Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 4:28 pm

Kel_go hauries de fer l'avatar una mica més petit per que es deforma la pàgina! i vaig de punta a punta llegint.... :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 25, 2008 4:41 pm

Molt bé Winy!!!Segur que t'ha donat Aceite de Onagra en capsules, no??? I què t'ha dit que amb la crema marxaran el bultos?????
Ara ja deus estar més tranquileta :-)ok: :-)ok:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dt. març 25, 2008 4:42 pm

winy m'alegro que lo del gine no hagi estat res, ja t'ho deiem dona! ara a fer el que et diuen i ja esta tot controlat!

Montpra, si no estas conençuda del lloc que teniu reservat canvieu-lo sense dubtar-ho perque sino estaras patint fins el gran dia i aquell dia no el disfrutaras tampoc.
Jo a l'hotel Trave hi he anat alguna vegada a sopar d'empresa quan el meu home treballava a figueres i ho feien en plan banquet i el lloc esta be i el menjar tambe :-)ok:

Benvinguda Baldu, jo tampoc conec a ningu ni jo m'hi he casat a Cadaques, sento no poder ajudar-te! :-/

Ainos doncs segur que era ell, pero ara no recordo a on el vaig veure exactament... :hmm:: pero recordo que m'el vaig quedar molt atentament i fixament i ell em va veure, debia pensar que coi mira aquesta??? jejej
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 25, 2008 4:45 pm

A doncs no em va dir res, avui ja li diré, segur que no se'n va ni enterar, va sempre a la seva bola!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 25, 2008 4:45 pm

Per cert ja teniu el cotxe nou????????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: baldu » dt. març 25, 2008 4:46 pm

gràcies noies!!! A vere si trobem algú...jejeje Només era per compartir una mica i saber tema perruqeria i maquillatge i tal, pq el lloc el tinc molt clar en el cas q ens decidim per cadaqes. Gràcies a totes per la rapidesa!!!Com ho porteu vosaltres?Quan us caseu?
Las emociones son lo más importante de la vida y hay que disfrutarlas al máximo
Imatge
MIS COSITASSSSSSS: viewtopic.php?f=42&t=20304
baldu
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:19 pm
Ubicació: sant cugat del vallès

EntradaAutor: Agbe » dt. març 25, 2008 4:48 pm

Winy, me n'alegro que lo del bultos no sigui res d'important.Que bé!!

Benvinguda Baldu!! jo tampoc et puc ajudar, ja que no conec a ningú que s'hagi casat allà! però sé que abans d'arribar a Cadaqués hi ha una masia que la pots llogar per casar-te, i el catering el fa el catering Montserrat de Figueres, em sembla que a la seva web hi surt la masia, és maca i el menjador està molt bé!!

Mireia, me n'alegro que el teu nebot estigui molt millor i ja ens diràs on anireu de viatge...
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dt. març 25, 2008 4:53 pm

Si Ainos, és no sé que d'Onagra... pero la crema només és per reduir el dolor!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 25, 2008 4:55 pm

Hola noies!!

Gemma, guapa, que bé això de les mitges. I molt bé que hagis anat a fer una volteta,..... així has deconnectat una miqueta!! :-) :-()-)
Veus, ja tens una coseta més,.... ja em diràs com queden amb les sabates!! :-))

Winy, el que t'han donat és oli d'Onagra, oi??? :hmm::
Sí, la meva "cosina" és molt bona tia, la veritat és que el meu cosí ha fet molta sort!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ah, i sí, finalment es va quedar el mateix vestit que el teu!!Preciós!! :-)) :-))
A veure si entra per aquí,.... em va dir que ho faria,... :-)ok:

Montpra, reina, penso el mateix, si teniu dubtes i podeu fer-ho, canvieu de restaurant, encara que hagueu fet la paga i senyal a l'altre. Pensa que és el dia del vostre casament!!! És que ni ho dubtis!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-()-)

Baldu, benvinguda al fòrum!!!! :-///: :-///: :-///:
Ostres, jo tampoc conec a ningú que s'hagi casat a Cadaquès,.... :hmm::
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 25, 2008 4:57 pm

Sí Winy, ja veig que sí que és oli d'Onagra!! :-)ok:
A mi també em van donar el mateix: les càpsules i una pomada pel dolor (que no recordo el nom),.... i va ser oli amb un llum!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 5:01 pm

Gemma em sembla que no em posaré les mitges fins aquell dia per que entre que son finissimes i que jo soc una mica sapastre per aixo.... n'hauria d'haver comprat mitja dotzena. :o-o:
Per cert que he de quedar amb la Deborah havia de quedar demà pero no puc amb tot això així que miraré d'anar-hi la setmana que ve. Ja et diré alguna cosa per si podem quedar per que encara no sé si serà un dia de cada dia o un divendres per la tarda....

Winy jo també n'havia pres d'oli n'ograda i em va anar molt bé per la pell i tot.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. març 25, 2008 5:02 pm

La pomada és Darsatin o algu així!!
Imatge

EntradaAutor: TETES » dt. març 25, 2008 5:09 pm

SI AINOS, JA TENIM EL COTXE, OFICIALMENT FA UNS 15 DIES PERO AVUI ES EL PRIMER DIA QUE EL PORTO PER VENIR A LA FEINA, PERQUE APARQUEM EN UN PARKING UNA MICA DOLENT I TENIA POR A RALLAR-LO PERO L'HE DE PORTAR QUE SINO NO M'ACOSTUMARE MAI :-)ok:

CHIKY GUAY QUE JA TINGUIS LES MITGES, I AIXI T'HA SERVIT PER ESBARGIR-TE UNA MIQUETA :-)ok: VES MOLT AMB COMPTE SI ET POSES LES MITGES ABANS DEL DIA B!! PER CERT, JO NO HE VIST LES TEVES SABATES.... :hmm::
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 5:11 pm

Ui no crec pasqueme les posi abans del casament que si només per casulitat em surt un pél una mica punxegut segur que les esparraco i passo. Mira les sabes son aquetes.....

Sabates Gemmes :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. març 25, 2008 5:18 pm

Gemma, no ets exagerada ni res... >.-<: >.-<:

Així alguna de vosaltres ha pres aquestes càpsules?? I que tal???
M'ha dit el de la farmàcia que van bé per la pell, les ungles.... :hmm::
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 25, 2008 5:19 pm

Ostres Winy, em son moltíssim el nom, però no sé,.... quan arribi a casa ho miro! :-)

Carai Gemma, doncs sí que són finetes les mitges, sí!! Ai, que boniques les sabates,.... i quina nata em fotré!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 5:21 pm

Winy a mi me les van receptar per la pell i em van comentar que també anava a bé per si tens la regla molt dolorosa.... de fet jo en vull tornar a pendre per aixo de la regla.

Per cert noies ja esta la comanda feta del vanos amb en julio m'ha comentat que en una setmaneta els tindrem. Ja faré recolecta de money!!!! ara a pensar com embolicar-los que jo segurament ho faré amb paper pinoxo.... d'aquella manera que un dia us vaig ensenyar....
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 5:21 pm

Winy a mi me les van receptar per la pell i em van comentar que també anava a bé per si tens la regla molt dolorosa.... de fet jo en vull tornar a pendre per aixo de la regla.

Per cert noies ja esta la comanda feta del vanos amb en julio m'ha comentat que en una setmaneta els tindrem. Ja faré recolecta de money!!!! ara a pensar com embolicar-los que jo segurament ho faré amb paper pinoxo.... d'aquella manera que un dia us vaig ensenyar....
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. març 25, 2008 5:23 pm

CHIKY MOLT XULES LES SABATES!!! MOLT ALTES PER MI PERO SI TU JA HI ESTAS ACOSTUMADA! M'AGRADEN MOLT, BONA ELECCIO!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

JO CONFESSO QUE SI QUE ME LES VAIG POSAR LES MITGES, UN PARELL DE VEGADES EM SEMBLA, AMB MOLT DE COMPTE I NO VA PASSAR RES :-))

GEMMA, TU TAMBE T'HAS COMPRAT LES MATEIXES SABATES?
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dt. març 25, 2008 5:25 pm

Hola noietes!!!!

Montpra sí has d'estar més a gust canviant el lloc del convit fes-ho perquè si no us va convèncer i l'altre us agrada més i tenen lliure doncs canvieu!!!

Mireia segur que arribo tard el dia del meu casament, segurissim!!! m'alegro que el teu nebot estigui millor.

Gemma(nit) em sap greu això del teu sogre però si ja és a casa és bona senyal però sobretot feu una pinya tota la familia i us refereu tots, ja veuràs! ànims guapa!!!

Gemma no sé si també fer lo dels vanus??!!! :hmm:: li vull comentar a en Rafel perquè a mi m'agrada la idea i a ell també però vam anar a un casament d'uns amics i també en van donar i vam dir que ja veuriem què feiem, ja els heu demanat???? :hmm::

Kel-go com t'ha dit la Gemma aniria bé que et canviessis l'avatar per un de més petit perquè es fa la pantalla més gran, gràcies!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants