Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 6:21 pm

Gemmanit, jho sí que hi seré...encara que tinc festa tota la semana! :-)) :-)) :-)) Però entraré a fer-te companyia :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 13, 2008 6:24 pm

Sí, ahir a la tarda el meu futur per un costat, i jo per un altre, i apa,.... anat avançant!! :-)ok:
Gemma, reina, nosaltres no ens hi hem matat gaire amb les aliances. Vam anar a la joyeria del costat de casa i ens vam quedar les primeres que ens van agradar. :-)

Tetes, la veritat és que no sé a quins hotels anem,... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Fa qüestió d'unes setmanes li vaig dir al meu futur: del viatge te'n cuides tu!!! (és que sinó no he de fer tot jo). I sí, sí,.... marxem pels pèls, ja que pel dia 30/06 gairebé no trobem avió (ni pel 29/06, ni el 1/07, ni el 2/07,...), però mira, al final hem tingut sort (gairebé el mato, pero bé). Ho ha getionat ell, però estant-li a sobre, clar!! Homes!!!! :o-o:
Ai Tetes, només me'n recordo del nom de l'hotel de NY,.... crec que es diu Roger Smith (o algu així)!! :-/

Sí, volia fer les fotos ahir al vespre, però vaig arribar super tard a casa, i entra que vaig fer el sopar, dutxar-me,... ja començava Anatomia de Grey,.... i això és sagrat!!!! :-)) :-)) :-)) A veure si avui puc,....a veure si el dentista em deixa!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Jisjisjis,..... que bo això de la floristeria!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. març 13, 2008 6:24 pm

Gràcies bonica!!! :-()-)

Bueno jo li vaig enviar un mail a la Blomie fa segles i encara és hora de que em contesti....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dj. març 13, 2008 6:24 pm

Ara li deia al jefe... a que m'en vaig a Mallorca amb l' Àlex, són els mateixos dies!!!!! :-///: :-///: :-///:

Ja us pensabeu-ho que hi habia festes a l'Abril, eh... pues no :--( :--(

Miriam, ja és casualitat, hem anat a la mateixa floristeria!! neukiss-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 13, 2008 6:26 pm

Gemma, reina, jo també treballo tota la setmana. L'única cosa que el dijous pleguem a les 14:00h.

Mira,.... saps què podries fer,....? :hmm::
Demanar-te festa el dijous i anar a mirar les aliances tranquil.lament,... :-)) neukiss-) neukiss-) :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 6:27 pm

Ja ves Winy, amb la de floristeries que hi ha... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
I mira, si fa falta em poso a enviar mail on sigui falta per aconseguir les punyeteres estructuras....

Per cert, les que feu llibre de firmes.. hi fiqueu alguna cosa a dintre? O el deixeu tal qual??
Jo és que havia pensat de ficar-hi alguna cosa i llavors fotos de la gent que vindrà, pero ara no sé si fer-ho....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dj. març 13, 2008 6:27 pm

UI NO EM SONA PAS AQUEST HOTEL, NOSALTRES VAM ESTAR AL HILTON NEW YORK. JA VEURAS QUE BE QUE US HO PASSAREU, DISFRUTAREU MOLT, TOT ES UNA PASSADA DE GRAN ALLA I ESPECTACULAR, FA GRACIA PERQUE HI HA LLOCS QUE ELS VEUS I DIUS AIXO EM SONA DE TAL PELI! MOLT GUAY!! I A RIVIERA MAYA TAMBE GENIAL, EL PARAIS TOTAL, AMB AIXO T'HO DIC TOT. HEU TRIAT MOLT BE, JA VEURAS COM EN QUEDARAS ENCANTADA!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: winy » dj. març 13, 2008 6:29 pm

Miriam, jo faré alló que et vaig dir aquell dia... el deixaré en blanc, peró quan tingui fotos les enganxaré pel mig, o sigui treure l' espiral i aniré posant fotos a les pàgines de davant o de darrera de les dedicatóries!!

T'en recordes que t' ho vaig dir al Viena?? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 6:31 pm

Si que és veritat! Ja no m'enrecordava!! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. març 13, 2008 6:33 pm

No home si jo em demano festa i en Raül no no avanço gaire amb el tema aliances.... pero bé ja trobarem un momentet....

Així aniràs a Mallorca de veritat?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dj. març 13, 2008 6:36 pm

Tant de bo, hi pugués anar, no ho crec, ara mateix tenim molts gastos!! Són 350 euros, més el que et gastes allà... a ell li paguen!!!
Peró la veritat és que m' encantaria anar-hi!!

:--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 13, 2008 6:37 pm

Ah Tetes, ..... aquest hotel era l'altre opció que ens van passar, però en el preu no hi entrava l'esmorzar, i per això l'hem descartat. És d'una estrella més que el nostre, però pel que hi estarem a l'hotel de NY, hem preferit una estrella menys i que ens hi entri l'esmorzar. A NY marxarem d'hora pel matí i estarem tot el dia voltant, així que tampoc disfrutarem de l'hotel. En canvi amb el la Rivera Maya si que ens hi hem mirat més,.... :-)
D'aquest no sé el nom,... Només sé que el meu futur ha agafat una zona reservada (vip) de l'hotel on no hi poden entrar nens!! Mare meva!! A saber on em fotrà aquest!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Gemma, no clar, seria que els 2 puguéssiu demanar festa! :-)
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dj. març 13, 2008 6:37 pm

Jo treballo fins dijous a les 13.00 h, així que també estaré per aquí!!!!
Winy, això ves a Mallorca, nena que han dit que farà força bon temps.. :-))
Gemma si pots agafar-te festa, fex-ho que em sembla que t'anirà bé :-()-)
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. març 13, 2008 6:39 pm

Winy hi van parelles a Mallorca?

Doncs ha fet bé Gemma per que és el que tu dius a NY voltaràs i a la Ruvera Maya estaras de relax i gaudiràs més de l'hotel... quina intriga aixo de la zona privada (vip) i sense nens!!! a verue si a la porta de l'havitació hi posen els dos rombus!
Avui al vespre en parlaré amb en Raül a veure que n'opina...
Chiky-nit l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 13, 2008 6:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 6:40 pm

Ja veus si t'aniria bé Gemma!

I tu Winy, per tu que no estaria bé anar-hi eh?? Que guay... Home, a l'omillo si ho busques trobes alguna oferta!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dj. març 13, 2008 6:43 pm

I si faig una recolecta pel fórum??

SE NECESITA DINERO PA LA WINY PA IRSE A MALLORCA!!
Potser faria quatre duros!!

Home l'ho seu seria que agafes la mateixa agència que ells, pel tema hotel, barco (quin pal, és que aquests no saben que amb avió son 25 minuts de rellotge!!)
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 13, 2008 6:46 pm

Mira Gemma, no sé,..... a vegades prefereixo no saber,.... Ell diu que passa d'estar a la piscina de relax i tenir nens per allà saltant i cridant!! (És més soso!!) neujor:-) neujor:-)
Diu que els seus sí (el dia que en tinguem), però que no té perquè aguantar els nens dels demés!! ::-) ::-) ::-)
És informàtic,.... ni cas!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Raro, raro, raro,.... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Bé nines, me'n vaig al matadero (dentista)!!! neu:-)

Fins demà, guapes!! :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. març 13, 2008 6:48 pm

Vagi bé el dentista! ja ens explicaràs! ah! i tots son rarus tranquil.la! neujor:-)

Winy jo ho sento molt pero vaig pelada! ara si vols anar a les rambles a cantar una cançoneta jo et passo el barret :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. març 13, 2008 6:49 pm

SI ES VERITAT QUE NO ENS ENTRAVA L'ESMORZAR PERO ES QUE ALLA SURT AL CARRER I TENS MILERS DE LLOCS PER ANAR A ESMORZAR O SINO LES TIPIQUES PARADETES QUE SON AL CARRER QUE SURTEN A LES PELIS, ALLA COMPRAVEM UN SUC I UNA PASTA O AIXI I DESPRES UN CAFE I AU A VOLTAR! NOSALTRES A L'HOTEL TAMPOC HI VAM ESTAR MOLT PERO NOSALTRES VOLIEM QUE QUAN ANESSIM A L'HOTEL ESTAR TRANQUIL.LS I COMODES PERQUE QUAN VAM ANAR A LONDRES VAM ANAR A UN HOTEL QUE BUFF MILLOR NO PARLAR-NE! TAMBE VAM ESTAR A L'HOTEL L'ULTIM DIA QUE NO VA PARAR DE PLOURE :--(
LO DE LA ZONA VIP JA SE LO QUE ES, ES UNA ZONA EXCLUSIVA QUE TENEN SERVEIS VIP, ENTRE D'ALTRES ELS NENS NO PODEN ANAR-HI, LA PISCINA ES MES TRANQUIL.LA, LES BEGUDES SON UNA MICA MES BONES, NO TANT DE GARRAFON, ETC...
NO PATEIXIS QUE NO ET PORTARA A CAP LLOC EXTRANY, QUE ALLA ES TOT ESPECTACULAR, I HO TENEN TOT MOLT CONTROLAT I ESTUDIAT :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dj. març 13, 2008 6:52 pm

Apa siau fins demà!!!!!!!! >.-<:
Imatge
ainos28