Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 17, 2008 4:25 pm

Home jo també pensava en comprar-me la part de dalt per després pero és el que tu dius.... o una de dos.... o ens agafa un arrebato que no hi ha ni ombreres poc glamusos que s'hi puguin posar pel mig i fer baixar... les ganes..... o dius allò.... un moment cainyu que ara vinc! (rollo peli...) i surts amb el teu super conjunt guarrilla! (com diu el meu nen) i li agafa un pasmo...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dl. març 17, 2008 4:28 pm

Esteu com una cabra!! Mira parlant d'ombreres i de cocos, m'acaba de trucar la dona de la Corseteria, pq els sostens que hem vaig emportar per la proba em van grans i els he de canviar!! :--(
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dl. març 17, 2008 4:29 pm

bona tarda princesetes!!!

uooooooooooooo Ainos que sexy que estaras!! el teu home alucinara!!! es senzillet pero moooooooolt sexy!!! =0-0-) =0-0-)

jajaja gemma que bona, unes hombreres!!! que es boja.... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

US poso foto de les meves mitges, es veuen blanquetes pero eren color marfil i un punt brillant, aixi teniu una mostra...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 17, 2008 4:34 pm

Ainos que sexy aquest corsé!!! Nena, estarás de muerte =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Ademés aixó fa estilitzar molt!! Marcaras curves per un tubo :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Jo de roba interior portaré els sostens, amb el culotte i les mitges aquestes de mitja cama, que ja ma'n fet uns acolples i així no tinc que dur el lliguero... no sé si m'explico gaire bé...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 17, 2008 4:39 pm

M'acaben de trucar de l'Stain... són la mecachis, que resulta que l'altre dia no em varen dir els preus bé... ara es veu que la impresió de les 200 targetes em surt per 80€! Quina diferència de 35 a 80, eh?? tela, tela, tela... resulta que no varen contar-hi el paper...
Aviam quina és la oferta de la Elena....

Ai, per cert, que demà vaig a Mas Pau per concretar quatre detallets i per quedar per el tastet!!!
Demà serà un dia de moltes emocions.... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 17, 2008 4:40 pm

Ostres molt bé Miriam!

Tetes jo les vull més claretes les mitges quasi transmaperents a veure si les trovem!! quin tou de lligues que duies no?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. març 17, 2008 4:43 pm

Miriam, a mi hem va extranyar quan vas dir el preu, pq jo també ho habia preguntat, peró clar... vaig pensar al ser tarjetes potser és més barato!!

Ja saps, si demà vas al Mas Pau, volem una super crónica!!! neukiss-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dl. març 17, 2008 4:45 pm

jajajaja doncs en portava 3! no no perdona 4! bueno el moment de la lliga vaig dur les 4, perque la meva me la volia quedar i en vaig regalar 3 :-)ok: ostres doncs mes clares nose pas a on les aniria a buscar jo.... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 17, 2008 4:50 pm

Tranquis que ja us faré una mini crónica pero no crec que hi hagi gaire res a explicar... dubtes que tenim... :-) :-) :-) :-)

Sobre les mitges, em sembla que les del Blonda sén més claretas, pero fins que no les vegi... :-/ :-/

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 17, 2008 4:52 pm

Home existir existeixen per que aquesta noia del 2008 les porta falta trovar-les! au totes a buscar! i les de l'Arohha que ara he vist també es veuen claretes.

Miriam aixo crònica de tot el que et diguin!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. març 17, 2008 4:55 pm

no si jo no dic pas que no existeixin, nomes que jo no sabria pas on anar-les a buscar!! pero vamos si les de l'aroha ho son, ja sabeu, totes cap al calzadonia a gastar!! jejeje

De quina casa eren les teves Miriam??
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 17, 2008 4:56 pm

Noies us penjo uns rams que m'han agradat a veure que us semblen....
S'accepten crítiques!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 17, 2008 4:58 pm

Ostres Chikynit quye macos!!! No sabria per quin decantar-me... el de la rosa es molt maco, però l'altre també m'encanta!

Tetes, doncs no ho sé... ma'n d'arribar; les he comprat al Blonda, pero no en tinc ni idea de quina casa són :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dl. març 17, 2008 5:03 pm

Chiky els rams son molt xulos!! potser m'agrada mes el segon que el primer, el primer nose si es la foto pero sembla molt petitet per lo llarg que te la tija...

Miriam, em sonava que havies dit que les mitges eren de la lise charmel, m'haure liat... per cert, segur que lo de l'arnauet no sera res mes que ha pillat algun virus, ja ho te aixo la primavera, segur que es posara al 100% de seguida!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 17, 2008 5:05 pm

Si lo bo és que el tio rendeix al 100% a 38,5 de febre!!!

Ja és normal amb aquests canvis de temps qeu vols!
La de lise charmel em sembla que era la Lidia...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dl. març 17, 2008 5:09 pm

OSTRES POBRET AMB TANTA FEBRE I EL TIU AL 100%, QUIN TIARRON QUE TENS!!!

SI JA POTS QUE FOS LA LIDIA...ES QUE AMB TANTES NENES EM FOTO UN LIO PADRE... JEJEJE!!

ENCARA NO HE PARLAT AMB MA CUÑADA DE LO DEL DENTISTA, EN QUAN PUGUI LI PREGUTNARE I ET DIC ALGO :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. març 17, 2008 5:10 pm

No sé,.... jo diria que les mitges que portava la noia de la crònica són més claretes, no? O és la foto?

Míriam, reina, no et preocupis,.... segur que això de l'Arnau no serà res. Els nens són una passada, avui estan a 39 i demà ja estan al 100%!!! :-()-)
Ah, ja ens explicaràs, que a nosaltres en interessa moltíssim qualsevol cosa que us diguin els del Mas Pau. Preguntaràs lo del Vodka???

Gemma, reina, doncs tots els rams són molt macos, però no sé, potser em decantaria més pel segon,..... Ai, no sé!!!! Quin merder!!!! Home, el de la rosa (1r). t’hi quedaria molt bé, ja que les flors del vestit ho semblen, no?
_cumeta_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 17, 2008 5:11 pm

Si i el segon jo diria que esta fet amb cales peor posades aixi en forma de cercle.... no sé segueixo mirant.....
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 17, 2008 5:17 pm

Merci Tete! Sinó, doncs res aniré al primer que trópiga!

Gemma, sé que ho preguntaré!!!!
I també volem saber lo de la música en els plats, perqué si podem triar, em decidit que si que voldrem música, no sé, ens don la sensació que será més animat...
També tornarem a preguntar sobre si es pot fumar, i el preu de les habitacion per poder començar a dir-ho a a la gent... i res més... la dat pel tastet!
Si voleu saber alguna cosa, li pregunt-ho!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dl. març 17, 2008 5:18 pm

NENES ARA MIRAVA LA CRONICA DE LA NOIA AQUESTA DEL 2008 I LES MITGES I TANT QUE SON MES CLARES!!! JO LES VEIG COM UNES MITGES DE LES QUE ES POSEN HABITUALMENT PERO AMB UN TOC BRILLANT QUE QUEDA MOLT XULO I A DALT HI TENEN COM UNA BLONDA SEMBLA OI... PERQUE NO LI PREGUNTEU A ON SE LES HA COMPRAT A AQUESTA NOIA AIXI TINDREU UNA IDEA...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants