NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: artemis » dl. març 10, 2008 11:24 am

Friky ha escrit:Hola a totes!!!

Artemis, la cerimònia Civil la faràs a l'Ajuntament de Mataró? Jo la vaig fer allà i et puc donar un consell per les musiques, que em van donar a mi. Jo m'havia preparat una llista de cançons i per el tipus de cerimònia que fan em van recomanar treure'n alguna i posar-ne en algun moment que no hi havia pensat. Per exemple, per les lectures en recomanen només posar una canço al final de les dues lectures perquè la gent es recuperi de la emoció, perquè si en poses una entre les dues persones que llegeixen, es trenca el ritme i té que ser molt curta i no s'aprecia la música.

Per als anells tampoc hi ha gaire espai per posar una cançó, és un moment bastant ràpid entre que ve el nen/na, us poseu els anells i es fa la clausura de la ceremònia. Per a les signatures si que hi ha estona perquè vagi sonant una cançó. I a la sortida no hi ha musica a menys que no porteu un radiocasette i el poseu enmig de la plaça del Ajuntament, ja que allà no hi han altaveus.

En canvi es pot posar una cançó per la entrada del nuvi i els convidats, ajuda a que la gent vagi prenent lloc quan la nuvia està a punt d'arribar.

De tota manera, si tot i així vols posar totes les cançons que has triat, a l'ajuntament ho faràn. A mi em van dir que la decisió ultima la tenien els nuvis. Jo, de tota manera, els vaig fer cas.

Em caso la setmana abans a l'ajuntament, però la cerimònia la farem al mateix restaurant.

A l'ajuntament, no havia pensat cap música en concret, que posin la que vulguin jeje

Però pel restaurant, em van donar una pauta d'on haig de posar la música. Perquè és una soprano que canta i un piano, i la veritat és que llueix molt darrera de cada lectura jejej
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Friky » dl. març 10, 2008 11:40 am

Artemis, no ho sabia! segur que queda la mar de xulo.

A l'Ajuntament crec que si no dius res et posen el Virolai. Pero si vols algo especial, et posen la musica que tu triis. Només els hi has de donar el Cd i dir el moment en que vols que el posin.
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Meritxell » dl. març 10, 2008 11:44 am

Bones Ana!

Doncs a NY vam veure Rent i teníem previst veure també El Fantasma de la Opera però finalment no vam poder.

Sóc FAN dels musicals. Al maig anem a Londres i també anirem a algun.

I també, quan pugui, m'agradaria anar a Madrid perquè allà en fan molts més que aquí.
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Friky » dl. març 10, 2008 11:51 am

Ostres! quina sort. Nosaltres a Londres vam veure el rey Leon. Rent no l'he vist però he sentit la Banda sonota. La van fer fa uns anys a Barcelona. M'encanta la cançó de de A life in a year o seasons of love ( no sé el titol exacte, és aquella que van cantant com mesurar una vida, si fer-ho en dies, en minuts, en mitjanits.... )

Tinc una amiga que treballa en un musical que ara està de gira, que m'ha dit ( off the record) que la temporada vinent porten Hoy no me puedo Levantar a Barcelona. T'ho comento per si te la vols estalviar de veure a Madrid.
Friky

EntradaAutor: Meritxell » dl. març 10, 2008 12:29 pm

jeje Ana tinc el cd del musical de Rent a NY comprat al mateix teatre i signat pels protas!!!! :-)) :-)) :-)) I tinc fotos amb ells. *.-o-o.*
També tinc el dvd, que és un dels pocs musicals que l'han tret tipus pel.li.

Ostres, doncs mira, em va bé que em diguis lo del musical "Hoy no me puedo levantar" perquè així puc triar de veure'n un altre. Gràcies!!!! >.-<:
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dl. març 10, 2008 12:32 pm

I quina sort tenir una amiga que treballi a musicals!!!!

Jo vull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejeje neu:-D neu:-D neu:-D
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dl. març 10, 2008 2:00 pm

Hola hola!!!!

Sabeu que m'ha passat avui??? doncs que havia d'anar a rebre un curs i he vingut a la feina com si fos un dia normal!!! total, he arribat una hora tard al curs... soc un cas!!!!

Aix, a veure si podem anar a un musical quan estiguem a londres!!!! quines ganes!
I ens esperem per veure el de Mecano a Bcn!! guay!!!

vaig a menjar alguna cosa i a treballar!!!

petonets!!!
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Cardonina » dl. març 10, 2008 2:22 pm

Ah, la setmana vinent que tinc festa de dilluns a dijous, si alguna vol una sessió de shiatsu només m'ho heu de dir eh! i jo encantada!!!
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dl. març 10, 2008 2:56 pm

Holes holes!

Doncs notícies! jajaja Jo també!! Resulta que la companya de la tarda està malalta i em toca quedar-me a mi fins les 9! Buenooooo, un dia és un dia.

Cèliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) I què??? T'han fotut bronca???

Ei, i per lo de shiatsu queda apuntat!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Apa, doncs a treballar!

Ja em perderé Fama i One Tree Hill!!!!!!!!!!!!! :--( :--( :--( :--( :--(
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dl. març 10, 2008 3:44 pm

No, no, he dit que havia de passar per l'oficina i no m'han dit res... jejeej

ara estic menjant unes maduixes... mmmm... boniiiiiiiiiiiiiiissimes!!!! ostres, estan de rechupete!!!
és el meu dinar, aixi que ja veieu com vaig... en fi!

ah, i apuntat lo del shiatsu!
*.-o-o.*

ale, que se't faci curteta la tarda!!!
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dl. març 10, 2008 5:46 pm

Holes holes!

Sí, de moment se m'està fent curta perquè ja veig que són les 6!!! Oleeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

Mmmmm Què bones les maduixes Cèlia!!! Home, doncs jo he esmorzat a les 12 i he intentat dinar a les 2. Així que ja us podeu imaginar el què he menjat...

Bueno, bueno, t'has lliurat amb una bona excusa Cèlia!!! jajaja neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Apa, continuem!
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dl. març 10, 2008 6:16 pm

Hola noietes!!!

jo ja sóc a casa, m'ha tocat plegar aviat! D'aquí una estona anirem l'Alex i jo a l'Halcon Viajes a veure si tenim més sort que dissabte, que estava tot tancat!!!

I tinc els meus pares instalats a dinar i sopar a casa avui i demà, perquè els hi estan canviant el terra de la cuina i no es pot trepitjar en dos dies.. O sigui que em toca cuinar per tots jeje

Que sigui lleugera la tarda Txell !!!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Cardonina » dl. març 10, 2008 6:19 pm

Aaaahhggg, son les 6 i mitja i tantes coses a fer encara que no se com m'ho fare! caraaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiii

fins ara!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dl. març 10, 2008 8:26 pm

Artemis, dissabte vas anar al matí o a la tarda a les agències? Jo sé que només obren al matí.

Doncs la meva tarda bé, però ara a última hora tothom demanant alhora i em treu de pollegueraaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cèlia has pogut plegar a la teva hora??? Has pogut acabar-ho tot? Bueno, ja sé que això d'acabar-ho tot no és mai en cap feina, jijiji.

Apa, mitja horeta i plego.

L'odontòleg que queda va endarrerit i jo penso plegar a les 9!!!! Al principi em quedava fins que surtís el pacient i després havia de fer comtes però aquests quarts d'hora no m'els pagàven mai. Així que el temps et fa aprendre i això s'ha acabat.

Aquesta sóc jo!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

Apa, fins després o fins demà noies!!!

GUAPÍSSIMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dt. març 11, 2008 7:13 am

Bon dia xiquetes!!!!

Cèlia, ja saps a quina hora has de començar a treballar avui??'??? :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: jejejejej

Miriam ja veus que l'Anna et pot ajudar amb el tema de l'Ajuntament. Què guai!!!! :-)) :-)ok:
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dt. març 11, 2008 7:32 am

Bon dia!!!!

Si, ja veig que ho té tot controlat l'Anna jejeje.

Ahir vam anar a l'Halcón viajes i ens van oferir uns viatges que ens van agradar molt. 14 dies amb extensió a Hawaii de 7 més o 20 dies per tota la Costa Oest, desde Toronto fins a Los Ángeles.

I per un preu molt més raonable que el de l'altra agència!!!

Avui m'ha d'enviar la resta d'informació, tasses i tot això, i depèn de què, potser ja el triem aquesta setmana!!!

>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dt. març 11, 2008 7:58 am

Eeeeeiiiiii què bé Miriam!!! Et veig més contenta!!! Aquestes opcions de viatje ja t'agraden més, oi???
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dt. març 11, 2008 8:04 am

si, la veritat es que si!!!! ES que de l'altra manera era un dineral que no podem pagar ni de conya.... I ara ho començo a veure més real AAiixxx!!! estic contenta!!

>.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dt. març 11, 2008 8:08 am

M'alegro molt, cuca!!!! :-()-) :-()-)

Podries detallar-nos la ruta del de Toronto-L.A.????

Apa, marxo a treballar, un petonàs!!! >.-<: >.-<:
Meritxell

EntradaAutor: Friky » dt. març 11, 2008 9:29 am

Bon dia!!!

Artemis que bé, que ja quasi tens viatge, Una cosa menys per buscar!

Celia a mi un dia d'aquest em passarà alguna cosa com la que t'ha apssat a tu, amb tant de canvi d'horari

Meritxell per cert, si no has anat a veure cabaret, l'altre dia sortia una oferta al diari d'entrades a platea per 29.90, excepte dissabtes. No està gens malament, tinguent en compte que valien prop de 60 euros...
Friky

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants