Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dt. març 25, 2008 5:59 pm

ara que hi penso, avui a les noticies han parlat dels casaments i deien que tot es tant car i que 1 de cada 3 parelles han de demanar un crèdit i que la majoria miren de retallar gastos amb menys invitats..pero que ek viatge es sagrat, que sol ser el primer viatge mes llarg, el mes important i que la gent no escatima en gastos en aixo...
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 5:59 pm

Gemma jo faria com jo que tinc tocat pero no pentinat! :-)) :-)) :-)) :-)) en algun lloc me'l clavaré! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Que tendre moment sira-winy neukiss-) neukiss-) neukiss-)

I la Miriam on para avui???

Tetes la Gemma i jo no som bessones som clons!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: sira » dt. març 25, 2008 6:02 pm

I perquè no te'l deixes suelto!!! el tens maco!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: TETES » dt. març 25, 2008 6:03 pm

jejeje molt bo chiky >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: lo que no se es com es fisicament la gemma, a ella no l'he vist mai em sembla!!! :hmm::
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dt. març 25, 2008 6:07 pm

És que és tot molt car!!!!!!!! nosaltres ja hem viatjat força i soposo que després no en farem gaires i el que fem seran curts.
Ja he anat a Nova Yok, Washinton, Mèxic, Egipte, Punta Cana, Pais, Roma, Tenerife, Mallorca, Ibiza, Formentera, ... i aquest any Tailandia i crec que s'ens ha acabat :-/ perquè ja tenim hipoteca i després volem criatura així que ens quedarem a la Costa Brava que també és molt maco!!!!!!!!!!! :-)ok:
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 25, 2008 6:11 pm

Bona tarda precioses!!

Bé, la rutina ja és aquí... peró som dimarts...ja queda menys!!

Chiky-nit, reina...que em sap molt de greu per el que esteu passant, de veritat. Que ha de ser molt dur i encara més a portes del gran dia... no us deprimiu, ja veureu que tot anirá bé... que em tens aquí pel que faci falta, d'acord kuka?? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-)) :-))
Per cert, felicitats per les mitges... em podrás passar el preu per privi?? Així compararé amb el que em demanin al Blonda.

Winy, m'alegra que lo del pit ni sigui res...aviam si el que t'an donat et va bé!!

Queque, dels clauer estic a l'espera de la Elena i de la noia de Figueres.

Mireia,

:-)ok: :-)ok: pel teu nevot!

Montpra, clar que sí, lo important és que estigueu contents així que endevant. Per cert, a on anireu de Figueres??

Baldu, benvinguda! Em sap greu no poder-te ajudar... :-/ :-/

I res... nenas... que el dia 1 d'Abril començo a TREBALLAR!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
M'ha trucat el meu exjefe que si m'interessava tornar i li he dit que sí! Mira, al costat de casa, jornada seguida, em deixa els dies que em facin falta pel casament i res, que ja sé com funciona tota la oficina i els programes i els clients!!!
Que guay, estic super contenta!!!!

Ai, i les estructures acabo de deixar un missatge a la floristeria dient que és super urgent!!

Per cert, on puc comprar paper per embolicar lo dels pollo???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 25, 2008 6:13 pm

Tetes, a quina Gemma no has vist mai? A mi? Però si et vaig enviar un privat amb la meva foto del nostre Bali!!! :hmm:: :hmm::

Sira, és el que li dic a la perruquera. Que amb el cabell suelto i llis és com millor em veig,... bé, de la única manera que em veig bé, però em diu que el dia del casament no puc anar amb la melena llisa i ja està, que queda molt soso,.... :-(
En fi!!! Crec que em prendre unes setmanes de relax amb aquest tema,.... que no hi tornaré fins a finals d'abril!! :o-o:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: arohha » dt. març 25, 2008 6:17 pm

Miriam felicitats per la feina, que be :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

ahh Baldu benvinguda, jo tampoc et puc ajudar :-/ ho sento.

Miriam jo tornare a fer un pedido a galacticblum si vols mirar si trobes alguna cosa, m'ho dius.

Si algu necesita alguna cosa de galacticblum la setmana que be fare un pedido , el dia de la quedada si necesiteu alguna cosa m'ho dieu.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 25, 2008 6:18 pm

Ok Arhhoa, si no trobo res ho demano amb tú.
El dissabte tho confirmo!! :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 25, 2008 6:28 pm

Que bé Miriam, així també estas més tranquila!!!!!! >.-<: >.-<:
Arohha, jo si que vull demanar paper d'aquell a galactblum.
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 25, 2008 6:32 pm

Míriam, reina, ENHORABONA!!!!!!!! :-)) :-)) :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Veus, de mica en mica,.... :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<:
Que bé,.... i si et posen aquestes facilitats amb el casament,.... de conya nena!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Aiiiiiiiiiiiiiii, ja he telefonat al Mas Pau per quedar per fer el tastet!!! Després de tu, Míriam!! neu:-D neu:-D
Hem quedat pel dia 20 d'Abril!!! :e:-)e :e:-)e :e:-)e :e:-)e :e:-)e

Arohha, jo també potser demano paper per embolicar els vanos,... però encara no sé,... :hmm:: :-/

Bé nines, us deixo que tinc hora al dermatòleg,.... Ens veiem demà!!!

Petons.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 6:32 pm

Gràcies Miriam bonica! i felicitats per la feina!!!! nena espero que te'ns puguis conectar eh??!!!! i ja diràs el que de les estrctures.

Tetes aixo que diuen dels casaments tot depen jo vaig una mica a contracorrent i penso que més endavant si que podrem fer algun altre viatges més guapo jo sóc del parer del que diu l'anunci d'Aquarius: La gente hace lo que le da la gana!

Gemma no t'atavalis amb pen pentinat jo em sembla que optaré per moldejar-lo una mica i agafar-me'l una mica del costat amb el tocado i ja està molt natural. Bueno ja sabeu que és un tema que em ralla molt aquest i el del ram....

Miriam les mitges no arriven a 5 € 4 i pico....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 6:34 pm

M'acaba d'arribar la confirmació de que la comanda està tramitada dels vanos. Com ho voleu fer pel money? si voleu intento escapar-me un momentet a la quedada i passem comptes..... el que vosaltres em digueu... o sino ho pago tot jo i després m'ho dieu....
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. març 25, 2008 6:36 pm

Ja torno a ser aquí!!! és que ha vingut en Rafel una estoneta!!!

MIRIAM!!!! Felicitats!!!! que bé i a al costat de casa!!! molt bé m'alegro moltissim!!!! :-)ok:
sira

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 25, 2008 6:36 pm

Si Gemma, és el que havia pensat jo, però en comptes de moldejat, amb el cabell llis. Em van provar de moldejar-lo, amb aquell aparell que és com un cilindre, que fa com tirabuixó, però em veia molt senyora,.... ai, no sé,.... :o-o: :-/ :o-o:
Ostres tu, ens assamblem fins i tot amb això: a les 2 ens porta de "cul" el pentinat i el ram!! neujor:-) *.-o-o.* neujor:-) *.-o-o.*

Gemma, si vols et faig transferència. Com tu vulguis!! :-)ok:

Apa nines, ara sí, fins demà! :-)
_cumeta_

EntradaAutor: sira » dt. març 25, 2008 6:37 pm

Ostres Gemma estan molt bé de preu no? les mitges??? ho aniré a mirar!!!
sira

EntradaAutor: sira » dt. març 25, 2008 6:40 pm

Una pregunta : Quin dia es fa Eurovisió??? perquè amb la colla vam dir que quedariem per veure-ho i sopar però no sabem quan és, ho sabeu???
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 25, 2008 6:41 pm

Gemma lo que tu em diguis carinyu de veritat..... el que et vagi millor. Si voleu m'escapo el dia 29 a saludar-vos i m'ho dons o si no vols anar amb tants calés a sobre em fas trnsferencia o el que vulguis de veritat. A mi elr am em porta pel camí de l'amargura igual que el pentinat i vull acabar de concretar el ram per que en funció dels colors vull envolicar els vanos amb un color o un altre (soc aixi de tiquismiquis...) i res noi... en teoria hi hauriem d'anar per fer la paga i senyal el dia 5 d'abril i concretar el ram... i encara no ho tinc clar..... :--(
Si Sira estan super bé de preu i ja et dic si te les agafaes de les més fines 8 DEN queden quasi transparents.
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. març 25, 2008 6:42 pm

Gemmes si us serveix de consol jo tampoc sé què fer-me de pentinat i tampoc sé quin ram vull :-/
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 25, 2008 6:42 pm

Merci nenas :-)) :-)) :-)) :-))

Gemma, que guay! El 20 d'Abril... jo ja tinc ganes de que arribi el 13!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Chiky, estan molt bé de preu! Tenen blonda a la part de adalt?? I pel tema conectar...vamos si conectaré! Estic sola a la oficina!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) El que ara que hi penso... allà no em deixava contestar... espero que ara vagi bé! I sinó a la tarda , perqué allà faig jornada seguida: de 7 a 3.

Arhhoa si que en demanaré perqué sinó no se pas on anar a buscar-lo... el que aviam si en tenen del que vull, perqué sinó recordo malament no nhi havia...

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants