Ja m'he posat una mica al dia!!!
Winy t'ha quedat tot molt maco, invitacions, punts de llibre i el llibre de firmes!!! un cosa menys guapa molt bé!
Raky aquest vestit es preciós i molt original amb el toc vermell, a mi el toc de color m'agrada i el xal també!!! Les sabates es veuen super còmodes! jo encara les haig d'anar a mirar, a veure la setmana que ve que faig vacances aprofitaré per fer un munt de coses!
Per cert guapa quina paciència amb la sogra, tu passa i no deixis que t'amargui tot els preparatius!
Chiky - nit, m'alegro que estiguis animadota, quin riure amb el xino!! jejej per cert reina com va el teu sogre?
Sira que bé ja t'has pogut emprovar el teu vestit, i la teva nebodaeta et va dir una gran veritat i es que deus estar guapissima!!!!! ufff jo ja tinc ganes de tornar a emprovar el meu, fa tan de temps…. Que ja ni me'n recordo com és! Jej
Ostres ja se que hem matareu, perquè us havia de penjar fotos del pentinat i les invitacions, però es que amb la feina no paro, no tinc temps de res. Quan arribo a casa a la nit entre fer el sopar, les rentadores, la dutxa, una cosa i altra s'hem fa les tantes. A més al pis no tenim internet. Avui vaig a dormir a casa dels meus pares, ja que en Toni a marxat a Lleida i estic soleta miraré d'entrar al fòrum aquesta nit i posar-vos fotos. El que passa que les fotos les hauré de fer amb el mòbil i poder no surten gaire bé.
Demà divendres vaig a mirar el ram i la decoració del cotxe i dilluns a la tarda he quedat amb la meva cosina que hem pentina per anar a comprar el tocat del cabell a la botiga de la Moda que està al costat de l'Ajuntament de Girona.
La setmana que ve també aprofitarem per anar amb els meus pares a mirar els seus trajus i la meva germana, a veure si hi ha sort i troben alguna coseta i jo també aprofitaré per mirar si els han arribat les sabates. En fi que la setmana que ve he d'aprofitar els dies de festa, jeje.
Per cert a mi des de dilluns que tampoc hem funciona el correu de hotmail, i aquest matí després d'insistir he pogut entrar, però no va gaire fi, no se si és que estan fent canvis o que?
Perdoneu pel rollo!!!!