Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 13, 2008 9:20 pm

Kel-go i Tetes, .... moltíssimes gràcies pel vostre comentari respecte els anells!!! :-)) :-)) :-))

Kel-go, sí, crec que totes estem si fa o no fa igual!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
No sé,..... i ara veient que a la patatona Dem li queda TANT poquet m’entren uns nervis!!!! Les pessigolletes a l’estomac que diu la Gemma!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Sí Tetes, avui en dia tots els hotels són més o menys iguals, i ofereixen aproximadament el mateix!! :-)ok:
Jajajajaja,.... això mateix m’he dit jo quan he sortit del dentista: ostres, em vaig equivocar de professió!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: TETES » dj. març 13, 2008 9:22 pm

uix miriam em sap greu pero nose qui aconsellar-te perque jo amb l'aliança no tinc contractat el dentista, jo vaig amb una dentista de girona, pagant a tocateja i molt! Li preguntare a ma cunyada a veure si coneix a algu per figueres que ho faci be i barat i si pot ser que tingui la mutua aliança i ja et dire alguna cosa :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. març 13, 2008 9:22 pm

Míriam, reina, no t'havia llegit!!! :o-o:
Gràcies guapa!!! :-)ok: :-))

Otres, jo quan vivia a casa dels meus pares anava al dentista a Figueres i un 10!!! A la meva mare li ha fet no sé quants implants i perfecte!!! Ara, no és barat!! Lo bo es fa pagar, clar!! :-)ok:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: TETES » dj. març 13, 2008 9:26 pm

si jo sempre dic que m'hauria d'haver fet dentista o notari... perque gairebe per dir-te nomes hola et cobren un paston!! em foten una rabia els notaris.... :--( :--( :--(

miriam jo crec que amb el teu vestit t'hi queda molt be un vel, ara has de ser tu que t'hi vegis. Jo epnso que entrar a l'esglesia amb el vel queda molt romantic i bonic, i com despres d'una estona de fer fotos ja te'l treus doncs ja no molesta, pero ja et dic, t'hi has de veure tu be! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: montpra » dj. març 13, 2008 10:24 pm

Hola !
veig que totes us moriu de ganes per tornar-vos a posar el vestit, la veritat és que jo no !! No sé perquè o em va acabar d'agradar l'ultima vegada, perquè estic amb l'inici de la primavera o què coi em passa :-(
SOS nenes treieu-me a passejar o a distreure'm que m'està agafant la depre gran : muaahhhh :
Per cert, avui he anat a la farmàcia i m'he comprat un complex vitamínic per l'astèmia primaveral, a veure si em fa efecte aviat i torno a remontar ...
També és que torno estar amb mal de coll i de cap, com si les angines no s'haguessin curat del tot, i amb els crius és una setmana durilla perquè si festa de la mona, festa de no se què i festa de no sé quantus .... uffffffffffffff tic cansadaaaaaa !!!

A veure ... canvio de tema ...
Gemmanit m'alegro que el sogre vagi fent progressos cuca !!
I dir a la gent que ja té vestit, viatge, anells, ... que m'ha agradat molt tot i moltes forces per aquesta Setmana Santa que arriba !

Petonsssssssssssssssss
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Espe » dj. març 13, 2008 10:32 pm

Hola guapes, lo prometido es deuda, aquí van unes fotos de les aliances i del pentinat perquè de les invitacions quan he arribat a casa dels meus pares me he enrecordat que me les he deixat al pis! Ho sento quin cap! :-/
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 10:33 pm

Tetes, doncs si la teva cunyada en sap d'algun mo dius que vaig ben perduda!
Sobre el vel, doncs és exactament el que penso... per aixó me'l vaig quedar, ara a la prova acabaré de decidir-me peró casi segur que l'agafo, perqué amb el xal o amb una torerita li tallo el rollo princesita que té... lo que si tinc clar es que NO EM TAPO NI BOJA!!!! Vàmos, el vel per sota el monyo segur! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* neujor:-) neujor:-) neujor:-)

MOntpra, reina, no diguis aixó! Ja veuràs que quan estigui acabta et veuràs radiant!!
Mira, jo la semana que bé tinc tota la semana festa! Si vols quedem una tarda...que et sembla?? No tengoixis que ja veuràs que tot sorità endevant! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 10:42 pm

Espe, ens hem creuat!

Són molt maques les aliances! Molt originals!
La foto del pentinat...no la veig...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dj. març 13, 2008 10:46 pm

Ara poso alguna dels pentinats no es veuen gaire bé, és que feia les fotos la meva mare, jeje!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 10:49 pm

Ara sí!!!!!

Nena que maco que et queda! M'agrada molt, no vegis quin cabell més llarg que tens!
Veus que bé dos pardals d'un tret!
Estaràs guapíssima!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dj. març 13, 2008 10:49 pm

miriam acabo de veure la foto del teu vestit, es precios... es molt bonic, si k sasemblen, keden xulissim akts vestits, estaras radiant...
gracies per haver-me passat la foto, ma agradt molt
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » dj. març 13, 2008 10:51 pm

espe m'encanten els anells, son moderns molt macos i el pentinat genial, et keda molt bé k guapa aniras.
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 10:57 pm

Totes anirem PRECIOSSSEEESSSSS!!!

Sabeu perqué??
Perque les GIronines som les més boniques!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
N
O fa falta avia >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » dj. març 13, 2008 10:57 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:MOntpra, reina, no diguis aixó! Ja veuràs que quan estigui acabta et veuràs radiant!!
Mira, jo la semana que bé tinc tota la semana festa! Si vols quedem una tarda...que et sembla?? No tengoixis que ja veuràs que tot sorità endevant! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Gràcies uapisima ! si trobo algun dia que el futur estigui enfeinat et faig un truc, però la veritat és que no tinc gaires ganes d'anar enlloc, no sé és un rollo !!!
Estic prenent molta medicació per un trastorn psikic i estava disposada a deixar-ho ara al maig per després cap al juny poder-me posar amb el criu pero veient com estic ara no se pas si serà gaire bo fer-ho ... A veure què aconsella el psiquiatre.

Un peto uapisima i de veritat gràcies ! =0-0-)
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 11:02 pm

MOlt bé reina...ja saps que em tens aquí pel que necessitis! I to dic de tot cor.... :-)) :-)) :-))
Descansa!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dj. març 13, 2008 11:08 pm

Ufff encara m'haig de posar al dia de tot lo que heu escrit aquesta tarda, però abans us volia penjar les fotos, sínó hem matareu. jeje

Se m'ha penjat l'ordinador, ara us poso un parell de fotos més de pentinats!
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 11:12 pm

Espe, m'agrada molt més deixat anar...
Com te'l faràs??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dj. març 13, 2008 11:22 pm

Seguerament serà deixat anar com les primeres fotos, que quedi una mica alt i que el recollit de darrera sigui més en cascada, i de davant dons estirat i posat de costat i tallat clar!

Montpra reina t'has d'animar que estem al nostra any! vols dir que no estàs incovant una grip, per això estas tan moixa. Vinga molts ànims que s'apropa el gran dia, i si necesites res aqué estem!!!! petonets!! :-()-)

No he pogut veure el vestit de la Kel-go, li dono a l'arxiu per descarregar i nos'obra! :-/ quina rabia!
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dj. març 13, 2008 11:25 pm

Bé maques us deixo m'en vaig a dormir que estic cansada! Demà per fi divendres i la setmana que ve vacances!! :-///: :-///: :-///: bueno a mitges perquè al despatx de les tarde haig d'anar, el que ho he canviat i aniré al matí i axí tinc totes les tardes lliures, jejej! :-)ok:

Demà toca anar a mirar rams que no tinc ni ideia de com l'agafaré! :-/

Ens veiem demà, bona nit patatones!

Ai per cert que no m'he enrecordat de dir-li a l'Aroha aquest paper que dius de la Gemma(nit) com és? teniu alguna foto? o mostra?
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. març 13, 2008 11:38 pm

Bona nit reina!

Per cert, i l'Ahhoa?? fa dies que no la veig...

Gemmanit,, he trobat una foto d'una ram d'aquells que t'agraden...és d'una noia del 2007. A les cròniques 2007 és la que es diu TATA i ademès es va casar al Mas de Sant Lleí... et poso la foto..

BOna nit reinas!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants