Hola ninetes!!!!
Guapes, gràcies per preguntar per mi,…. Si, vaig una miqueta de cul,… però bé, més o menys us vaig llegint!!
Gemma, guapíssima, me’n alegro moltíssim que el teu sogre ja vagi amb el caminador. Això vol dir que de mica en mica està recuperant mobilitat i que va progressant. Que bé!!!
Sira, reina, saps que ja he sentit a dir a moltes núvies que els hi passa això a la primera prova? Que a la primera prova no se sap ben bé perquè però no s’agraden amb el vestit, i que de la primera prova a la segona hi ha una gran diferència? Així que no et preocupis, és una cosa que passa sempre per defecte,…. El vestit encara no té ben bé les teves mides, estem blanques de tot l’hivern,.... Això, això, tu fes cas de la teva nebodeta, que com molt bé t’ha dit la Gemma els nens sempre diuen la veritat,... Però si et quedava molt bé, .... que hem vist fotos,.... I amb lo alta que ets!!
Ah, i molt malament per no fer-te fotos!!
Per cert,.... les sabates molt fines i elegants,... com el vestit!!
Raky, el vestit molt extremat, m’agrada la combinació de colors. El xal t’hi queda molt i molt bé, de debó!! L’altre dia vaig veure fotos d’una núvia que portava un vestit blanc i un xal de color rosa fucsia i li quedava de conya. Ressaltava una barbaritat,.... i amb lo moreneta que estava,.... Mira,.... fins i tot estic pensant de fer jo el mateix,.... posar un xal rosa fucsia!!
Enhorabona per l'elecció!!
Uffff,..... ja no sé que més he de dir,.....
Ah si, Gemma, si els vanos s’han de pagar contrareembols,.... et faig una transferència, no?
Espe,... aquesta nit volem fotos sense falta!!! :-p
Pel que fa a les estructures,.... no sé què dir, perquè tampoc sé on mirar. No sé,.... ara l’important és que la Blomie ens digui alguna cosa, almenys per saber si podem comptar amb les seves estructures o no. Ai, quin estrés!!!!
Nenes,.... estic cagadíssima, aquesta tarda tinc hora al dentista després de X anys sense anar-hi (no poso el número perquè em fa VERGONYA)!! Mare meva,..... això serà la ruïna!!!! Per cert Winy, tu ja hi has anat?????
Apa, quin rotllo us he fotut!!!
Fins ara guapes!!