Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 25, 2008 12:51 pm

Si tenim un rotweiler negre, segur que era ell, perquè aquesta és la seva feina, cuidar-se del gos!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 12:55 pm

Gràcies Ainos bonica neukiss-)

Jajajajja neujor:-) neujor:-) cuidar-se del gos! homes!

Ja el tenim a casa i de fet millor per que els hospitals son una caca i lo bordes que son urgencies al Trueta deu ser un requisit per estar-hi.... ser borde.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 25, 2008 12:56 pm

Gemma, reina, en el teu cas és normal que estiguis un xic desanimada, la teva situació en aquests moments és diferent,..... però per això estem aquí les supergironines per animar-te i ajudar-te en tot el que puguem!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Winy, que vagi bé al ginecòleg,.... i ja ens explicaràs! :-)ok:
Que si la conec aquesta noia??? Doncs una miqueta neujor:-) neujor:-)
Te'n recordes que un dia et vaig dir que la futura dona del meu cosí (bé, la meva cosina! jisjisjis) s'havia quedat el mateix vestit que el teu, doncs és ella!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
El diumenge la meva mare va fer dinar familiar a casa, i parlant parlant,.... Em va explicar que va conèixer una noia a l'entrada de la botiga,.... etc. i eren masses coindicèndies,.... fins que li vaig ensenyar una foto teva i, sí, sí, eres tu!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Sí, li vaig dir que es passés per aquí,.... a veure si ho fa,.... :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 25, 2008 12:57 pm

Ai Gemma, sí 70+12 per mi!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Merci guapa!!! :-()-) :-()-) :-()-) neukiss-)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 1:04 pm

Ok espero que em digui el que en Julio i us dic pero em sembla que és el que us vaig comentar en total seran 204 banos a 0.99 =201,96 + 15€ per ports = 216.96... semblo la de l'un dos tres!

Gemma: 81,18 + 5 € ports = 86,18
Winy: 54,45 + 5 € ports = 59,45
Chicky: 66,33 + 5 € ports = 71,33

Total: 216,96
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 25, 2008 1:13 pm

Ok guapa, doncs et dec 86.16 €!! :-)ok:
Ui, quants de deutes que tinc ja!! neu:-D neu:-D
A l'Arohha, a la Mont, a la Winy, a tu,.... :-.:·::
_cumeta_

EntradaAutor: montpra » dt. març 25, 2008 2:07 pm

Gemmanit, molts ànims !!! ens tens aquí per tot el que necesits ! molts petons per tu i per en Raul, i aneu-lo a veure animats, que ell rep positivisme !!

Nenes ... que al final segurament canviem de restaurant ! Hem trobat un prop de Figueres que tenen lliure el dia 24 de maig i també tenen lliures totes les habitacions. Estavem tots intranquils, ja que tots vam opinar el mateix, que el tastet va anar fatal. També s'ha de dir que el que teníem encarregat és un hotel que obren només a l'estiu, i ufff, que molta gent m'ha dit que molt malament, o sigui que avui ma mare ha trucat a l'altre, i si el meu futur hi està conforme nul.larem l que teníem encarregat !
Bé, no se si m'he explicat ....

Bé, molts petons a totes !
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dt. març 25, 2008 3:00 pm

bona tarda gironines!!!

com han anat les mini vacanes?? suposo que bé...

chiky-nit hem sap molt de greu lo del teu sogre, molts i molts anims guapa.

montpra si anul·les la reserva no perdras la paga i senyal??
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 25, 2008 3:04 pm

Ostres Mont no ho sabia lo del restaurant!!!! Si no n'estas del tot segura i pots canviar, doncs fes-ho!!!! Has mirat a l'hotel Trave??? A mi m'han dit que ho fan força bé.... però no sé....
Nosaltres ja tenim bloquejades les places pel viatge i dissabte l'Anton anirà a fer la paga i senyal (jo tinc kedada amb les nenes), marxarem el 22 de setembre i tornem el 02 d'octubre, a més els horaris dels vols estan molt bé i l'hotel mmmmmmm, hem agafat una habitació de 68 m2 una passada!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dt. març 25, 2008 3:15 pm

Bona tarda guapes!!

Ainos, al final on aneu de viatge? ja no m'enrecordo, em sembla que és a alguna illa, però ara no ho sé... :-/

Nosaltres dissabte varem anar a donar un volt al hipercor i ens varem apropar a la agència del viatges d'allà i vam agafar un catàleg amb tot de viatges per nuvis... però encara no ens hi hem posat amb el tema. :hmm::

Montpra, si no esteu convençuts amb el restaurant que havieu agafat, pues penso que ben fet... ja que sinó aquell dia no estaràs al 100% amb tu mateixa i només faràs que pensar en el restaurant. I quin hotel-restaurant heu mirat?? Tal i com et diu l'Ainos, el Travé està molt bé i l'han reformat, la gent en parla molt bé.

Winy, què t'ha dit el ginecòleg??

Gemma, jo també he pensat algun cop el mateix que tu, que per què m'he ficat en aquest merder del casament... això em va passar al principi de decidir coses del casament, però ara que lo important ho tenim decidit ja no ho he tornat a pensar.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 25, 2008 3:18 pm

Anem a Illa Maurici *.-o-o.*
L'hem agafat a Viatges el Corte Ingles, però no la de l'Hiper, sinó a la que hi ha a prop de la Renfe, no sé, em donen confiança...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dt. març 25, 2008 3:22 pm

Pues no sabia que allà al costat de la renfe hi havia una agència del corte inglès, gràcies per dir-m'ho, perquè va bé saber-ho!
Ainos, i feu algun convidat amb illes mauricio, vull dir visitar alguna ciutat?
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 25, 2008 3:25 pm

Si allà llogarem un bugui i recorrerem l'illa al nostre aire, només hem agafat mitja pensió, i també farem les excursions més recomenades a traves de l'hotel o el touroperador....
Per cert, algu sap com es sol.licita el carnet de conduir internacional??? És que el demanen per llogar qualsevol vehicle...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: mireia 9 » dt. març 25, 2008 3:31 pm

Hola guapes!!

Estava llegint la cronica de la Dem, felicitar a les 3 reporteres que ho heu explicat molt i molt bé. la veritat es que anava guapissima!!!!

Gemmanit em sap greu l'ho del teu sogre, anims, i si necesites qualsevol cosa ja ho saps.
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dt. març 25, 2008 3:38 pm

Sira espero que això no et passi el dia del teu casament!!! de dormir-te. jejejeje

El meu nebot ja esta bé, encara no pot anar a cole fins la setmana que ve. aquest dijous va a BCN per treure-li els punts.

Nosaltres no hem adelantat gaire bueno a finals de mes tindrem els anells i eltema viatje, hem tornat a canviar d'idea. quan el tingui segur ja us dire a on vaig, pq cada vegada canviem!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 4:06 pm

Bona tarda boniques!

I gràcies a totes de nou pels ànims! de veritat :-()-) :-()-) no sabeu pas com m'ajudeu si més no a manetnir la il.lusió per fer coses. Ah! Mont no si quan hi anem som les eprsones més dioxeratxeres que hi ha i els ànims ben amunt sobretot jo que sóc com la pallassa de la familia que dono ànims a tothom i que treu ferro a l'assunto pero per dins quan marxo m'enfonso... però bueno ja remuntaré una altre vegada.... quin remei! ah! al final quin hotel ho feu? fas ben fet si no estaveu convençuts....

Doncs jo estava molt rallada aquest migdia i me n'he anat a fer una volta i voltant voltant he anat a petar al calzedonia i ja tinc mitges. Per fi les he trobat! a més el preu super bé... l'Arohha em va dir que se les havia comprat allà i se m'ha encés la bombeta i m'he quedat les mateixes que ella pero en comptes de en color cru en blanc pero son molt i molt i molt fines i queden trasparents a la cama el que jo volia de 8 den. Ja me n'he comprat dos parells per que em conec...

Mireia me n'alegro que el teu nebot estigui més bé. :-)ok: i ja ens diràs on aneu de viatge!

Caram Ainos 68m2 d'havitació ni us trobareu!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. març 25, 2008 4:07 pm

Mireia, m'alegro que el teu nebot estigui més bé... :-)ok:

Mont, si no us acaba de fer el pes el restaurant, doncs anul·leu la reserva i avall, heu d'agafar un restaurant que us convenci al 100%.

Chiky, si que sembles una hostessa del 1,2,3... jejejejeje!!! Així doncs, et dec 100 euros, ala més gastos!!!

Ainos, que guapo Illes Maurici, mmmm.... pinta de conya!! >.-<: >.-<:

Gemma, així es va quedar el mateix vestit que el meu?? No varem parlar del model del vestit!! Era super simpàtica, i a mi que no hem costa gaire cascar!! >.-<: Hem faria gràcia que entrés per aquí!!

Bueno, el gine de conya... m' ha receptat unes càpsules d'oli naturals per controlar les hormones :hmm:: :hmm:: les he de pendre durant 2 o 3 mesos, 4 al dia, i una crema pels bultos que m'he la posi tambédurant 2 o 3 mesos!!

Que més, que més.... Uff, quina xapa us he fotut!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: baldu » dt. març 25, 2008 4:21 pm

Hola gironines? hi ha alguna que es casi a Cadaques??J passo alla els estius i molts caps d setmana allà i estic intentant convencer al meu nen per casar-nos allà, seria el meu somni!!! Si alguna ho ha fet em faria ilu que m'expliques cosetes...
Las emociones son lo más importante de la vida y hay que disfrutarlas al máximo
Imatge
MIS COSITASSSSSSS: viewtopic.php?f=42&t=20304
baldu

Entrades: 506
Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:19 pm
Ubicació: sant cugat del vallès

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 4:23 pm

Ostres doncs jo no m'hi caso i de moment no hi he anat a cap casament... a veure si alguna gironina et pot ajudar...
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. març 25, 2008 4:25 pm

Benvinguda baldu, jo tampoc hem caso a Cadaqués... i tampoc hem sona cap Gironina que s'hi casi!! :--(
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants