Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 11, 2008 4:32 pm

Gemma, reina, com vulguis,.... jo crec que si els demanem després de Setmana Santa anem amb temps de sobres,..... així que CAP PROBLEMA!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dt. març 11, 2008 4:35 pm

De moment no li he fet res, peró com no conecti li foto... :t:t: :t:t: :t:t:
Faré un reiniciar!! Ara el meu jefe m'acaba de regalar una alfombreta nova pel ratolí, debia estar cansat de sentir-me dir "es que hem queda el dit negre..."

Gemma-chiki, el tema vanos tenim temps de sobres!!!!!!!! neukiss-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 11, 2008 4:40 pm

Rakky anima't dona a més sempre et queda el foro!!!! així que ela ànims amunt! i pensa amb la teva companya que estarà fent realitat el seu sonmi de ser mama i d'aqui poc seràs tu qui ho farà :-)ok:

Tetes si si estic totalment centrada avui ja veuràs com no dic vegenades en toooooota la tarda!

Winy com que se't quedava el dit negre per no tenir alfombreta??? :-/ et et penja el dit quan fas anar el ratolí? com ho fas??? :hmm::

Ok Gemma i Winy doncs farem això! la comanda despres de setmana santa :-)ok: merci guapes per esperar-me! neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: RAKY_PP » dt. març 11, 2008 4:43 pm

JO EXPLICAR-VOS QUE AHIR VAIG AGAFAR UNA EMPRENYADA MONUMENTAL, TINC UNA SOGRE (PER DIR-HO D'ALGUNA MANERA) QUE ÉS UN DESASTRE JA NO NOMÉS NO ENS FA CAP ILUSIÓ QUE VINGUI (VA ABANDONAR ELS SEUS FILLS...) SINÓ QUE A SOBRE QUE EL MEU FUTUR LI HAGUT MIG DE SUPLICAR PER QUEDAR BÉ A SOBRE LA MOLT POCA VERGOÑA AHIR ENS TRUCAR PER DIR-NOS QUE LI EMVIEM 300 € PQ COMPRI ELLA EL BILLET DE TREN PER PODER VINDRE AL CASSAMENT!!!!!!!!!!! K KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NI DE COÑA PER MI QUE NO VINGUI JA LI VAIG DIR AL MEU FUTUR I ELL ESTABA FLIPANT POBRE :--( :--( :--( :--(
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: Visitant » dt. març 11, 2008 4:47 pm

ei a mi tampoc em funciona el hotmail ni el messenger! en tot el dia no ha funcionat.

Ostres Raky, vaja dona, amb això ja us podeu fer una idea de l'aportació que farà al vostre casament :--( :--( :--(
Visitant

EntradaAutor: winy » dt. març 11, 2008 4:47 pm

No sé, tenia una alfombreta negre d'esponja i com recolzo el dit petit a sobre!! per aixó hem quedaba negre!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: RAKY_PP » dt. març 11, 2008 4:47 pm

SI CHIKY-NIT SI JA T'HO DIC QUE M'EN ALEGRO MOLT PERÓ ESQUE A LA FEINA SI NO TENS ALGÚ AMB QUI TINGUIS BON FILING MALAMENT.... GRACIES PELS ANIMS GUAPA HAURIA DE SER JO QUI T'ANIMÉS ESQUE ETS UN SOOOOOLLLLLL!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: TETES » dt. març 11, 2008 4:48 pm

uala raky cafoooooooooooooooooooooooooooorrrrrrttttttttt!!!!!!!!!! com te el morro de dir-vos aixo!! jo com tu, que no vingui!!!!! i el teu futur que en pensa????

A veure Chiki-nit si es veritat, t'estare controlant tota la tarda eeh, jejeje!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: arohha » dt. març 11, 2008 4:48 pm

ost***ia RAky que malament no :--( :--( , bueno vosaltres intenteu disfrutar al maxim que per això es el vostre casament i ho feu amb tot la ilusió del mon. :-):-):-):

i quan et trobis una mica agobiada a la feina i et sentis sola perque la teva companya esta de baixa, entre al forum que som una familia :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-)) :-)) :-)) :-()-) :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: RAKY_PP » dt. març 11, 2008 4:53 pm

GRACIES GUAPES doncs en Manel pensa que mes val que la seva mare no vingui ho fa més per alló que dius va es ma mare m'agradi o no i es un dia important que i sigui... peró en realitat de il.lusió no n'hi fa gens perqué es un desastre de dona menys mal que viu a Valéncia sinó em moro osigui que ho tenim molt clar a la proxima tonteria no veeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! a mi no em fastidia el dia mes important de la meva vida ninguuuuuuuuu!!!!!!!
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: winy » dt. març 11, 2008 4:53 pm

jejejeje, ja funciona!!!!!!!!!!!!!!!!

Racky, ja saps quan t'aburreixis passa per aquí, que et donarem la tabarra una estona!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Al final, totes a la cua de l'Inem!!!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: TETES » dt. març 11, 2008 4:56 pm

no winy aixo ni ho mencionis que no ens podem permetre quedar-nos sense feinaaaaaaaaaaaa, no no no nooooooooooooooooooooooooo!!!!!!

Doncs raky si al teu futur no li fa cap ilusio que vingui apa, a prendre pel sac!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 11, 2008 4:57 pm

Ostres Raky que fort lo de la teva sogre! mira és cosa de la teva parella sobretot per que es se mare pero intenta que no t'amargui el dia. Passeu una mica d'ella. I si no li envieu els 300€ no ve al casament? es sembla molt bèstia! i res de que m'has d'animar tu a mi! per això estem per anar recolzar-nos les unes a les altres....
De fet ja diuen que enun casament te n'adonenes de moltes coses! mira vosaltres ja sabeu del pal que va...

Winy ara ho he entés lod el dit petit negre! :-)ok:

Tetes ok tu ves vigilant,.....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: sira » dt. març 11, 2008 4:59 pm

Bones!!!!!

Porto desde les 16:30 llegint!!!!!

Nenes no pareu :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Raquel no pensis en que la teva sogra et xafarà el casament tú has de pensar que encara que sigui així ella estarà allà i tú t'estaràs casant i ha de ser un dels dies més feliços de la teva vida ok!!!! i quan acabi el casament que torni cap a Valencia que hi falta gent !!!

Ostres Raquel em sap greu però no et podré venir a veure el dia del teu casament perquè estaré de viatge de noces :--( ja m'ensenyaràs fotos, ok!!!

FELICITATS PELS 29 ANYS!!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: RAKY_PP » dt. març 11, 2008 5:06 pm

DONCS CHIKY-NIT NOSÉ SI DEPEN DE QUE LI ENVIEM ELS DINERS PQ VINGUI PERÓ VAYA QUE SI A SOBRE QUE NO ENS FA ILUSIÓ QUE VINGUI ENS HA DE PORTAR GASTOS I PROBLEMES QUE ES QUEDI A VALENCIA TU DE FET AL CASSAMENT DELS MEUS ALTRES CUNYATS NO VA VINDRE AIXÍ QUE NO ESPERO MÉS...

SIRIA grácies per felicitar-me guapa i compta-hi amb les fotos en quan les tingui vaixo a ensenyar-te les maca tu también ehhhhhh!!!!!!!!!!! :-()-) :-)ok:
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: sira » dt. març 11, 2008 5:08 pm

Hi tant que ens ensenyarem les fotos!!!!

I la Mireia???? on és????
sira

EntradaAutor: winy » dt. març 11, 2008 5:17 pm

Ai no m'habia enrecordat, el 25 de Març tinc hora al gine!!!!!!!!

Encara ha anat prou ràpid!!!
Imatge

EntradaAutor: RAKY_PP » dt. març 11, 2008 5:20 pm

molt bé winny m'en alegro doncs si que després de tot han anat rapid tu... de tant en tant fan algo bé >.-<:
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dt. març 11, 2008 5:28 pm

PER CERT SIRIA AQUESTA TARDA ANIRÉ A LA SABATERIA QUE EM VARES DIR A VEURE LES SABATES HAIG D'ANAR ACABANT D'ENLLESTIR LES COSES TU QUE ELS TEMPS PASSA VOLANT!!!!!!!!!! :-.:·::
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: sira » dt. març 11, 2008 5:35 pm

Jo hi he anat avui al matí i ja me les he quedat i m'han costat 68 euros, i estava dubtant entre 2, unes eren una mica més maques però les que m'he quedat són més còmodes i com que quasibé no es veuran, però eren igual només canviava la cibella i la tapeta del taló o sigui que comoditat davant de tot!!!!
sira

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants