Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: montpra » dl. març 24, 2008 12:26 am

Gracies TETES !!!!
A veure si em vens a veure el dia del casament i em dones aquests super ànims !!!!
I per cert dissabte hi ha trobada, vindràs ???
Petonsssssssssssssssssssssssss !!
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: arohha » dl. març 24, 2008 10:32 am

bon dia guapes,

que tal aquests dies de festa, jo molt be pero m'han passat molt ràpid :-( :-( :-( :-(

Montpra reina el menu te molt bona pinta, estara tot bonissim,no has de petir per aquest menú , esta molt be guapa. anims!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: kel_go » dl. març 24, 2008 11:05 am

hola bon dia!!!

montpra no pateixis el menú que heu triat fa molt bona pinta, segur que tot està delicios, i sobretot disfrutaaaa, disfruta que aixó que estem visquen és únic i inolvidable i no podem deixar ni que els nervis ni res ens espatllin aquets moments... segur que tot surt bé.. animmmmsssssss
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 24, 2008 11:37 am

Bon dia noies!!

Montpra, kuka, no et desanimis!!!! El menú fa molt i molt bona pinta!!! ja veuras que tot anirà genial!! Adem`+es, saps qué?? Han cambiat el dia de la meva despedida!!!!! Serà el 17 de Maig així que podré venir a veure't a l'esglèsia :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Kel, molt maques les fotos!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dl. març 24, 2008 2:04 pm

Bones!!!!

Mireia espero que el teu nebot estigui millor! i que vosaltres us ho hagiu passat molt bé!!!!

Montpra no sé perquè estàs desanimada si tot el menú té una pinta genial!!!! això no pot ser, eh!!!! has d'estar contenta i disfrutar el moment, no et capfiquis per tonteries, vale!!! vinga que el dia del casament has d'estar feliç i contenta ok???? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: montpra » dl. març 24, 2008 6:47 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Bon dia noies!!

Montpra, kuka, no et desanimis!!!! El menú fa molt i molt bona pinta!!! ja veuras que tot anirà genial!! Adem`+es, saps qué?? Han cambiat el dia de la meva despedida!!!!! Serà el 17 de Maig així que podré venir a veure't a l'esglèsia :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Kel, molt maques les fotos!!!

Oleeeeeeeeeeeeee, així al final podràs venir !!! M'alegro de tot cor, ale ja m'has animat avui el dia :-)
Bé, dir-vos que ja he paït un xic el disgust d'ahir, i que estic millor. Suposo que arrestrava nervis també perquè van venir el cunyat i la sogra desde València 5 dies, i la veritat de col.laborar no gaire ... però bé, ja està passat, avui he dormit fins tard, després a casa dels meus pares a menjar la mona i mirar com van els fonaments de la casa i la piscina ! A més, estic a la setmana de la regla, i estc més sensible ...
Aquesta setmana o l'altre he d'anar amb la ginecòloga perquè la warri m'ha de venir la setmana del casament i passoooooooooo !! I bé, a part d'això doncs que vull deixar la pildora la ultima regla abans del casament i anar en búsqueda del peke, i apa que em digui tot. Això m'il.lusiona !!!

Ale ja callo perquè tela com estic avui de xerraire !!!

Per cert a la Dem ... felicitats pels 3 anys de la Oneta !!!!!

Petons uapisimessssssss, que sous uns solets !
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. març 24, 2008 10:30 pm

Clar que si dona! Aixó és tota l'acumulació d'hormones!!!

Que guay, nena, així que anireu per el xurrumbelo!!! jajaja
I ja teniu els els funaments?? Que guay noia!!

Bé, vaig cap al llit que demà toca tornar a la rutina!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dt. març 25, 2008 9:06 am

Hola bon dia guapes!!

Com han anat aquests dies de vacances?

Ara tornem a la realitat!!! ja he llegit la minicrònica que heu fet de la Dem, molt bé reporteres! :-)ok:

La Dem estava impresionant!!!! vaig pensar amb ella!!! m'alegro que tot anés bé!!! >.-<: >.-<:

Impossible posar-me al dia, tinc més de 30 pagines per llegir, bé ja m'anireu explicant com van les coses perquè ja vaig perduda!!!

No se com està el tema piruletes, ni camares ni res! Bé només se que aquest dissabte hi ha quedada no?
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 9:26 am

Ei bon dia boniques!

Veig que heue scrit una miqueta aquests dies!!!! bueno ben fet!
Ei Montpra els ànims ben amunt eh??!!! que aquest menú té molt bona pinta!!!! *.-o-o.* i ja saps que per poc que puguem vindrem totes a veure't!!! la veritat es que ens ho vam passar molt i molt bé dissabte. Sou la repera noies!

I bueno després d'un dia super feliç a mi em va tocar viure'n un de no tant i es que diumenge el meu sogre va tenir de nou una ambolia així que ja sabeu el panorama que torno a tenir :-( dissabte no vindré. Espero que us ho passeu molt i molt bé! Gemma guapa no faré pas lo de les piruletes al final. Winy a tu a veure si et puc veure abans de dissabte i et dono els calés dels xupa xups i de lo altre :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 9:27 am

Ei bon dia boniques!

Veig que heue scrit una miqueta aquests dies!!!! bueno ben fet!
Ei Montpra els ànims ben amunt eh??!!! que aquest menú té molt bona pinta!!!! *.-o-o.* i ja saps que per poc que puguem vindrem totes a veure't!!! la veritat es que ens ho vam passar molt i molt bé dissabte. Sou la repera noies!

I bueno després d'un dia super feliç a mi em va tocar viure'n un de no tant i es que diumenge el meu sogre va tenir de nou una ambolia així que ja sabeu el panorama que torno a tenir :-( dissabte no vindré. Espero que us ho passeu molt i molt bé! Gemma guapa no faré pas lo de les piruletes al final. Winy a tu a veure si et puc veure abans de dissabte i et dono els calés dels xupa xups i de lo altre :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. març 25, 2008 9:29 am

Bon dia!!!!!

Tornem a la realitat, però enlloc de ser dilluns ja som a dimarts.... aquesta setmana només té 4 dies de treball!! I aquest dissabte quedada, que bé!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Nosaltres aquests dies no hem avançat res del casament!! espero que a mitjans del mes que ve ens posem les piles.

Montpra, aquests ànims han d'estar a dalt de tot, guapa!!!! el menú té molt bona pinta, ja veuràs com a la gent els hi agradarà! :-)ok:

Espe, divendres, ens vam creuar a l'estany de banyoles; no et vaig dir res perquè anaves xerrant amb la family.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. març 25, 2008 9:35 am

Chiky-nit, no sé què dir-te amb la recaiguda del sogre... desitjar de tot cor que es millori i donar-te molts ànims per tu i en Raul! i sobretot molta paciència guapa.

neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dt. març 25, 2008 9:55 am

bon dia guapis pel demati de dimarts!!!! menos mal que estem a dimarts ja.... jejeje!! setmana mes curta, iupiiiii!!!!

Ostres gemma em sap greu la recaiguda del teu sogre, espero que no sigui res i que es vagi recuperant a poc a poc, anims cuca!!!

Nosaltres no hem fet res de res aquests dies, menjar massa, fer el manta... descansar vaja!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: winy » dt. març 25, 2008 10:08 am

Bon dia nenes, no vegis com casqueu... es que no us puc deixar soles... jejejejejeje.... :o-o: :o-o: :o-o:

Gemma, hem sap molt greu l' ho del teu sogre!! Quina mer**da!! :--(
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 10:21 am

Gràcies guapes neukiss-)
Chiky-nit

EntradaAutor: queque » dt. març 25, 2008 10:28 am

Chiky em sap molt greu, espero que es millori, molts d´ànims per vosaltres, de tot cor.
Bon dia noies!! ostres com comencem el dia.... quina mer**. L´altre dia tambè em vaig trobar la parella que es casa el 26 d´abril que tenen el seu pare ingressat, si surt bé sortirà de l´hospital una setmana abans del casament.
Com a anat aquests dies de festa??
Miriam ja tens solució als teus clauers??
Montpra ànimsssssssssssssssssssss guapa.
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: winy » dt. març 25, 2008 11:28 am

Nenes, no treblalleu tant!! Avui aquest post està molt avall!! :-///: :-///:
Imatge

EntradaAutor: arohha » dt. març 25, 2008 11:34 am

hola a totes , que tal aquest dies???

Gemmanit reina molts ànims, em sap molt greu això del teu sogre.

petons :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Espe » dt. març 25, 2008 11:37 am

Ostres Gemma hem sap molt de greu lo del teu sogre, una recaiguda, quina mala sort.

Espero de tot cor que es recuperi, mols ànims guapa!

Agbe, ens varem creuar? ostres no hem vaig fixar, es que varem anar a dinar fora amb la familia d'en Toni i després varem fer un volt per l'estany per baixar el dinar, i anavem xerrant i no hem vaig adonar, però hem podríes haber dit alguna cosa!!! jejeje :-)
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: winy » dt. març 25, 2008 11:48 am

Gemma, ja sé que ara no ve al cas... peró ja he mirat els vanos que necessito, serien uns 55!!!

neukiss-)
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants