Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. març 12, 2008 9:11 pm

PER CERT WINNY PRECIOSES AQUESTES INVITACIONS I TOT PLEGAT
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. març 12, 2008 9:13 pm

SILVIA FOTOS!!!! FOTOS!!!! FOTOS YAAAAAAAAA
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: sira » dc. març 12, 2008 9:14 pm

Ho sento però aquesta vegada no hem fet fotos :-/ ha vingut la meva neboda i deia: la tieta va molt guapa!!! me la menjaria!!! =0-0-)

Doncs de la part de dalt m'anava molt gros perquè es veu que sempre tiren llarg per si de cas i com que avui de fet no era la primera prova i no m'havia d'emprovar el vestit m'ha dit, que mira que així faré una prova més i a la primera prova el vestit ja estarà més a la meva mida!!!!

M'he emprovat vels, però no m'he acabat de veure bé així que a la pròxima ja ho decidiré.

La única cosa és que no m'he vist tant bé com l'altra vegada :-/ soposo que al estar blanca i la vegada que me'l vaig quedar estava molt moreno doncs... no sé però he sortit d'allà una mica depre i contenta per un altre costat.

Bueno ja us he fotut el rotllo.... fins demà o fins divendres!!!! :-()-)
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dc. març 12, 2008 9:16 pm

Raquel avui et faltren 3 mesos 3 setmanes i 3 dies!!!!! tot 3

Bueno et deixo que he arribat molt tard i encara m'he de dutxar, fer el sopar i planxar algo per anar a treballar.

Adéu guapa!!!!
sira

EntradaAutor: sira » dc. març 12, 2008 9:17 pm

sira ha escrit:Ho sento però aquesta vegada no hem fet fotos :-/ ha vingut la meva neboda i deia: la tieta va molt guapa!!! me la menjaria!!! =0-0-)

Doncs de la part de dalt m'anava molt gros perquè es veu que sempre tiren llarg per si de cas i com que avui de fet no era la primera prova i no m'havia d'emprovar el vestit m'ha dit, que mira que així faré una prova més i a la primera prova el vestit ja estarà més a la meva mida!!!!

M'he emprovat vels, però no m'he acabat de veure bé així que a la pròxima ja ho decidiré.

La única cosa és que no m'he vist tant bé com l'altra vegada :-/ soposo que al estar blanca i la vegada que me'l vaig quedar estava molt morena doncs... no sé però he sortit d'allà una mica depre i contenta per un altre costat.

Bueno ja us he fotut el rotllo.... fins demà o fins divendres!!!! :-()-)
sira

EntradaAutor: sira » dc. març 12, 2008 9:18 pm

Fins demà!!!!
sira

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. març 12, 2008 9:19 pm

BUENO SUPOSSO QUE NO CONTESTEU PQ DEVEU ESTAR FENT ALTRES COSES PQ SE QUE US ENCANTA VEURE FOTOS AQUI LES TENIU... I LA PARTE DEL DARRERE DEL VESTIT AMB EL CHAL QUE EM VOLEN AFEGIR BUENO ES UNA PROVA... ESPERO QUE US AGRADI *.-o-o.* *.-o-o.*
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. març 12, 2008 9:23 pm

BUENO SUPOSSO QUE NO CONTESTEU PQ DEVEU ESTAR FENT ALTRES COSES PQ SE QUE US ENCANTA VEURE FOTOS AQUI LES TENIU...
I LA PARTE DEL DARRERE DEL VESTIT AMB EL CHAL QU3E EM VOLEN AFEGIR BÉ ES UNA PROBA ESPERO US AGRADI
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: RAKY_PP » dc. març 12, 2008 9:33 pm

BUENO NENES SI PUC TORNARÉ MES TARD SINÓ DEMÁ JA VEURE LES VOSTRES OPINIONS NANIT GUAPES!!!!!!! :mu::
Imatge

RAKY
RAKY_PP

EntradaAutor: Agbe » dc. març 12, 2008 9:50 pm

Molt bona nit guapes!!

Raky, estàs molt i molt guapa amb el vestit, i aquest xal m'agrada molt, li dóna un toque molt modern!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Les sabates molt senzilles i amb el vestit et quedaran bé.
A mi la noia de la botiga també em va dir que em posses un xal de color, ja que porto un cinturó de color... ara et passaré un privat.

Sira, ensenya'ns les sabates a veure com són? jo encara no he trobat cap sabates qe m'agradin.
I això del vel què faràs?? perquè si ja portes una jaqueteta amb el vestit, vols dir que fa falta vel?? :-/
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dc. març 12, 2008 10:10 pm

oooooo sira quin fallo no fer fotos!!! te farem pa pam al cul!!! no pateixis per no haver-te vist tant be, es normal si el vestit t'anava gran i els baixos no estaven acabats i tal, a mes em sembla que a totes ens ha passat que no t'acabes de veure be... pero si el vas triar es per algo i es el teu vestit!! i el dia B pentinada, maquilllada i amb el TEU vestit estaras perfecte, et veuras mes guapa impossible. Aquell dia estaras radiant i feliç de la teva eleccio ja veuras!!

Raky, molt guapa, no havia vist jo el teu vestit!! el xal en vermell et queda super be i molt ben combinat, un 10. Les sabates son senzilles pero elegants i tenen la pinta de ser super comodes que es lo important.
Jo les meves me les vaig haver de treure perque els peus em mataven, sort que en vaig comprar de recanvi...

nenes me'n vaig a veure Sin tetas.... i sobretot a el Duque, jejeje
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 12, 2008 10:56 pm

Bona nit reinas!

Al final hem anat al Dechatlon a buscar samarretas de màniga curta per l'Arnau ( que estan a 3€!) i ja se ma fet tard...

Racky, estas molt guapa, nena! I el xal de color vermell ti queda molt bé! FIns i tot el color de cabell!!! el tens vermellòs, oi?? Les sabates senzilles pero super xules! Ademès super bé de preu i fan pinta de ser molt cómodes!

Sira..... ara que???? haué de calentar-te les galtones... què és aixó de no fer fotos??? Macaxiiisssss... A la pròxima no hi ha excusa! Ara quan hi as de tornar??

Bé, vaig al llitet... ens veiem demà a primera hora!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dj. març 13, 2008 9:03 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Ultimament vaig super liada i no puc ni contestar ni opinar, em fa una ràbia perquè llavors ja no me'n recordo de res!!!!!!!!
Montpra anima't dona, que aquests moment són passatgers i ara has d'estar feliç pel casament!!!!!!
Winy les invis i el conjunt de llibre i punt queda molt xulo, apassionat.... m'agrada molt!!!!!!!!!!
Raky, el vestit et queda molt xulo, i té un toc molt original... i el xal aquest li queda que ni pintat, molt guapa :-)ok:
Quan us veig a les fotos tinc unes ganes de que sigui dissabte i provar-me el meu!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. març 13, 2008 9:16 am

Bon dia guapes!!

Ja som a dijous!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ainos, quina sort, aquest dissabte ja vas a probar-te el vestit!!fés fotos, eh! a mi em van dir que fins a juny o juliol, res de res!!

Winy, a la pròxima quedada ja ens ensenyaràs les invitacions... són molt elegants i han quedat super bé!!! :-)ok:

Que passeu un feliç dijous... no sé si m'hi podré conectar gaire, perquè vaig a tope de feina!!

neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dj. març 13, 2008 9:22 am

Bon dia guapes,

doncs a mi tambe em passa con a l'Ainos que vaig molt liada i em fa rabia perque tampoc us puc seguir :o-o:
Winy tot el conjunt es super xulo i romantic, m'agrada molt, jo el dia de la quedada ja us ensenyare les meves invis , ja que las te la winy.

Raky estas molt guapa y les sabates molt xules :-)ok:

Montpra reina molts anims :-()-) :-()-)

petons :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Espe » dj. març 13, 2008 9:36 am

Hola guapes, a veure si hem poso al dia de tot lo que vau xerrar ahir!!!

Vaig tenir molta feina! com sempre!

Ara us dic alguna cosa!!! Sou molt dolentes perquè no pareu :-.:·:: ! jejj

Fins ara!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. març 13, 2008 9:36 am

Bon dia boniques!!!

A mi també em costa agafar el ritme... :o-o: (a vegades)

RaKy quina pregunta si volem fotos! doncs és clar!!!! sort que les has posat! si no t'estirariem les orelles. El vestit es molt guapo i la combinació de colors m'agrada molt! Els deixaràs amb la boca oberta!!

Sira que bé que t'hagis emprovat el teu vestit quina emoció!!! així tot et queda perfecte: les sabates el can can... llàstima de les fotos!!! i fes cas a la teva neboda que els nens no menteixen! segur que estàs molt guapa! al final portes la jaqueteta aquella d'encaix no? jo no em posaria vel si portes jaqueteta.... però bueno aquesta és la meva opinió. T'hi has de veure tu... i ara quan hi has de tornar?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dj. març 13, 2008 9:52 am

bon dia pel demati!!!

bueno ja som dijous, ja queda menys....

Que tu chiki-nit no pots seguir el ritme??? ai que no m'ho crec... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Com es presenta el dia boniques?
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 10:02 am

Bon dia noies!!

Avui puc entrar de bon matí....

Doncs avui el dia es presenta com sempre... aveure si la Bloomi avui diu alguna cosa, tot i així aniré a veure el meu floristero aviam si ens les pot aconseguir!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dj. març 13, 2008 10:06 am

Hola Miriam!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

EL meu dia tambe es presenta com sempre... al curro i fent algo de tant en tant... perque no sigui dit que no em guanyo el sou neujor:-) neujor:-)

Aixo miriam, ves amb el florista i al igual ell et podra aconseguir les estructures, que se us tirara el temps a sobre!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant