà millor, com molt bé dius, millor no fer plans, esperar! lo important és que el teu sogre està estable, i si comença a fer recuperació poder aviat, es començar a recuperar i al final si que pot anar al casament! :-)ok:

En quant a la prova de pentinat, dir-vos que va anar força bé, perquè ja tenia clar que volia, la cosa es que jo volia un semirecollit, i li vaig portar a la meva cosina alguna pentinat que havia trobat per aquí a internet, quan ella els va veure hem va dir que el ris de les models es fet amb rulos ja que es més maco, que no pas el meu ris, que es moldejat.
Així que hem va posar el rulos i cap a l'assecador. No vàrem tenir gaire temps de fer coses, però la idea es posar rulos i després deixar el cabell suelto i recollir una mica dels costats, hem va provar diferents maneres de recollir més amunt més avall etc.
Després al front hem faré una mica de serrell però posat així de costat com es porta ara i estirat perquè tinc molta front, jaja i perquè no es vegi tant.
Tinc alguna foto el que no es veu gaire, definit els pentinats, perquè va ser fet molt ràpid, després si puc al migdia us les penjo.
Més o menys tenim clar lo que vull i un altra dia aniré per definir-lo ja definitivament i també hem d'anar a mirar el tocat, que ella hem recomana algun clip que combines perletes i brillantets com fa el vestit.

Us poso un dels pentinats que vaig trobar per internet que hem agradar perquè us feu una ideia del que vull dir.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: montpra » dl. març 10, 2008 1:55 pm

Hola !!!
aishh avui estic xoofff :-( He anat a treballar aquest mati i estava bé, pero no se si és el temps o què és que em dona tristor, em trobo en un dia rollo, a més estic molt feble :-(

Nuria i Miriam espero que els nens es posin millor, ja que aquest any els constipats i les grips recauen de seguida !!!

Gemmanit molts ànims ! Pensa que només fa una setmana i que pot avançar bastant, potser que el dia del casament no estigui del tot bé, però no avanceu aconteixements que només porten a menjades de coco que ara per ara no s'han de fer. Pel que necesiteu aquí estic, si heu de fer alguna cosa del casament, encarregar o mirar, demana sense por que estem per ajudar-te !! Les amigues estem per això : kissd : .c(.(-)) i pensa que no ens fas cap nosa si et desfogues explicant les coses, sino tot el contrari, t'escoltem virtuament. (i callu perquè has dit que volies canviar de tema).

Parlant de despedida, llàstima que no puc conduir per la nit !!! Sino m'enganxaré amb el cotxe de la Miriam que la tinc aprop : btbe ::
I Res, que si voleu fer un sopar o alguna cosa ... Aqui estic disposada !

Petons a totes !!!!!!!
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 10, 2008 3:21 pm

Gràcies Montpra per aquests ànims! si jo us ho dic per no taladrar pero em sembla que el fòrum i vosaltres sou lo únic que en aquests moments em feu pensar que em caso i que d'alguna manera he de trobar la il.lusió perduda.

Espe tenen molt bona pinta aquets pentinats! ja li diré en el seu moment a la meva perruquera fer una prova amb rulos.... a verue si ens potspenjar alguna fotillo.
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dl. març 10, 2008 3:37 pm

Bones!!!!

No us vull veure així tan desanimades ok!!!!

Vinga va!!!! Penseu que si ara ens passen coses dolentes vol dir que les pròximes seran bones !!!!!!!!!! Casament :-):-):-): :-///: després un bon viatge >.-<: i les coses que ens vindran.....OK!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants