Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dc. març 19, 2008 11:09 am

QUE FEU MIRIAM NOMES TAULES PERO NO POSEU A CADA LLOC EL NOM DEL CONVIDAT?
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 19, 2008 11:11 am

Exacte! Es que preferim que la gent segui al costat de qui vulgui que no pas on nosaltres els obliguem... són diferents maneres de pensar...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Dem » dc. març 19, 2008 11:14 am

GUAPISSIMES MEVES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[color=green]UN PETONARRO ENORME PER TOTES I CADA UNA DE VOSALTRES
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: queque » dc. març 19, 2008 11:16 am

Miriam altre aopció és posat l´agriment davant : gràcies per venir.... i dins tal com ho habies pensat els vostres noms i el dia, que quedava molt bé.
Ja has mirat l´imprenta quan et surt?, perquè clar això és imprimir per dues cares...
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dc. març 19, 2008 11:16 am

SI MIRIAM, ESTIC TOTALMENT D'ACORD AMB TU, NOSALTRES TAMBE HO VAM FER AIXI :-)ok: T'HO DEIA PERQUE NOS SI QUE VAM POSAR ELS DETALLS SOBRE LA TAULA, LA MARIA FORT EM VA DIR QUE LA GENT JA SOL ENTENDRE, SEGONS EL REGAL, SI ES PER NOI O NOIA. NOSALTRES VAM DONAR A TOTHOM 2 REGALS, TANT SI EREN PARELLA O SOLTERS, PER TANT A LA QUE DAVANT EL PLAT HI HAVIA 2 REGALS ERA PER UN SOLTER I A LA QUE ESTAVEN MES SEPARATS ERA PER PARELLES. EN PRINCIPI VA ANAR BE, PERO TAMBE T'HE DE DIR QUE HI VA HAVER ALGUN LISTILLO QUE ES VA ENDUR MES DEL QUE ERA SEU I VAIG HAVER DE DONAR QUE M'HAVIEN SOBRAT A ALGUN PARENT QUE ES VA QUEDAR SENSE...
JO ES QUE NO VOLIA PASSAR PER LES TAULES, EM FEIA PAL LA VERITAT...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: queque » dc. març 19, 2008 11:17 am

Jo tambè passaré a repartit els detalls ja que tinc familia de fora i trobo que és la manera de saludar...
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 19, 2008 11:20 am

Ara vaig cap a Figueres a parlar amb els de l'imprempta.

Nenas, acabo de parlar amb el floristero i ma ditq ue casi segurq ue si, que està esperant que li confirmin!

Aquesta la Blommie... deu anar a tope de feina o...

Tets, sobre les taules, doncs com que ja em de passar a donar els purus i el tabac, doncs ho farem tot de cop! Ademès ma mare, ma germana i tota la pesca ja ens ajudaran...
:-)) :-)) :-))

Reinetas, torno d'aqui una estoneta...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. març 19, 2008 11:21 am

A part de no poder venir al casament del dia 26 d´abril, es que aquelll cap de setmana és estressant ja que coincideix amb el gran premi de la formula 1, i tenim entrades!!!!!, així que a veure cotxes i casament el mateix cap de setmana!!! quina ilu!!!
queque

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 19, 2008 11:26 am

Ah! val si no poseu el nom a les taules ho entenc! jo en un principi si que ho faré a mir epartir els detalls em fa molt pal. A més que no som gaires al casament i segur que durant l'aperitiu aj tindré temps de saludar-los per que no marxarem a fer-nos fotos sino que serà aixi espontania la cosa. Jo segurament ho hauré de fer per que tinc vegetarians, diabetics i tal que els hi fem un menú especial i d'aquesta maenra els del restaurant els tenen controlats.

Miriam que bé lo del floristero!!!! tant de bo les aconsegueixi epr que el apper que m'he quedat m'encanta el color és molt llampant i guapo! creuaré els dits!

Dem guapa!!!!! com vas???!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 19, 2008 11:36 am

Mirim al final on vas comprar els puros? algú ha comprat puros aqui a Girona? per que jo en vull comprar una capseta petita molt pocs per que quan es reparteixi els licors i el café els ofereixin.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. març 19, 2008 11:56 am

MIRIAM ES QUE A NOSALTRES ENS VAN DIR QUE SI VOLIEM ELS PUROS ELS REPARTIEN ELS DEL GINJOLER I NOSALTRES ENCANTATS, MENYS FEINA ENCARA! :-)ok:
CHIKY JO ELS PUROS ELS VAIG COMPRAR A UN ESTANC D'AQUI A GIRONA. L'ESTANC ESTÀ AL C/ CREU CANTONADA AMB RUTLLA. EM VAN ACONSELLAR I LA GENT QUE HI ENTEN EM VA DIR QUE EREN BONS, PERO ARA NO RECORDO MARCA NI PREU... MARCA LA PUC MIRAR PERQUE ENCARA EN TINC :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 19, 2008 12:01 pm

Jo de marca ni papa de puros no hi entenc i tampoc sé sobre quins preus es mouen... era per tenir una referència....
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. març 19, 2008 12:15 pm

si jo tampoc tenia ni idea de marques, per aixo vaig anar a que m'aconsellessin i que fos una cosa que estes be pero sense passar-nos de preu... mirare els que vam triar nosaltres i et dic perque tinguis alguna referencia :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 19, 2008 12:52 pm

Ja sóc aquí...

Bé, a la compisteria molt bé, la semana que bé em trucarán per ensenyar-me le disseny.. he triat colors molt bésties... tronja, tronja per les noies i verd per els nois.
La noia mha dit que em farà un diseny guay, que mi posarà un nen als nois i una noia al de les noies... em surtirà per uns 75€, però el paper no és brillant... no sé, aviam que fa la noia aquesta! Llavors si m'agrada o tirarem endevant i sinó doncs res...
Ai no sé... els colors em porten de cap.. més que res perqué no té res de tendre... és així muy modernillo! jajaja!!

Sobre els puros ni idea...vaig anar a un estanc d'allà Girona, al carrer Lluís Pericot que molt bé, el que ara mateix no m'enrecordo dels preus... si que sé que ens regalaven les vitoles i les caixetes pel tabac!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 19, 2008 12:57 pm

Bueno doncs ja preguntaré algun estanc a veure que em diuen..... així et faran una targeta de díptic? per lo dels clauers?

Miriam que faras dissabte pujaras sola des de Figueres? o vindràs a Girona?
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. març 19, 2008 12:58 pm

molt be aixo de la imprempta miriam! sembla que el que et fara aquesta noia fa bona pinta, sembla una bona idea! a veure si surt algo ben xulo i aixi ja tindras una altra cosa enllestida :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 19, 2008 1:46 pm

Si Gemma, és el dìptic pel clauer.. aveure com queda i així em trec de sobre una altre cosa...

Si Tetes, fa bona pinta..La noia aquesta també mha dit que al diseny de les noies hi posarà Miriam & Albert, en canvi a la dels nois hi posarà Albert & Míriam... són tonteries, pero pot quedar molt original...

Sobre dissabte, doncs pujaré directe perqué per on passeu vosaltres?? Per les Planes o per Banyoles?? Es que si tinc que baixar fins a Bonmatí... se'm farà molt llarg...i molt aviat! Perqué calr representa que a les 8:30 haig de sortir d'aquí!
Si passessiu per Banyoles doncs us espararia allà...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 19, 2008 1:48 pm

Des d'aqui ens va més recte passar per les Planes sino hem de fer molta volta. Si no ens podem partir per que no vagis sola unes per aqui i les altres per allà.....
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. març 19, 2008 1:51 pm

No dona, és igual...jo pujo per l'altre costat i ens trobem allà... cap problema! Pero gràcies de totes maneres!! :-)) :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 19, 2008 3:12 pm

Bona tarda guapes!!!!!
Molt bé Miriam, a veure si et fan un disseny ben xulo i ja t'ho treus del davant!!!!!
Nosaltres de puros en comprarem una caixeta per qui en vulgui amb els cafes, jo també suposo que aniré alla a l'estanc de LLuis Pericot a mirar, em sembla que tenen força varietat i com que tampoc tinc ni idea de marques, doncs que m'aconsellin.
Jo també seré aquí demà al mati.... encara treballo!!!!!!!
A veure si tenim sort amb la floristeria >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants