guspireta ha escrit:HE POSAT ALGUNA FOTO MÉS A LA CRÒNICA DEL VIATGE. AIX QUINS RECORDS!!!
ANEM A VEURE-LS CORRENTSSSSSSSSSSS

Autor: ETIAM » dt. març 11, 2008 1:32 pm
guspireta ha escrit:HE POSAT ALGUNA FOTO MÉS A LA CRÒNICA DEL VIATGE. AIX QUINS RECORDS!!!

Autor: NUMA » dt. març 11, 2008 1:33 pm
ETIAM ha escrit:NUMA ha escrit:MAITE GUAPIIII!!!!
JA M´AGRADARIA...... PERO SAPS QUE PASA QUE SURTO DEL CURRO A LES 14 I VAIG PITANT AL PIS A FER EL MAXIM QUE PUGUI ( ES L´UNIC DIA QUE PUC ANAR A CURRAR ) I SOLETA ALLÁ FAIG MOLTA FEINA!!!!
SI FEU UN CAFETONET APROPET O ESTEU PER LA ZONA POTSER VINDRÍA... JA M´AGRADARIA !!!!! PERO ES QUE..... NO HO DIGUIS A NINGÚ PERO M´AGRADARIA PODER PORTAR TOTS ELS TRASTES AL PIS X SETMANA SANTA!!!!![]()
![]()
I AL PAS QUE VAIG.......
Entenc perfectament que vulguis acabar les coses es normal que vulguis marxar ja a casa teva !! jo estaria dessitjant-ho !!
com porteu el tema que us queda per poder marxar a viure?
Eii i si no quant vagi a casa de la meva germana podem quedar per fer un cafetó a la pl. maragall !!

Autor: guspireta » dt. març 11, 2008 1:36 pm
Autor: ETIAM » dt. març 11, 2008 1:43 pm

Autor: ETIAM » dt. març 11, 2008 1:43 pm
NUMA ha escrit:ETIAM ha escrit:NUMA ha escrit:MAITE GUAPIIII!!!!
JA M´AGRADARIA...... PERO SAPS QUE PASA QUE SURTO DEL CURRO A LES 14 I VAIG PITANT AL PIS A FER EL MAXIM QUE PUGUI ( ES L´UNIC DIA QUE PUC ANAR A CURRAR ) I SOLETA ALLÁ FAIG MOLTA FEINA!!!!
SI FEU UN CAFETONET APROPET O ESTEU PER LA ZONA POTSER VINDRÍA... JA M´AGRADARIA !!!!! PERO ES QUE..... NO HO DIGUIS A NINGÚ PERO M´AGRADARIA PODER PORTAR TOTS ELS TRASTES AL PIS X SETMANA SANTA!!!!![]()
![]()
I AL PAS QUE VAIG.......
Entenc perfectament que vulguis acabar les coses es normal que vulguis marxar ja a casa teva !! jo estaria dessitjant-ho !!
com porteu el tema que us queda per poder marxar a viure?
Eii i si no quant vagi a casa de la meva germana podem quedar per fer un cafetó a la pl. maragall !!
si si si!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ETIAM » dt. març 11, 2008 1:44 pm
guspireta ha escrit:MAITE GUAPA!!! COM ESTEM??? JO TAMBÉ VULL VENIR ALS DESTINS QUE HAS POSAT!! JO REPETEIXO LA PATAGONIA JIJIJIJIJIJI
HOLA NUMA!!! AIXÒ DEL PIS JA QUEDA POC!!!!
VAIG A FER EL DINAR!!! QUE TINC UNA GANA!!!

Autor: SoNiA! » dt. març 11, 2008 2:26 pm

Autor: molinos » dt. març 11, 2008 2:53 pm

Autor: cpalau » dt. març 11, 2008 3:28 pm
molinos ha escrit:no tinc ganes de treballar!!!
El carles m'acaba de dir que aquest finde marxem a lleida (no se on) a ver un vol amb globus![]()
(regal de boda de part d'uns amics!!)
Autor: monix » dt. març 11, 2008 3:29 pm
Autor: cpalau » dt. març 11, 2008 3:33 pm
Autor: molinos » dt. març 11, 2008 3:35 pm
cpalau ha escrit:molinos ha escrit:no tinc ganes de treballar!!!
El carles m'acaba de dir que aquest finde marxem a lleida (no se on) a ver un vol amb globus![]()
No serà a Ager, no????

Autor: cpalau » dt. març 11, 2008 3:35 pm
Autor: RUN » dt. març 11, 2008 3:36 pm

Autor: cpalau » dt. març 11, 2008 3:37 pm
molinos ha escrit:cpalau ha escrit:molinos ha escrit:no tinc ganes de treballar!!!
No serà a Ager, no????
Doncs no ho se!! pq?
Autor: molinos » dt. març 11, 2008 3:37 pm
cpalau ha escrit:Toy buscando un trabajo para Sergi, dnd está ahora le han hecho una jugarreta mu gorda y tiene decidido que no quiere continuar... le gustaría hacer algo en plan transporte así que si os enteráis de algo por Bcn o por TGN...

Autor: molinos » dt. març 11, 2008 3:39 pm
cpalau ha escrit:molinos ha escrit:cpalau ha escrit:molinos ha escrit:no tinc ganes de treballar!!!
No serà a Ager, no????
Doncs no ho se!! pq?
Allà normalment es vola en parapent o ala delta, però sovint porten globus aerostàtics... jo tinc una caravana al càmping i aquest finde en principi, hi pugem!!!!