Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dl. març 10, 2008 7:06 pm

Miriam ara t'he mirat pel Punt a veure si hi havia alguna cosa i he vist:

Empresa de Girona Selecciona Administrativa (noia de 21 a 36 anys amb coneixements de comptabilitat, sou a convenir i contracte indefinit) s'ha d'enviar el curriculum.

A l'Ajuntament de Sarrià de Ter (no sé si et cau molt lluny) auxiliar administratiu, curriculum al mateix ajuntament fins a les 14 del dia 12 març.

Un altra de Sarrià una empresa del sector comerç, una altra amb seu a Girona,

Si vols t'envio per privi els telefons...?
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: winy » dl. març 10, 2008 7:10 pm

Miriam, hi ha una web que es diu infofeina, que allà hi ha un munt de feines per comarques....

Dona-li un cop d' ull!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dl. març 10, 2008 7:10 pm

si si miriam, com una vaca potser no pero poc em falta, almenys jo m'hi veig!! com dieu, ningu esta content amb el cos que te...

jo l'instint maternal tambe el tinc a flor de pell, pero com sempre us dic, soc molt poruga amb tema peles i sempre em fa por que no ens en poguem ensortir pero com dieu, segur que ens en sortim si tothom ho fa... aixi que en principi la idea que tenim es coemnçar a buscar-lo al maig i aixo es d'aqui res, a veure si tenim sort i trobem rapid!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. març 10, 2008 7:40 pm

WINNY no m'he emprenyat pas pq em diguessis loca eh pq noia tens tota la raooooo esque ho he vist ara
Ja soc a casa i he llegit el que heu dit en aquesta estona doncs TETES nosé quin tipus tens peró t'aseguro que a mi em sobren com 30 kilosssss segur!!!!!

I SIRIA si ja tincs ganes de tindre un nen fa temps jo ja porto visquent amb en manel més de tres anys i desde el dia després del cassament ens hi possarem a veure si coincidim nena i així podrem anar a fer cafes juntes amb els nostres bebessssss :-)(:-)
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. març 10, 2008 7:46 pm

NENES NOSE COM HO FAIG PERÓ SEMPRE QUE M'HI POSSO JA NO HI SOUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. març 10, 2008 7:50 pm

bueno en vista de l'exit marxo a fer el sopar
BUENAS NOCHES Y BUENA SUERTE ... JEJEJEJ PETONSSSSSSS
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: TETES » dl. març 10, 2008 7:52 pm

raky jo si que hi soc pera ara ja piro que son les 8!! ole ole ole!!!!!!

No 30 no m'en sobren pas, potser uns 5 o aixi, pero es que jo em veig molt malament...des que vaig anar de viatge alla sense fotre res i jeguent i menjant nomes vaig pillar els quilos i encara no els he deixat a anar :-/
EEi, no m'has dit lo de si els teus cunyats tenien nens i si els va bé el cotxe! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: montpra » dl. març 10, 2008 8:03 pm

winy ha escrit:Aquesta Gemma(nit) està pillada, ara diu que ens vol fer un monument!!!!!!! :-///: :-///: :-///:

Mont, que?? Amunt els ànims, eh nena!!!!!!!!!!!!!!!

Escolteu guapes, la que torni a dir que està xof... vaig cap allà i :t:t: :t:t: :t:t: , que no us enrecordeu que és el nostre any!!!!!!!!!!!

Ui no em piquis el cap amb el martell millor eh, pq tinc un mal de cap a sobre increible !! i una plorera :-( ... jopes vaia dia avui ...

ki és akest boig que heu posat en el youtube ??? cordonsus si ens ha de representar aquest ja podem plegar !!!

Gemmanit nena si t'has canviat el nick i tot !! chiky tas com una cabra !!!

Parlant de fills, jo al juny ja m'hi vull posar, o sigui ja en el viatge de noces ... el meu instint maternal està calent calenttttttt, em moro de ganes de ser mami !!!! Si tinc els noms triats i tot ... Espero que arribin aviat, perquè si tarden després em posaré depre, nerviosa, ... aishhh no sé pas què en farem de mi ... :-/
I parleu de kilos, nenes que a mi ja m'heu vist eh ... jo si que soc una vaca vaca (em sobren 40 kgs)... i en fa d'anys que estic amb règims, però res a fer ... :-(

Apa, petonssssssssssssss
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 10, 2008 8:36 pm

La mare que em va,.....!!! Us he deixat a la pàgina 696, i quan he tornat estaveu a la 703!!! Però què heu fet???? :-///: :-///: :-///:
Ara,..... he rigut com mai!!! Sou la ost** amb viangre!!! I veure la Gemma contenta,.... genial. Quina alegria!!!!!! :-)) :-)) :-))

Mireu, he disfrutat tant que he fet un recull de frases que,.... algunes són per morir-se de riure i les altres m'han agradat :-)) .... Frases que es mereixen un premi!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) . A veure:

Míriam: Tu també tens prova de vestit??? --> La Míriam té moooollltes ganes de emprovar-se el vestit,.... :-)

Winy: Raky, no t'has emprenyat no, pq t'he dit boja ???? :hmm:: --> Winy, si no ho està ja si tornarà,... així que ho té clar!! neujor:-)

Chiky_nit: Tetes no sé quin és el mercedes aquest... tens fotos? és familiar? --> La Gemma pensa en tenir Chikyrrinets??

Chiky_nit: sembla que se m'està parant el comptador.... del cap... no el de les flors eh?! --> Boníssima! :-)

Winy: Tetes, quant de temps?? Acabaràs igual de sonada que nosaltres!! ---> neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Winy: Apa Sira que tu també ets quedes curta amb els missatges, una altre que no para de cascar!!!!!!!!!!! --> neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Winy: Intentaré que hem facin fotos!!!!! És que hem fa una mica de vergonya!! --> Vergonya tu?? :hmm:: Excuses!! :-)

I la millor frase de totes:
Shyla: A que us dediqueu exactament?? a part d'escriure al foro... --> neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) --> Això de part d'escriure al foro ha estat boníssim. Jo crec que abans del casament ja m'han fet fora de la feina,... neujor:-)

Sou la òstia!!! Genials!! He rigut com mai!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ah, i jo com la Gemma,.... de moment res de tenir churumbeles. El meu instint maternal tot just està despertant, així que encara 2 o 3 anys esperaré,... Jo crec que als 30, aprox.!! És que em veig molt jove encara!! neu:-D neu:-D neu:-D >.-<: >.-<:

Vinga guapes, vaig a sopar i a fer nonetes!! :-)ok:

P.D.: Winy, te'n duus la palma de les frases, eh?! neujor:-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 10, 2008 8:37 pm

Ah, i el millor de tota la tarda,... el nou nom de la Gemmanit!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Chiky_nit!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 10, 2008 8:38 pm

Mhmmm,.... l'Agbe no ha entrat en tot el dia!! :hmm::

Begoooooooooooo, on etsssssssssss?!!!!!!!!!!!!!!!! :-/
_cumeta_

EntradaAutor: RAKY_PP » dl. març 10, 2008 10:15 pm

TETES els meus cunyats tenen una nena i molt bé ja et dic que estan molt contents.

BUENO NENES BOJES BONA NIT I FINS DEMÁ
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: arohha » dl. març 10, 2008 10:55 pm

Nenes quin fart de riure m'he fet, neujor:-) neujor:-) neujor:-) sou genials >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: esteu bojas :-///: :-///: :-///: , pero es super divertit, la veritat que no se que dir no m'enrecordo de tot heu escrit moltissimmmmmmmmm

Gemma el petinat que has possat m'agrada molt.

Espe segur que et quedara genial aquest pentinat jo tambe vull una cosa aixi.

Nuria felicitats pel vestit es xulissim :-)ok: :-)ok:

Dem esperem la cronica de la despedida >.-<: >.-<: >.-<:

Gemmanit, bueno millor dit Chiky_nit, genial que estiguis mes animada m'alegro moltissim :-///: :-///: :-///:

bona nit noies.
petons

perdoneu si m'he deixat algunacosa per contestar. :-/
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 10, 2008 10:57 pm

Bones kukotes!!!

Bé, ara no hi ha ningú...però entro per dir-vos bona nit... i gràcies sira per lo de les feinas, pero si trobo alguna cosa per aquí adalt millor que millor!

Winy sobre infofeina...si tinc targeta vip i tot! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Gemma, molt bé aquest recull de frases!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
I si, tinc unes ganes bojes de tornar a posar-me el vestit!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Montpra, no siguis tonta! Animat que no vull veure't tristona!!!

Hi ha les que se'ls hi ha despertat l'instint maternal... BIENNNNNN!!!! Aviat podrem fer quedada per anar a passejar als pekes!!!

Bona nit reinetas!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dt. març 11, 2008 9:05 am

hola holita holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

ole ole ole soc la primera d'avui a escriure, fiestaaaaaaaaaaaaaa!!!!

GRacies raky per la resposta, m'ha anat molt be la resposta, gracies!! :-()-)

que sus expliqueu?

Per cert Miriam molt bo lo que vas posar ahir del PP, jo i el meu hoe ens hi vam petar el cul, es bonissim!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) i quan li vaig ensenyar la canço d'eurovisio va flipar... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 11, 2008 9:34 am

Bon dia noies!

Ostres Gemma ara que m'he llegit aquest recull de frases sóc consient que ahir se'ns va parar el contador... mare meva!

Tema instint maternal jo com la Gemma com no! cap als trenta! m'encanten els nens i soc super ninyera pero encara no tinc l'instint a flor de pell.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 11, 2008 9:41 am

Bon dia!!!!!!!!
Ja veus si se us va parar el contador...... la _gemma_ genial amb el recull de frases cèlebres!!!!!!!!
Heu vist la crònica de la Dem??? S'ho va passar de conya!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. març 11, 2008 9:44 am

Bon dia guapes!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Ahir al vespre vaig intentar posar-me al dia però em va ser una mica impossible, perquè vau escriure més de 10 pàginas :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Avui m'he acabat de posar al dia...

Primer de tot dir-vos que esteu ben bojes... quin fart de riure ahir al vespre!! :-) Entre el chiky chiky i el duque...
Jo penso que aquest any eurovision pot estar bé i segur que molta gent s'ho mirarà... perquè aquest concurs cada cop perd més.

I ara no m'enrecordo de més coses!!! :hmm::

Ah, Miriam, si sé d'alguna feina ja t'ho diré. Si mires els diaris de l'emporda i l'hora nova... allà sempre hi han empreses que busquen administratives.

Tetes, veig que anireu ben mudats amb el cotxet!!! a mi m'agrada molt aquest cotxe, trobo que el disseny es molt encertat, ja que és com un monovolum, però no abunda tant. :-)ok:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dt. març 11, 2008 9:56 am

gracies Agbe! Es el que em va agradar a mi tambe, que es gran pero no es veu tant com un monovolum, de fet el classifiquen com Sport Tourer :-/ El disseny exterior es maquissim i l'interior, sobretot el maletero es super espaios que es lo important :-)ok:

Gemma molt bo el recull de frases, t'ho vas currar eee!!!

EEEi la chiki nit ja esta aqui!!! neujor:-) neujor:-) com estas avui, mes animadeta??

A les altres holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 11, 2008 9:59 am

Hola ninetes!!!

Jejejeje,... és que va ser tant brutal lo de ahir a la tarda que no podia quedar així, com si res,... i vaig pensar,..... fes un recull de frases, Gemma!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

És que vaig riure tant llegint-vos!! >.-<: >.-<: >.-<:

Míriam, reina, em sap greu, però amb el tema de feines per Girona no et puc ajudar, però dona-li un cop d'ull als diaris i pàgines web que t'han dit les patatontes,.... segur que trobes alguna cosa ben aviat! :-)ok:

Fins ara guapes! :-)
_cumeta_

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants