Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia 9 » ds. març 15, 2008 7:01 pm

J a t'ho vaig dir pero t'ho repeteixo, en va agradar molt les invitacions, molt maques!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » ds. març 15, 2008 7:02 pm

Gràcies guapa!!!!

Tú com ho tens el tema de les invitacions????
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: mireia 9 » ds. març 15, 2008 7:10 pm

Li vam enviar les fotos a en Sergi, que es qui ens ha de fer el disseny i en ha dit que a finals de mes ja podrem triar,.
El que ara dubto és amb el text de les invitacions,
Ara estava buscant posibles textos.
Tu que hi poses???
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: sira » ds. març 15, 2008 7:16 pm

Mira nosaltres posem això:

Després de més de 10 anys creixent junts i un cop hem tastat la vida en parella, ENS CASEM!
Així que no feu plans pel 21 de juny de 2008 que ja els hem fet per vosaltres.
La celebració serà a les 13:00 h a l'esglèsia de Castell d'Aro i tot seguit farem un dinar i la festa a l'Hotel S'Agaró.

Ja ho tenim tot enllestit només ens falta que ens acompanyeu en un dia tant especial per nosaltres.

Confirmació als telèfons

Rafel:.........
Sílvia:.........

http://www.nuvis.org/rafel_silvia2008

Mireia què et sembla????
sira l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 15, 2008 7:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sira

EntradaAutor: mireia 9 » ds. març 15, 2008 7:19 pm

Molt original
Nosaltres encara no ho sabem,pero tbe posarem, "juntament amb els nostres pares" us invitem.......
Encara ho hem de parlar
Ara que fas poses els noms de tothom en el sobre?? quina feinada
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: sira » ds. març 15, 2008 7:26 pm

Sí noia és una feinada perquè més o menys tenim la llista feta però ara s'ha de posar la invitació al sobre i al sobre posar-hi el nom i realment porta feina però bueno.... s'ha de fer!!!

Nosaltres no hi posem això dels pares i tampoc hi posem els seus telèfons perquè creiem que de fet som nosaltres qui ens casem i qui convidem així que mira, però igualment molta gent trucarà als nostres pares per confirmar i els hi demanaran el número de compte per no demanar-nos'el a nosaltres, bueno no sé.

Així t'ha semblat original??? gràcies guapa!!! voliem alguna cosa diferent i després de molt mirar per aquí al fòrum mira... aquest ha sigut el resultat.
sira

EntradaAutor: mireia 9 » ds. març 15, 2008 7:29 pm

J els telf dels pares ni els hi posarempero no se, ja que ells tbe paguen i conviden, almenys posar.hi això. encara ho he de parlar amb en Xavi i triar-ne una.
Tu no pses la pagina vostres de web??
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: sira » ds. març 15, 2008 7:32 pm

Sí posem la pàgina web aquest de nuvis.org perquè vegin com ho tenim i on anem de viatge, .... mira crec que els hi farà gràcia.
sira

EntradaAutor: ainos28 » ds. març 15, 2008 8:24 pm

Hola guapis!!!!
Us he enviat al vostre correu electrònic les fotitos de la prova d'avui, es que ara estic sola i ho puc fer tranquila.... Per privi no deixa enviar més d'una imatge, o jo no en se :-/
Dir-vos que he de tornar-hi el 5 d'abril!!!! Ja hauran fet algun arreglo i per veure com queda.. També he comprat el corsé, les calcetes i el can can, així ja m'ho quedo tot alla i és mes comode per mi!!! A i m'he quedat un xal de seda que és una passada!!!!
A veure què us sembla!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » ds. març 15, 2008 9:13 pm

hola noies, k tal??

gracies a totes pels comentaris de les invitacions...

sira m'encanta el text k hi poseu, es molt original, esta molt ensertat, ets una artista....

bé avui jo també he anat a fer la paga i senyal dels anells i si tot va bé en 3 setmanetes els tindre ja us els ensenyare.

explikeu cosetes...
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: montpra » dg. març 16, 2008 12:00 am

Hola !

Gràcies a totes les ànims. Tranquiles que no deixo la medicació fins a l'abril que vaig amb el psiquiatre. Però he començat a pendre un complex de vitamines i minerals que sembla que em dona un xic més de força però no se ... Els ànims continuen igual de baixos i tot ho veig negre...

Sira no sé perquè no veig les teves invitacions :(

Miriam com es troba l'Arnau ? pobrisso amb lo de "Anau momitar otito", pobreee, deu haver vist que vomitava tot el potito i de seguida mamiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! aish fan pena :-(

Felicitats Núria per aquest seminari dels 6 anys !! Quins marits més detallistes que teniu totes !!!!!!!

Raquel (Kel_go) m'agrada molt aquesta invitació. Per cert, quin músic teniu a Mas Solà?

Winy estàs preciosa amb aquest vestit !

ainos m'agrada molt com et queda el vestit, per ser la 1ª prova ja està tot casi fet !!!!! estàs uapisimaaaaa !!

Bé, petons a totes i bon cap de setmana !
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: arohha » dg. març 16, 2008 11:58 am

hola guapes ara feia dias que no em podia conectar i us he trobat molt a faltar, uffffffffff no pareu :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: aixi m'agrada, no se si em recordaré de tot , si em deixo alguna coseta per dir ho sento.

Winy estas molt i molt guapa :-)ok: :-)ok:

Ainos , igual estas genial , molt i molt guapa :-)ok: :-)ok:

Sira no he pogut veure les invis, les pots tornar a possar, please.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dg. març 16, 2008 12:03 pm

Kel_go, m'agraden molt les invi :-)ok: :-)ok: i el vestit també es genial, estaras molt guapa.

Gemma, fem el mateix viatge, :-///: :-///: :-///: , pero nosaltres fem 4 nita a NY al hotel Milford, es normalet pero nomes el volem per dormir, perque estarem tot el dia voltant, ja em dias que coses podem anar a visitar i on podem anar.... i a RB fem 7 nits al hotel grand pallladium kantenah resort & spa. :-///: :-///:

les aliances molt maques les nostres son semblants, dilluns anem a probar i si ens vam be ja les grabaran i quan les tingui ja us possare fotos.
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dg. març 16, 2008 12:08 pm

Miriam , reina com esta l'arnau??? em vas demanar l'import de galacticblum, si no m'equivocat són 25,05 €

Espe, m'agrada molt el 1r pentinat, estaras guapissima, i les aliances molt maques :-)ok: :-)ok:

espe el paper es aquest

si vens a la quedada del dia 29 ho podras veure perque le portare a la chiky-nit, hi ha mes colors, jo segurament ho agafare de color beig i granate.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dg. març 16, 2008 12:11 pm

Montpra , reina molt anims, pensa que es el teu dia i segur que estaras guapissima amb el teu vestit.

us posso una foto de les invis , hi ha alguna falta pero la winy ja te les que estan be.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
arohha

EntradaAutor: kel_go » dg. març 16, 2008 1:06 pm

hola k tal...

el músic es disco sarau el q ens van aconsellar a mas solà... no se k tal sera, vam estar parlant i te bona pinta...
kel_go

EntradaAutor: kel_go » dg. març 16, 2008 1:06 pm

arohha molt xules les invitacions.
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 16, 2008 3:58 pm

Bones guapes!

Com va el cap de setmana??
Nosaltres ahir varem anar a sopar i avui estem resacosos... ens ho varem passar molt bé, fins i tot varem cantar al karaoke! jajaja la veritat que quan et reuneixes uns quants és impossible no passar-t'ho bé!
També varem aprofitar per donar invitacions! I guay, perqué la gent és queda flipant amb la invi... jajja! Tothom diu que el text és super encertat!

També varem anar a buscar l'aliança de l'Albert...i la varem tenir que tornar... varen grabar MIRIAN i clar el meu nom acaba amb "M"...així que un parell de semanetas més...

Pert altre banda, l'Arnau tornar a tenir febre... demà trucaré al pediatre perqué no pot ser que cada dos per tres estigui així... aviam que em diuen.

Ainos, ja te comentat per privi que estàs guapíssima!

Arhhoa, merci per l'import! NOsaltres també tem anyorat!

Montpra, m'alegra que aquest complex vitamínic et vagi bé!

Sobre el temps...ostres esperem que el dissabte faci un dia radiant per la nostra patatona!

I ja està...

Ai! vaig parlar amb els de la feina...i pinta bé! Resulta que som tres finalistes: de la que han entrevistat de moment la candidata sóc jo, ara queda esperar a demà que tenen l'altre noia... DIMARTS em diràn alguna cosa... de moment el 50% és meu!

Vinga reinas, fins desprès o demà!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dg. març 16, 2008 6:56 pm

ostres Miriam si que pinta molt be aixo de la feina!! anims que gairebe es segur per tu!! segur que l'aconseguiras ja veuras!!!
Ostres pobre arnau, un altre cop febre, no hi ha manera que la deixi ee! a veure que hi diu el pediatre...
Apa que escriure mirina... ja els hi val!!!! en fi a esperar una miqueta mes...

Ainos, jo no he rebut cap foto.... :-( jo tambe et vull veure please!!! :-()-)

Aroha jo tambe vaig fer aqust viatge, si necessites alguna cosa o el que sigui pregunta!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: queque » dg. març 16, 2008 7:56 pm

Miriam espero que tinguis sort amb la feina i la consegueixis!!! Com està l´Arnau, espero que millor...

Ainos: no m´ho esperava i de cop entro al hotmail i el teu vestit!!! et queda molt bé!! la roba és molt maca!!! Nena quantes proves, no???que bé!!

Winy: molt maco aquest vestit, ja t´ho vaig dir, a més et queda molt bé, ostres era un dels meus candidats!!! molt guapa.

Nosaltres ens donen la prova de les invitacions el dimecres, ja us diré què!!

Per cert aquest dissabte vam comprar les aliances, a la joieria de la pça de la independencia ( es diu ramirez de cartajena, o alguna cosa així...), que dir ... que són més aviat clàssiques, però molt maques. No són iguals del tot però són molt similars. Només les han de gravar i ja les tindrem, posaré fotos, vale??

I a més aquest dissabte vam anar a Ca l´Enric, ens van donar els menus del 2008 i ens vam dir que el tastet cap a finals de juliol o principis d´agost. Quines ganetes!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants