MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dt. març 18, 2008 4:48 pm

Hola noies,

Veig que aquest post ja ha començat las vacances de setmana santa, on sou!!!! heu marxat i mheu deixat aqui!!! : sgra :

je je je

Petons i que vagui mooooooooooolt bé, i especialment a Iraiosc, que espero quan torni el dimecres trovar-me al soc petit una foto de lErik!! je je je

Bones vacances!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dt. març 18, 2008 9:28 pm

Ostres!!!!

Francris si t'enteres de que l'Iraiosc ja ha tingut el nen, ens avises que mirare de passar jo tambe pel soc petitet (no hi he entrat mai...) a veure l'erik.

Nenes que paseu una bona setmana santa... jo ja estic de vacances pero seguire per aqui...
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. març 19, 2008 10:53 am

merce i albert ha escrit:Ostres!!!!

Francris si t'enteres de que l'Iraiosc ja ha tingut el nen, ens avises que mirare de passar jo tambe pel soc petitet (no hi he entrat mai...) a veure l'erik.

Nenes que paseu una bona setmana santa... jo ja estic de vacances pero seguire per aqui...

:-)ok:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. març 19, 2008 5:43 pm

Noietes!!

Només entro per desitjar-vos una molt bona setmana santa i si no sabeu que fer el cap de setmana, us recomano ue vingue a visitar la fira medieval d'Hostalric.

Un petonàs a totes
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dc. març 19, 2008 6:12 pm

masa ha escrit:Noietes!!

Només entro per desitjar-vos una molt bona setmana santa i si no sabeu que fer el cap de setmana, us recomano ue vingue a visitar la fira medieval d'Hostalric.

Un petonàs a totes

LA FIRA MEDIEVAL??? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. març 20, 2008 7:05 pm

Ostres!!! ja tornen a fer la fira d'hostalric??? Quinsdies la fan???

Francris, a Hostalric es fa una fira medieval molt xula, nosaltres l'any passat hi vam anar i ens ho vam passar molt be, entres dins el castell i es com entrar a l'edat mitjana.... no se a nosaltres ens va agradar molt. I els meus nebots s'ho van passar molt be.
Imatge
Imatge
merce i albert

...

EntradaAutor: iraiosc » dv. març 21, 2008 10:33 am

merce, masa! que xulo lo de les fires medievals!! deu molar molt!! Jo, i tinc unes ganes de fer excursions, d'anar de passeig lluny... però clar... el maridet no s'hi vol arriscar... mecachis... que preocupats que son!!! jejeje

doncs ja veieu, sigo aqui, entera, no he sufrido la transformación... porque el bicho este ni con la primavera se anima a salir... es que está de un gusto... xDDDD

bueno nenis! jo de seguida que pugui us aviso de les novetats!! neukiss-) neukiss-)

paseu-ho bé!! neukiss-)
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: XAYSO » ds. març 22, 2008 7:59 am

iraiosc, no te queda nada!! Que vaya todo muy bien :-) Para la mama :-()-)
Besos.
6 de Mayo de 2007
Imatge
XAYSO
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: ds. maig 13, 2006 11:55 pm

EntradaAutor: Myrim » dt. març 25, 2008 5:21 pm

Hola wapes!!Com anat la setmaneta, a nosaltres genial i massa ràpida. No hem marxat enlloc però els dies k el Joan treballava he aprofitat per kedar amb les amigues k feia temps k no veia i han vingut a casa a esmorzar i veure el piset, i els altres dies a la montanya amb la family, imolt bé, bastant relaxat. Bé ahir... em vaig agafar un empaig!!1 Feia temps k no mejava paella i em vaig menjar un plat impressionantm, i com heestat fent regim i menjant poket suposo k el cos se m'acostumat a menjar menys, vamos crec k va ser aixo. DOncs al vespre kuan vem arribar a casa despres de la banyera ( ja se k s'ha d'estalviar aigua pero tenia antojo) total k surto de la banyera em poso el pijama m'estiro i em començo a trobar malament i res una bomitera, kina angunia...despres se'm va passar, res massa jala!!!

Iraiosc hi han notícies?????
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dc. març 26, 2008 10:32 am

HOLA NOIES,

Avui es el primer dia de treball, després de setmana santa. Hem estat a casa fent el jardí.
Ahir vam marxar a pasar el dia a Girona.

Iraiosc on etssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!1 je je je
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dc. març 26, 2008 10:33 am

per cert!!

FELICITATS COMPANYAS DEL 26 DE MAIG, AVUI FEM 10 MESOS!!!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. març 26, 2008 7:18 pm

EI FELICITATS NOIES!!! AVUI FEM 10 MESOS... BUFA COM PASSA EL TEMPS!!! D?AQUI A RES L'ANYET!!!

Per cert no sabem res de l'Iraiosc... a veure si ja ha tingut el peke...
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dj. març 27, 2008 5:39 pm

Hola wapes!!! ketal tot??? kin dia mes lleig avui, tinc unes ganes ja k faci tots els dies caloreta i sol!!! dissabte tenim els amics de la colla a dinar a casa ( ho farem a la terrassa) espero k faci sol, pk si no 20 persones al menjador ni boja !!!
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: merce i albert » dv. març 28, 2008 12:15 pm

Buenas!!!

noies veig que estem totes molt enfeinades....aixi que passeu unn bon cap de setmana, ens veiem per aqui la setmana vinent..

Per cert, algun sap alguna cosa de l'Iraiosc... jo crec que ja deu d'haver tingut el peke, no????

Be, bon cap de setmana!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. març 31, 2008 5:04 pm

Hola noies, com va tot?? alguna novetat??

Mercè com va? tot en marxa??

Iraioscm de tant en tant entro al post de març i veig que seguiexes sencera, peró anim's guapa!!

Myriam on eettttttttssssssss!!! je je je fa dies que no escrius.

I la meva Masa?? on és, ja parlarem nena.

Jo tot igual, bueno, igual no, ens hem cambiat el cotxe. El divendres marxem a Sevilla a veure la meva tia que fa un any que viu allà i anem a veure com va, però tornem el diumengue, anirem en plan veure Sevilla un dia amb el meu home que no la vist i de tapeo, que aixó si que m'agrada.

Porto uns dies, una mica melancolica, penso que ara fa un any estavem preparant per el gran dia, i las despedidas de solters, proves etc... tot va ser tan genial i perfecte.
M'he posat així de toba, pq aquest cap de setmana li he preparat al meu home, per donar-li el dia de Sant Jordi una Fotorevista, de fotoprix, que és titula, uns dies abans del acsament, i he posat las fotos de las despedidas, de la prova del meu vestit, preparant la maleta, els regals que es van currar els amics, que ens vam trobar a casa després del casament etc. Pera aixó éstic tristona peró feliç, peró bueno ja pasará.

Aqui deixo el meu rotllo, je je je

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dl. març 31, 2008 6:31 pm

Bones!!!

Ostres cotxe nou Francris aixi van començar el meu germa i ara ja tenen un nen i es plantejen un segon... ja ja ja. Es broma se que vosaltres us voleu esperar un temps, com a minim fins despres del gran viatge, no???

Nosaltres com a novetat pues ja hem firmat el contracte del lloger del local i ara estem mirant d'enllestir em tot el papeleo que en demanen i aixi poder començar les obres i a demenar material i em sort poder obrir pel juny com a molt tard.

Aixi que el petit Erik de l'Iraiosc (si no recordo malament) encara no s'ha decidit a surtir... em les ganes que deuen tenir els paper de tenir-lo en barços... a veure si no es fa esperar gaire.

Be noietes marxo, ja parlarem en un altre ratet. Petonets per totes!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

...

EntradaAutor: iraiosc » dl. març 31, 2008 8:38 pm

encara estic d'una peça...això ja es deseperant... clar, ell no sap el que jo he d'aguantar... pero ja quan passa la data... és bastant fotut, es fa etern...

merce! que guay, a veure si per fi podeu obrir per juny i ens expliques que tal tot!! ara per ara deveu tenir un jaleo... molta sort!!

fracris... no tindrem més casaments, però... ho podem celebrar de mil maneres cada any... i amb molta més intimitat, jurjurjur ;-) neujor:-)
a més, va ser molt maco el dia D, quan ja estava tot fet, però nosaltres vam patir bastants nervis... jo repetiria el dia milers de vegades, però l'organització... es tant de lio... jajaja

xayso, masa, myrim,... i totes, que tal aneu vosaltres?? ja que ho deia, algu pensa algo pel primer aniversari??? jo es que no sé ni on seré... ni quines opcions tendré amb el peque tot el dia enganxat jejejeje, algo en plan familiar... no sé, ja veurem com ens trobem d'ànims i de cansament (primer hem de veure si el bitxet ens deixa dormir molt o poc jeje).

neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) :-()-)
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: masa » dl. març 31, 2008 10:37 pm

Bona nit noietes!!!!!

Carai, aquest post s'ha despertat de cop ... jejejeje

Fracris, hola guapa! fa dies que no em conecto al msn ..pff estic fatal jajaja per cert, res d'ensurt més li val al meu home que no hagi encertat!! ....ajajaja va arribar més puntual que mai!! ... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* .
carai nena, i ja estreneu el cotxe per anar a Sevilla?? que bé no?? a veure si coincidim algun dia i la fem petar no?.

Mercè guapa, així que finalment ja heu trobat local?? qe bé nena.... y cap a quina zona el teniu??. A veure si podeu obrir aviat el negoci.

Iraiosc .... carai aquest Erik, si que es fa derrogar .... jejejeje. Paciencia guapa, ja no crec que trigui gaire més oi?? per cert, volem moltes fotos d'aquest campió que no vol sortit eh.... un petó molt i molt fort.

Myrim y Xayoso, vosaltres que us expliqueu?
masa

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dt. abr. 01, 2008 8:38 am

Masa,

Hola, quin ensurt!! je je je

Estrenem cotxe avui, si tot va bé, el tema papers. Peró a Sevilla anem amb avió pq per tres dies, és molt lluny amb cotxe.

deuuuuuuu
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. abr. 01, 2008 11:39 am

Masa el local el tenim just el mig de Sant Celoni, a tocar de l'esgesia. Tu sap on era la "bolera" ??? Pues es aquelll mateix carrer un parell de locals mes avall.

Iraiosc... a veure si s'anima l'Erik i es decideix a sortir.... digue-li que ara comença el bon temps... a vure si aixi...

Francris aixi que marxeu a Sevilla em avio... ja deia jo que ereu molt valent fer tants de Kilometres per un parell de dies... es que us haguessiu passat mig cap de setmana a la carretera.

Be noietes a veure si mica en mica animem molt mes aquest post!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants