NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: artemis » dt. març 11, 2008 10:20 am

després us el detallo, que m'ha de trucar la de l'agència, per confirmar-me si hi ha sortides per quan volem.

Per cert, dijous me'n vaig a veure : CAVÀLIA!!!!!!

Resulta que ahir l'Alex em truca per dir-me que a la feina estaven regalant entrades i ens hi anem nosaltres dos i els meus cunyats, per la cara!!! convida Matutano!!! (que és on treballa l'Alex ) jejeje

Que guai!!!

>.-<: >.-<: >.-<:
artemis l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 11, 2008 11:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Friky » dt. març 11, 2008 11:14 am

Ostres Artemis, quina sort Cavalia és un espectacle preciós. A mi em va encantar. Vam sortir alucinant, sobretot perque no t'esperes tot elq ue arribes a veure. I si t'agraden els cavalls ho distrutes encara més. :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Cardonina » dt. març 11, 2008 2:59 pm

Alaaaaaaaaaaaa Miria, que xuloooooooooooo, Cavalia i gratis!!! jejejeje

Anna, on es miren aquestes entrades a 29.90???? jo quierooooo!!!!!
Txell, t'apuntes segur no????jejejje

aix, ahir vaig estar treballant fins a les 11 de la nit, jolines, a veuer si avui tenim la ditxosa reunio i ja ho deixem enllestit!!!!

ale, fins araaaaa!!!!
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. març 11, 2008 3:17 pm

Hola guapes!!!!!!

ostres.... feia molt temps que no entrava...... buf!!!!

tinc molta feina.... estem a final de trimestre i estic passant notes... (bueno.. millor dit.... canvis de notes que fan els profes......) qu eem porten "por el camino de la amarguraaaaaaaaaa"......

no he tingut temps de llegir-vos...... aixi que ... si algu em fa cinc cèntims del que ha passat per aqui....... :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

ARTEMIS!!!!!!! COM HO PORTES?????????????? A ON MARXEU DE VIATGE??????????
Imatge
Montse i Jordi

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Friky » dt. març 11, 2008 4:04 pm

Cèlia ho vaig veure en un anunci de Cabaret al periódico. Hi havia el poster de la obra i posava " platea 29.90 excepte dissabtes " No sé si venen les entrades al servicaixa a o top tiket. ho pots mirar allà. si esbrino alguna cosa més, ja t'ho diré
Friky

EntradaAutor: artemis » dt. març 11, 2008 5:03 pm

Hola Montse!!! Doncs ho porto força bé, la veritat. Anem fent les coses amb calma i així no ens atabalarem quan es vagi acostant. que cada vegada ho veig més a sobre, i encara queda!!! jejeje
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: loray » dt. març 11, 2008 5:52 pm

EIIIII NOIETES, QUIN FART DE XERRAR QUE US FEU.....

MOLT BÉ ARTEMIS, A MENYS DE 7 MESOS I MOLTES COSES ENLLESTIDES, MOLT BÉ!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE GUAI, ENTRADES A MEITAT DE PREU!!!!!!

JO ESTIC FETA UN NYAP, LA FEINA CADA DIA MÉS I PER POSTRES EL DIVENDRES L'HOSPI FA UNA FESTA DE CARNESTOLTES (FORA DE TEMPORADA).....
I LA QUE S'ENCARREGA DELS DINERS.............JO, BUFFFF...

TENIA QUE PLEGAR A LES 15 H I JA VEUS ALLÀ CONTANT BITLLETS, HE ARRIBAT A CONTAR 1000 euros, >.-<: >.-<: .... EM FUGO I ME'N VAIG DE VIATJE, jejejejeje...

ES QUE FEM UNA FESTA GROSSA, SOM QUASI 350 PERSONES, QUINA PASSADA, EL RECORD MUNDIAL DE GENT AMB 21 COMPARSES :-///: :-///: :-///:
A MÉS A MÉS, CADA DIA ENSAGAR EL BALL, QUE DIVENDRES ES EL GRAN DIA, OEEEEEEEEEE
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: artemis » dt. març 11, 2008 6:24 pm

osti, pero que xulo,no???Que bé que us ho passeu!!!!

Deu ser divertit veure a tothom disfressat quan en teoria ja no toca jajjaa

Ja ens ensenyaràs fotos!!!

>.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: artemis » dt. març 11, 2008 6:40 pm

Bueno, encara no m'ha trucat la de l'agència, però us poso el recorregut que ens agrada. A veure què us sembla. Són 20 dies de circuit, se surt el diumenge 12 d'octubre.

1. ESPANYA - NOVA YORK (Encara que només hi estarem de passada ooohhh :-( )

2. NOVA YORK- CATARATES DEL NIÀGARA

3. CATARATES DEL NIÀGARA - TORONTO

4. NIÁGARA- WASHINGTON D.C.

5 WASHINGTON D.C.

6. WASHINGTON D.C.- LOS ÁNGELES

7. LOS ÁNGELES

8. LOS ÁNGELES - PHOENIX - SCOTTSDALE

9. PHOENIX- SEDONA- GRAN CAÑÓN DEL COLORADO

10. GRAN CAÑÓN - MONUMENTAL VALLEY- PAGE/LAGO POWELL - KANAB

11. KANAB - PARC NATURAL BRYCE CANYON - PARC NATURAL ZION - LAS VEGAS

12. LAS VEGAS

13. LAS VEGAS - FRESNO - PARC NATURAL YOSEMITE

14. PARC NATURAL YOSEMITE

15. PARC NATURAL YOSEMITE - SAN FRANCISCO

16. SAN FRANCISCO

17. SAN FRANCISCO - CARMEL/MONTEREY - ÁREA DE SANTA MARÍA

18. ÁREA DE SANTA MARÍA - LOS ÁNGELES

19. LOS ÁNGELES -ESPANYA

20. ESPANYA

Què us sembla? Pinta força bé, oi?

A veure què ens diu la noia de l'agència, demà hi anirem, perquè potser fem menys dies i uns quants a alguna illeta, ja veurem!!

>.-<: >.-<: >.-<: =0-0-) =0-0-)
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dt. març 11, 2008 8:16 pm

WOW Artemis PEAZO viatje!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

És genial!!!!

Montse, estem encantades que et passis per aquí, encara que sigui poc. Tot està igual. Excepte que estem fent quedades per veure els àlbums de fotos. Així que ja saps, el dia que puguis et toca a tu!!!! jijiji :-))

Anna quin diari és? Perquè ho buscaré per internet. Potser allà fan promoció també. Home, m'encantaria anar-hi i més per aquest preu! Però clar, tots els musicals els veig en dissabte o diumenge per anar-hi amb el Joan. No sé, si aquest em diu que no li fa gràcia ( ell no és tant fan com jo) doncs m'hi apunto.

Avui ha sigut un dia dur. Estic moooolt cansada. Només tinc ganes d'arribar a casona.

A la que he pogut m'he posat a :-.:·:: per vosaltres, jejeje
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Meritxell » dc. març 12, 2008 8:05 am

Bon dia foreres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avui m'ha donat per posar-me lents de contacte! :-( Des del casament que no m'en posava!!!! :-):-):-):
Per si de cas, m'agafo les ulleres...

Per fi una tarda lliureeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tot i que tinc una de coses per fer....uf!
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dc. març 12, 2008 8:32 am

Bon dia!!!

Txell, acabo de veure el meu propi post!!! Aiii quina emoció!! No saps l'alegria que m'has donat.

Ets un sol, moltíssimes gràcies bonica!!!

:-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Cardonina » dc. març 12, 2008 8:32 am

ostres Miriam, està de conya aquest viatge!!! anaveu ahir a l'agencia? que us va dir la noia????

I seria un viatge per vosaltres dos sols no? ale que no us ho passareu be!!!! jejejej

Jo avui torno a la normalitat, pero tinc encara bastata feina, com qeu fem vacances la setmana vinent, doncs tot s'ha d'acabar per divendres!!! jejeje

aleee, no us canseu!!!

txell, segur que les lentilles t'aniran be!!!!
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Friky » dc. març 12, 2008 9:31 am

Meritxell vaig veure l'anunci al Pariódico de catalunya. Me'l donen cada matí quan pujo al bus de Garnollers :-)
A mi sí que em fa gràccia veure cabaret perquè, al contrari que els altres musicals van agafat un teatre vell ( L'apolo, crec ) el van restaurar i van recrear el Kit Kat Club, és a dir, l'ecenari és part de la platea. Hi posen tauletes on seu la gent i els artistes fan el número com si el public formés part de l'espectacle. Es veu que això va ser idea de Sam Mendes, el director de la obra a qui li van encarregar actualitzar el musical de Cabaret. Per cert, és el mateix Sam Mendes que va dirigir American Beauty i que està casat amb la Kate Winslett.

Artemis, ja li preguntaré exactament a la meva germana però em sembla que a un d'aquests parcs naturals que aneu és on hi ha Devil's Mountain, la muntanya escapçada que surt a encuentros en la tercera fase. ÉS curiós de veure :-///:

Per cert, algu va tenir problemes ahir i avui amb el messenger i el hotmail? No sé per què, no em puc conectar :-( :-.:·::
Friky

EntradaAutor: Montse i Jordi » dc. març 12, 2008 9:43 am

Meritxell ha escrit:WOW Artemis PEAZO viatje!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

És genial!!!!

Montse, estem encantades que et passis per aquí, encara que sigui poc. Tot està igual. Excepte que estem fent quedades per veure els àlbums de fotos. Així que ja saps, el dia que puguis et toca a tu!!!! jijiji :-))

Anna quin diari és? Perquè ho buscaré per internet. Potser allà fan promoció també. Home, m'encantaria anar-hi i més per aquest preu! Però clar, tots els musicals els veig en dissabte o diumenge per anar-hi amb el Joan. No sé, si aquest em diu que no li fa gràcia ( ell no és tant fan com jo) doncs m'hi apunto.

Avui ha sigut un dia dur. Estic moooolt cansada. Només tinc ganes d'arribar a casona.

QUEDADAAAAAAAAAAA?????????????????? :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

I quan si es pot saber??????????????????????????

INFORMEU-MEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Montse i Jordi

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: artemis » dc. març 12, 2008 9:51 am

doncs quan es vulgui tornem a quedar ehh!! que a mi m'agrada molt veure fotos!!! jejeje
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dc. març 12, 2008 10:18 am

Hola de nou noies!

Quan pugueu entreu a saludar al nou post de l'Artemis!!!

viewtopic.php?p=1652179#1652179
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dc. març 12, 2008 10:26 am

Friky ha escrit:Meritxell vaig veure l'anunci al Pariódico de catalunya. Me'l donen cada matí quan pujo al bus de Garnollers :-)
A mi sí que em fa gràccia veure cabaret perquè, al contrari que els altres musicals van agafat un teatre vell ( L'apolo, crec ) el van restaurar i van recrear el Kit Kat Club, és a dir, l'ecenari és part de la platea. Hi posen tauletes on seu la gent i els artistes fan el número com si el public formés part de l'espectacle. Es veu que això va ser idea de Sam Mendes, el director de la obra a qui li van encarregar actualitzar el musical de Cabaret. Per cert, és el mateix Sam Mendes que va dirigir American Beauty i que està casat amb la Kate Winslett.

Artemis, ja li preguntaré exactament a la meva germana però em sembla que a un d'aquests parcs naturals que aneu és on hi ha Devil's Mountain, la muntanya escapçada que surt a encuentros en la tercera fase. ÉS curiós de veure :-///:

Per cert, algu va tenir problemes ahir i avui amb el messenger i el hotmail? No sé per què, no em puc conectar :-( :-.:·::

Anna jo vaig tenir problemes a casa amb el hotmail, sí. Avui tampoc he pogut entrar.

Per cert, M'APUNTO A VEURE EL MUSICAL DE CABARET ENTRE SETMANAAAAAAAAAAAA!!!!!!! yUJUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!
Al Joan no li importa que hi vagi soleta així que miraré aquesta tarda les entrades, a veure si trobo la oferta que dius i ja la compro.
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dc. març 12, 2008 10:27 am

artemis ha escrit:Bon dia!!!

Txell, acabo de veure el meu propi post!!! Aiii quina emoció!! No saps l'alegria que m'has donat.

Ets un sol, moltíssimes gràcies bonica!!!

:-()-) :-()-)

MUACS MUACS MUACS!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dc. març 12, 2008 11:21 am

Montse i Jordi ha escrit:
Meritxell ha escrit:WOW Artemis PEAZO viatje!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

És genial!!!!

QUEDADAAAAAAAAAAA?????????????????? :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

I quan si es pot saber??????????????????????????

INFORMEU-MEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Montse, a l'Anna li va bé passat setmana santa. Si et sembla t'avisem del dia i si pots, portes el teu també, ok?

També portaré el meu. :-))
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants