¿Quien hace kenya en 2006?

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: XHIPI » dc. maig 17, 2006 3:31 pm

L'HORA LA TENIM DEMANADA, ES PER EL 8 D'AGOST PER AIXÒ HO PREGUNTAVA, EM VA SEMBLAR MOLT AVIAT DEL VIATGE.(ENS VAN DIR QUE MILLOR FER-HO AIXI PQ SI SURT ALGUN BROT D'ALGUNA MALALTIA ENCARA I SOM A TEMPS PER POSAR-NOS LA VACUNA).

I QUAN US FALTA PER EL GRAN DIA? NOSALTRES TENIM MOLTES GANES, ENS FA MOLTA IL.LUSIÓ FER EL SAFARI TENIM MOLT BONES REFERENCIES LA NOIA DE L'AGENCIA I VA ESTAR L'ANY PASSAT I ENS DIRÀ ON EM D'ANAR I QUE FER.
XHIPI

Entrades: 11
Membre des de: dc. març 22, 2006 7:23 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 3:37 pm

a nosaltres la doctora ens va dir que al juny truquessim... més que res per el mosquit que hi havia a illes maurici.

Nosaltres ens casem el 22/07/06 i el 24/07 afafem l'avio.. cap a madrid... i el dia següent.... KENIA NOS ESPERA jejejeje una setmaneta de safari... (tinc unes ganes que em moro) i el despres una setmana a illes maurici (de relax total) i l'ultima nit la farem a Paris... i quan arribem encara tenim tres setmanes més... pero com no tindrem un duro .... a caseta... jeejejej com a molt uns dies a l'apartament que tenen els seus pares a palamos o al camping amb els meus pares a platja d'aro!!!!
Visitant

EntradaAutor: XHIPI » dc. maig 17, 2006 3:43 pm

A LES ILLES MAURICI !!!, NOSALTRES I VAM ESTAR FA 2 ANYS, ES SUPER XULO, A QUIN HOTEL ESTARÀS?, SOBRETOT HEU D'ANAR A L'EXCURCIO QUE ES FA A LA ISLA DE LOS CIERVOS ES UNA PASSADA !!!!!
XHIPI

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 3:50 pm

DONCS ANEM AL MERIDIEN... i a l'agencia aquesta excusio también m'ho han dit que es una passada..... tinc moltes ganes d'anar!

Explica explica... com es alló??... vaig ha enviar un missatge a la SIP que ella hi va d'aqui dues setmanes pq vegi les teves explicacions!
Visitant

EntradaAutor: XHIPI » dc. maig 17, 2006 4:00 pm

EL QUE ES GUAPO SON ELS HOTELS, TENEN UNA ATENCIÓ MOLT AGRADABLE I COMPATENT, EL MAR ES EL TIPIC DE COLOR TURQUESA, LES EXCURSIONS ESTÀN BE, LA QUE EM VA AGRADAR MES ES LA QUE T'HE DIT, TAMBÉ HI HA LA DE LES CATARATES DE CHAMAREL Y LA TIERRA DE LOS 7 COLORES (TAMBÉ ESTAN BE) VEUREU TORTUGUES GEGANTS, I PLANTACIONS DE CAFÈ, .....

TU PREGUNTA QUE JO ET CONTESTO, NO SER QUE MES DIR-TE.
XHIPI

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 4:06 pm

i vosaltres en quin hotel veu estar???

a mi em fa molta gràcia aixo de les tortugues, el que no sabia era el de les catarates.....

No tindres fotos ... per anar obrint boca jejejejej
Visitant

EntradaAutor: XHIPI » dc. maig 17, 2006 4:17 pm

VAM ESTAR AL HOTEL DINAROBIN DE LA CADENA BEACHCOMBER,
SOBRETOT ELS SOPARS SON GENIALS. TINC FOTOS PERÒ NO AGUI DEMÀ PORTARE EL CD I ET POSARE ALGUNA FOTO, VALE? (ESTIC A LA FEINA)
XHIPI

EntradaAutor: XHIPI » dc. maig 17, 2006 4:22 pm

ELS POBLES HI HA POBRESA PERÒ A TOTS AQUETS PAISSOS SEMPRE N'HI HA, EL QUE POTS COMPRAR SON CARGOLS DE MAR, ROBA DE MARQUES, QUAN ESTIGUEU A LA PLATJA DE L'HOTEL US VINDRÀ GENT PER OFERIR-VOS EXCURSIONS, NOSALTRES EM VAM FER UNA, VAM ANAR AMB LLANXA A VEURE ELS DOFINS I DESPRES ENS VA PORTAR A UNA CALA ON VAM FER SNORKELING, VEUREU ELS PEIXOS TROPICALS DE TOTS COLORS, GROCS, BLAUS, VERMELLS A RATLLES ........
XHIPI

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 4:35 pm

ostres que guay.... si fotos porfi!!!!
Visitant

EntradaAutor: XHIPI » dc. maig 17, 2006 4:41 pm

He vist que teniu un apartament a Palamos, jo soc de Sant Feliu.
XHIPI

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 4:57 pm

bueno nosaltres no.... el pares d'ell jejejejej ens encanta aquella zona!!!
Visitant

EntradaAutor: XHIPI » dc. maig 17, 2006 5:41 pm

Alguna cosa per saber de Kenya? Nosaltres primer anem a Tanzania i despres Kenya. A quins hotels estareu?
XHIPI

EntradaAutor: SIP » dj. maig 18, 2006 7:32 am

Ei q guay!!!! informació sobre Maurici!!!!!!
La roba de marca q es troba allà, està bé de preu? Ho dic per portr la maleta mig buida.... jeje
Suposo q a l'hotel también et deuen informar per fer les excursions, no?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SIP
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 18, 2006 8:21 am

aquests son els hotels que vaig

24 julio - Kris Cazadora - 01 noche sólo alojamiento
26 julio - Mount Kenya Safari Club - 01 noche pensión completa
27 julio - Sarova Lion Hill Lodge - 01 noche pensión completa
28 julio - Sarova Mara Camp - 02 noches pensión completa
30 julio - Stanley - 01 noche con desayuno
31 julio - Le Meridien Ile Maurice - 06 noches pensión completa

Siiii informació de robeta jejejejeje
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. juny 01, 2006 9:40 pm

Nuria qué mosquito es este????? :hmm::
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 02, 2006 7:01 am

Sandra, es uno que esta en islas mauricio bueno estaba. Y que si te picaba de dejaba corvado, pero ya no hay pq preocuparse, la plaga ya no esta y a parte en el hospital clinic, me dijeron que a la gente de alli les afecta pq no tienen medios pero que a nosotros no nos pasaría nada. La semana que viene tengo que llamar para ver como evoluciona.....
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 13, 2006 11:32 pm

Nuria tu vas a Palamós? Jo estuejo a Torrevalentina (Sant Antoni de Calonge)!!!! Aquí és on ens vam conèixer amb el meu futur!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 14, 2006 7:02 am

Si sandra! els pares del meu xicot tenen un apartament allà..... jejejejeje
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 14, 2006 2:47 pm

Ostres doncs potser un dia coincidim!!!! Em faria molta ilu!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 14, 2006 3:08 pm

si jejejeje t'inmagines???? lafricanes de l'any jajajaj
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants