Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dt. març 25, 2008 11:00 pm

m'alegro que el peque ja estigui totalment recuperat, ara esperem que no agafi una altra cosa que a aquesta edat i anant a cole ja se sap!!

si sol passar, quan no ho necessites surt tot i quan estas esperant esperant no hi ha manera pero vaja, que val mes aixi que no pas res!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: montpra » dc. març 26, 2008 12:15 am

Hola !!!!

Del que em dieu que perdré paga i senyal del primer restaurant ... no ens en van fer fer per tant no en perdrem pas.
L'hotel Travé ja estava ple, pero aniriem al dels seus fills que és el Figueres Parc.
Segurament farem aixo, ja he parlat amb el meu futur que ha entrat en rao ara que no podia dormir, imagineu-vos si es menjava el coco ... I al final aquesta tarda amb tot el merder del restaurant he tingut una crisis d'ansietat bestial, el meu futur ha estat al meu costat una hora dels afogament que tenia, he pres tranxiliums i res de res ... M'afecten massa les coses !

Miriam felicitats per la feina !!!!!!!!!!!

Sira eurovisió sé segur quin dia es fa ... no ho podré veure, ja que cau ni mes ni menys que en el 24 de maig !!!! ale sense veure el chikylicuatro :(

Escolteu, que he de fer un plànol o alguna cosa per avisar a la gent que canviem el restaurant ... alguna suggerència ? (hi ha d'haver plànol desde la sortida autopista Figueres cap al restaurant i cap al poble de Pau)

Petonsssssssssss !!!!!!!!!!
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dc. març 26, 2008 8:37 am

bon dia a totes!!

bé tinc que marxar corrents si no fare tart a la feina, nomes dir-te Miriam que moltes i moltes felicitats per la feina...

fins despres
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. març 26, 2008 9:03 am

Bon dia nines!!!

Ostres, ahir vaig anar al Calzedonia (la Gemma, em va fer enveja neu:-D ),..... Cada dia hi passo pel davant per anar cap a casa i no hi havia entrat encara, i ahir em vaig decidir,... Jolines, però ara no sé si quedar-me les mitges de color marfil o blanques,... Au, una altra cacaomental a la llista!!!

Mont, em sembla perfecte això del restaurant, si no n’esteu segurs,..... canvieu!!!
Saps quin restaurant està molt i molt bé??? El Bon Retorn. Jo hi vaig anar a un casament farà 3 o 4 anys i em va sorprendre moltíssim. Tots ens vam quedar boca-badats, ja que no sabíem que s’hi mengés tant bé, de debó. Per fora, sembla un restaurant més senzill, com “de carretera”, però no, no, està de conya!!! En serio,..... jo de vosaltres m’ho miraria. Ara, de preus no sé com està,... :-/

Sira, tu tampoc tens clar el pentinat?? I aquell que vaig posar que et va agradar tant? Perquè no el proves? :hmm::

Míriam, reina, malauradament això ho fan moltes empreses,..... que no et truquen ni per dir-te que sí, o que no,.... tenen unes penques,... :t:t:

Gemma, guapa, si et va bé prefereixo fer-te una transferència, així tu ja tindràs els diners i jo
m’ho trec de sobre, però si et va bé, eh?

Bé, ja no sé què més volia dir,.... fins ara maques! :-)
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 26, 2008 9:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 26, 2008 9:27 am

Bon dia guapes!!!!!!!
Mont el que diu la gemma del Bon Retorn és veritat, nosaltres varem anar-hi a dinar un diumenge, i el menjar excepcional i el servei també!!
La pinta de fora no és massa bona, però el dins esta reformat i s'hi està molt bé!!!!!!!
Jo també aniré a Calzedonia a buscar les mitges, estan super bé de preu!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 26, 2008 9:35 am

Bon dia guapes!

Gemma vas anar al calzedonia? i vas veure les meves mitges les finetes finetes de 8 den? que et van semblar? jo de tu em quedaria les blanques per que el nostre vestit no es color cava ni marfil la seda es natural i fa aquell tod e blanc trencat i sino mira't les sabates jo penso que te les has de comprar blanques. Et passaré el número de compte per mail doncs :-)ok:

Montpra controla l'ansietat que és molt dolenta i tranquil.la que segur que el canvi us surt molt bé. Pel tema de fer un plànol no se m'acut res pero si m'acudís t'ho diria..... no sé si buscant pel google hi ha algun programa per fer plànols.

Miriam t'ha dit algo de Bloomie? et copia literalment el que m'ha escrit al missatge privat: "ya le comenté a Miriam, que yo he conseguido un tipo de estructura, pero no el que ella quería, no puedo hacer otra cosa, lo siento."

Així que ja ens podem espavilar! :: orrr::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 26, 2008 9:42 am

O sigui que l'unica estructura que ens pot trobar és aquesta???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 26, 2008 9:48 am

Jo entenc això..... tu que hi entens? es que això es tot el seu missatge..... :-/ :-/
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 26, 2008 9:54 am

Jo ja no hi entenc res, perquè quan varem dir que aquestes no les voliem, la Miriam ens va donar una altre opció d'estructures que si que ens varen agradar, i jo vaig entendre que també eren de la Bloomie....
Ara buscaré la foto....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 26, 2008 9:57 am

Si si Ainos no vas pas mal encaminada! va ser així ens va dir aquestes o la de la flor coverta que surt a la foto que ja has posat i després ens fa dir que la de la flor impossible pero que si voliem aquella altre com en forma de niu que cap problema i ara resulta que nanai....
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dc. març 26, 2008 9:59 am

Bon dia guapes!!!

Montpra si no ests convençuda del restaurant jo hagues fet el mateix que tu, si el tast no va anar bé imagina't el dia del casament!!

Miriam felicitats per la feina, l'horari esta molt bé i a prop de casa.

Jo al final el dissabte treballo i no podre venir a la quedada.
Sira si tu hi vas digamu que pasare per la caixa a pagar-te l'ho de la Dem.

Bueno, us deixo que vaig a treballar, avui tinc horari fins a les 20:00 del vespre.

Ah oer cert torno a estar sense ordinadora casa!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Agbe » dc. març 26, 2008 10:03 am

Bon dia guapes!!!

Uff, com vàreu cascar ahir a la tarda!! jo torno anar de cul...

Miriam, felicitats per la feina!!! i lo millor és que estàs al costat de casa i horari intensiu. :-)ok:

Gemmanit, com està el teu sogre?? espero que es vagi recuperant i molt ànims guapa! :-()-) Si necessites qualsevol cosa, ja saps, pots comptar-hi!
I felicitats per les mitges!! veig que gairebé totes anirem amb mitges del calzedonia,jejeje.. estan super bé de preu, jo encara no he anat a mirar ni la roba interior ni les mitges, i tot just ahir em vaig anar a mirar sabates, i em van agradar les més senzilles i que el taló és superbaix, no tenen res d'especial,... però no sé què faré :-/ poder d'aqui a dos setmanes baixo a barcelona, i sinó trobo res que m'agradi em quedaré aquelles.
També em vaig emprovar les sabates de les Gemmes, i són super comodes per lo altes que són!! no m'ho pensava.

Montpra, jo també he escoltat parlar molt bé del Bon Retorn...tothom diu que el menjar i el servei molt bé. i del Figueres Parc, conec a gent que anat de casament allà i que molt bé, també!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dc. març 26, 2008 10:05 am

bon dia guapas,

ara m'ha vingut al cap, que l'altre dia vaig anar a parlar amb la Maria fort, i ella tenia estructures, li acabo de enviar un msn a veure si ella ens pot ajudar.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 26, 2008 10:07 am

Guay Arohha!!!!!! A veure si tenim sort :-)ok:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dc. març 26, 2008 10:10 am

Gemma, amb el pentinat no t'hi cap fiquis, perquè si tu et veus bé amb el cabell llis, pues has de ser tu i veure't bé. Si busques en el google, tit fotograf, i entres a galeria, casaments, veuras la primera foto que és una noia que es va casar aquest estiu i portava el cabell llis, i si val clickant a més fotos, torna a sortir amb l'home i surt el ram, com el que tu volies, em sembla que és la flor que tu dius...
Jo vaig veure l'album d'aquesta parella i et puc dir que ella anava senzilla i molt guapa, gairebé sense maquillar...
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: nuria74 » dc. març 26, 2008 10:16 am

Hola guapetonas!

No entro sovint, però és que tinc els meus amics suïssos per aquí, i la veritat és que no parem a casa. Ahir a la tarda vaig poder llegir-ho tot, però després vam anar a sopar, o sigui que no vaig tenir temps d'escriure res...

A veure si me'n recordo de tot...

Chiki, em sap molt de greu lo del teu sogre... sé que en aquestes circumstàncies no es pot dir gaire cosa, però si necessites res, digua-m'ho! Molts ànims i :-()-)

Miriam, enhorabona per la feina!!!

Mont, no dubtis pas en canviar de restaurant, i més si no has entregat cap paga i senyal! Que hi passaras molte hores i t'hi has de sentir a gust!

Winy, què bé que hagi anat tot bé al gine, me n'alegro!

Bé, vaig a veure un moment el post de la Dem i després me n'he d'anar...

Molts petons a totes vosaltres i ja queda menys per la quedada *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: winy » dc. març 26, 2008 10:17 am

Bon dia nines.... vaig una mica de bolit!! :hmm::
He d'acabar unes coses que està esperant el jefe, així que ho acabi torno a entrar a cascar una miqueta!! :-)ok:

Després miraré aquesta pàgina que diu l' Agbe!! :o-o:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dc. març 26, 2008 10:26 am

hola bon dia cuques!!

Montpra si no vau donar cap paga i senyal molt millor doncs, aixi no hi perdeu res :-)ok: canvieu sense dubte doncs si els 2 esteu ben convençuts i mira de posar-te una micona tranquil.la que aquests atacs d'ansietat no van gota be, anims!!
L'hotel bon retorn jo no hi he estat pero el meu home va estar-hi no fa gaire dinant amb el jefe i va dir que ole, que va menjar tant i tant be. La veritat es que sorpren perque com dieu, per fora no fa l'aspecte d'un lloc tant bo, pero vaja, les aparences enganyen!!

Vinga winy a fer la feina i aqui t'esperem!

Carai chiki la Bloomie, quin missatge tant sec i poc explicit, molt malament :--(
Ostres es veritat que la Maria Fort potser en pot tenir, es un crac i te de tot ella! arohha que fas alguna coseta amb ella?

ARa que hi penso, vaigestar mirant l'altre dia els puros i son Vegafina, si us serveix d'algo....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 26, 2008 10:35 am

Arohha gracies! a veure si entre totes ho aconseguim!!!! :-()-)

Ara que dius de puros Tetes nosaltres el dijous de la setmana passada vam anar a l'estanc a Bonmatí i en vam encarregar una caixa de 25 puros per 50€ no sé ni de quina marca son pero ens van dir que eren els que sempre es donaven als casaments un entremig. Ens regalen uns tubs platejats por posar-los a dins i la grabació de les etiquetes. Al demanar-ne pocs em sembla que no ens regalen les caxetilles de tabac a més nosaltres només els volem ben bé per a a l'hora dels cafés i licors els cambrers en puguin oferir als senyors.
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. març 26, 2008 10:40 am

esa força be de preu no! si son els que sole donar pels casament doncs ja esta be, pero amb una caixa fareu prou? bueno nose quanta gent sou... de fet nos en vam demanar 2 caixes i ens en van sobrar, pero mes d'una si que es va acabar... nos tambe la vam oferir a l'hora dels cafes i licors nomes, i algun que altre que em anat donant despres del casament
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants