Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: queque » dt. març 11, 2008 7:09 pm

Miriam he llegit que les tarjetes a l´stein et costen 35 euros?? son les de penjar els clauers?? i el format és el que vas penjar ( l´últim ) ?
EStà molt bé de preu, no??
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 11, 2008 7:17 pm

Si Queque, he anat avui al matí i més o menys surt per aquest preu...el que tinc que portarlis el diseny jo, pero bueno, trobo que està força bé de preu no?? I el paper es com metalizat...
Ara espararé aviam que em diu la Elena i llavors al lloc on em surti més econòmic allà ho faré!

Per cert... que us agrada més: Rosa xicle per les noies i verd pistaxo pels nois? o taronja per les noies i verd pistaxo pels nois??
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: queque » dt. març 11, 2008 7:30 pm

Miriam se´ns dubte pel meu gust, el taronja i verd pistatxo, no m´agrada el rosa. El taronja per l´epoca que et cases trenca molt, et pot quedar molt bé.
Eh que m´informaràs sobre el preus que et doni l´Elena , suposo que aquesta setmana acabarem de decidir si agafem els clauers o no.
Merci
queque

EntradaAutor: queque » dt. març 11, 2008 7:31 pm

Ostres!! estem buscant text per les invitacions una mica original i no trobem sabeu d´algun lloc per poder agafar idea???
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 11, 2008 7:43 pm

Queque, jo si no recordo malament tinc un woer on hi ha la tira de escrits, de originals i de clàssics.. ara dutxo al peke, però desprès tel penjo!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dt. març 11, 2008 7:54 pm

Gràcies!!! Miriam.
queque

EntradaAutor: mireia 9 » dt. març 11, 2008 8:42 pm

Hola floretes!!!!

La Mireia, us pregunteu o era?????????? Porto 2 dies llegint!!!!
XERRAPETES!!!!!!!!!

A veure si m'enrecordo de tot.

Chiky-nit benvinguda al forum, jejjeje. Ja veureu com aquest any Eurovision es le preograma mes vist. jo almenys el mirare. En Buena es un crak!!!!!!

Raky felicitats pels teus 29 primaveres.
Dem entenem que no et conectis pq deus estar liadissima, ara ire a llegir la teva despedida.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dt. març 11, 2008 8:46 pm

Tinc novetats:

En xavi ja te traju. Va anar-hi el dissabte. El mati va anar a l'Onix i despres a altres botigues i a les 17:00 tenia hora en una altra en el c/ Nou.
El mes fort es que jo tenia hora al Rosa Clara a les 15 per anar a probra les sabates (no tinc fotos pq m'anaven groses i a finals de mes m'arriben un nº menys) i el vaig veure en aquesta botiga.
Quin fart de riure,nomes el vaig veure d'esquenes, pero quan li van dir que era a fora se'n va anar al vestidor a amagar-se. Quina casualitat!!

El que s'ha agafat es de l'Onix, sortint d'aquesta botiga va anar a l'Onix i li van guardar el que li agradava. I ja el té!!!!Ja tinc ganes de veure'l.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 11, 2008 9:27 pm

Hola Mireia!!

Que bé que el teu futur ja tingui traju!!!! Jo també em more de ganes de veure'l... ademès que no le vist mai trajat, perquè l'Albert és anti-trajes... així que ja cal que li facin moltes fotos perquè serà una vegada a la vida! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Queque, reina, no ho trobo per enlloc... pero com que ho tinc imprès, demà, si cap de les noies te la posat ( perquè segur que alguna te el fitxer aquest...) ho escanejo i to passo...vale reina??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dt. març 11, 2008 9:42 pm

Bona nit guapes!!!

Eih, com li doneu :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Sira, molt bé per les sabates i el preu també molt bé :-)ok: .. posa fotos!!
Demà vas a probar-te el vestit, no?? fés-te alguna foto, guapa.

Espe, una cosa més enllestida!!ja ens penjaràs les invitacions... nosaltres també estem amb el tema, perquè les volem fer nosaltres.

Miriam, el preu que t'han dit a l'stein està molt bé!!! i amb el disseny tu ja t'en surts!!!

Montpra, veig que estàs millor, no?? me n'alegro!!

Winy, això del ginecòleg anat força ràpid!!!que bé!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. març 11, 2008 9:45 pm

Ara ja no m'enrecordo de res més!!!Perdoneu-me!! :hmm::

Ainos, Chiky-nit, Dem, Gemma, Tetes, Truffa, Anna,... records per totes!!ho sento si m'endescuido d'algun nom.

MOLTES FELICITATS RAKY!!! :-///: :-///: :-///: Per molts anys i quins bon regals que t'han fet de bon de matí!!! ::bna// ::bna// ::bna//
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 11, 2008 9:58 pm

Agbe reina, últimament només et veiem per les nits, eh??

Doncs l'Stain està molt bé, però tot i així demà i tornaré perque em fassin el pressupost i per ensenyarlis com a de ser tot...
Tot i així a l'omillò m'espero a veure com us ha quedat el triptic!

Per cert, Sira, que els hi he preguntat si podien fer aquell targeret i m'han dit que no :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 11, 2008 10:10 pm

Bueno ninas, me'n vaig a veure LOS HOMBRES DE PACO!!!

Per cert, Sira, demà fotos eh??? Que guay, demà et posaràs el TEU VESTIT!!!!

Ai, m'acaben de passar el pressupost de les flors i al final em surt per 800€, ma'n descomptat 200€! Que bé...

I Chiky-ni (jiji) que ara que m'enrecordo, nosaltres no tenim casi cap cançó triada!!! Pero almenys les entregues més o menys si, i dic més o menys perqué no sé si la meva tia està embarassada.... que guay!!! I si fos així doncs a ella li faria cigonya i a la meva germana li traspassaria el ram, que encara no sé que regalar-li! I les cançons de veritat que em porten de cap... que m'estresso... i aviam que em diu el de Mas Pau de posar cançons entre els plats perquè si em deixen fer-ho, ho farem... que em don la sencació que don més vidilla al casament.. ai no sé... quina parrafada que he escrit en un moment...SORRY....

Bona nit reinas!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » dt. març 11, 2008 10:37 pm

Hola noies,

Fa dies que no entro, estaria una hora per llegir i vaig molt liada liadissima,

Diumenge varem estar amb el capella a Saragossa, be us estareu preguntan si em caso a Girona com es que parlo amb el capella de Saragossa. Doncs en Lluis te un amic capella que es molt amic dels seus pares com que li feia ilusio que ens cases ell i el capella de Sarria no ens pot casar perque a les 17;00 h esta donant missa amb una altre esglesia doncs al final ve ell.

Mare meva, no se si algu ja anat a parlar amb el capella pero jo no sabia que es porta tot un esquema per fer l'esglesi i tot estar super calculat perque surti be.. Mare meva.......

Per cert! Ja tinc roba interior super sexyyyy!!! I no vegis com pica el corse, mitges, tanga i lliga 280,00€ mare meva...

Ah! winy al final no fare res amb el tema de les camares ho dic perque no hi conteu amb mi.....

Vaig veure que fareu una quedara quan es això el dia 29 de Març?

Jo ho tinc una mica malamnt perque aquell dia vaig a fer el tast del restaurant... Ja us explicaré que tal.

Ah! Ja hem començat a donar les invitacions,,, mare meva.. la gent s'emociona.... jajajajjajajjajajajjaja

No su acaben de creure que ens casemmmm jajajajjjajjaj!!!!!

Gemma molts d'anims!!!!!

Raiky pasa de tot!!!!!

No he pogut llegir massa nenes....

!!!!!!JA ENS QUEDA MENYS MARE MEVA!!!!!!
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 12, 2008 9:20 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!
Queque, referent a les invitacions el més segur és que fem la de les caixetes, són força més cares que les altres, però és que ens varen agradar molt..... hi anirem despres de Setmana Santa anirem a acabar de mirar i a fer-les.
Miriam jo tampoc tinc ni idea del text per les invis, si em pots passar els textos aquells a mi també em faries un gran favor!!!!!!!
A veures a la Sira com li va avui amb el vestit!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: queque » dc. març 12, 2008 9:20 am

Bon dia guapes!!!! avui em toca a mi obrir el dia!!!
queque

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 12, 2008 9:23 am

Bon dia boniques!

Miriam no t'estressis amb el tema de les cançons i ja saps que si vols idees només les has de demanar!!!

Queque jo no tinc aquest arxiu que diu la Miriam, el meu texte va ser de collita pròpia pero a verue si algú el té. :-)ok:

Nuria molta paciència amb els nens els gelos son terribles! i ha de passar temps per que s'hi vagi acostumant!!! Molts ànims! *.-o-o.*
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 12, 2008 9:24 am

Aix si que m'endescuidava de demanar fotos!!! Espe Sira us esperem!!!!

Mireia ja era hora que et manifestessis! :-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dc. març 12, 2008 9:50 am

Bon dia floretes!!!

Gemma-chiky, saps que?? Ahir al vespre arriba l'Àlex i hem diu mira!!!
Nooooooooooooo, nooooooooooooooooo pot ser, s'habia descarregat la canço del teu Rodolfo al móbil !!!!!!!!!!! Per morir-se, només hem faltaba ell!! Bueno, l'ho millor de tot, jo vaig i li canto... m'estaré trastocant?? :-/
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 12, 2008 9:57 am

Jajajajaja jo també vull el politonooooooooo!!!!!!!!!!!!!!! que bo l'Alex!!!!
Winy vaaaaaaaaaaaaaaaaaa confesaaaaaaaaaaaaaa que ja t'agrada!!! encara que sigui una mica mica!!!! aviat seràs de les nostres!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants