Vestits per les convidades!

Vestits de nuvi i núvia.

Vestits per les convidades!

EntradaAutor: Ètnia » dg. març 23, 2008 4:08 pm

Guapes!
Quan heu anat a un casament com a convidades on us heu comprat els vestits?

Em podríeu recomanar un lloc de Barcelona (no sóc de la ciutat i no sé per on començar a mirar) per anar a mirar? Que no siguin vestits de festa tipus els que es poden comprar a les botigues de vestits de núvia plis! Més aviat busco vestits més normalets, que no em voldria "disfressar" gaire

Per si us serveix d'ajuda: jo una vegada em vaig comprar un vestit super xuli a una botiga just a la cantonada de Passeig de Gràcia amb Mallorca. Tenen vestits molt bonics.

Podeu posar adreces si us plau, si us plau, si us plau?

Moltes gràcies guapes!
Ètnia

Entrades: 33
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ise » dc. març 26, 2008 8:15 am

Hola guapa! :-))

L'any passat vaig tenir dos bodes i em vaig comprar un vestit a l'Adolfo Dominguez. I aquest any en tinc dos més i portaré el mateix. (s'ha d'amortitzar! jejejeje)

Espero haver.te ajudat una miqueta.

Sort! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ètnia » dc. març 26, 2008 9:43 am

ise ha escrit:Hola guapa! :-))

L'any passat vaig tenir dos bodes i em vaig comprar un vestit a l'Adolfo Dominguez. I aquest any en tinc dos més i portaré el mateix. (s'ha d'amortitzar! jejejeje)

Espero haver.te ajudat una miqueta.

Sort! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Guapa!
Moltes gràcies, passaré per Adolfo Dominguez a veure què tal!
Jo també tinc un vestit que he portat a 4 bodes, però ja no el puc amortitzar més! I aquest any tinc 2 casaments gairebé amb els mateixos convidats, o sigui que m'hauré de comprar 2 vestits! Apa, a gastar, a gastar!

Moltes gràcies Ise! :-))
Ètnia

EntradaAutor: ise » dc. març 26, 2008 5:36 pm

Ei guapa!

Doncs ja diràs que et semblen i si en trobes algun d'interessant.

Sort!!!
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: fiancée » dc. març 26, 2008 7:09 pm

Etnia pots anar a Etxart and Panno, Roberto Verino a Hoss et poso webs pq miris les coleccions no són molt cars els vestits... bueno uns 300 depen del model pero de Etxart and Panno tens l'outlet al carrer Girona davant del Mango2 i tenen coses maques per exemple de l'any passat i molt bé de preu per 100 o 200€.

http://www.etxartpanno.com/
http://hossintropia.com/
http://www.robertoverino.com/

Sort!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: Ètnia » dc. març 26, 2008 7:12 pm

fiancée ha escrit:Etnia pots anar a Etxart and Panno, Roberto Verino a Hoss et poso webs pq miris les coleccions no són molt cars els vestits... bueno uns 300 depen del model pero de Etxart and Panno tens l'outlet al carrer Girona davant del Mango2 i tenen coses maques per exemple de l'any passat i molt bé de preu per 100 o 200€.

Sort!!

Moltíssimes gràcies Fiancée!
A veure si la setmana que ve puc començar a mirar, perquè amb lo que em costa trobar vestits arribarà l'estiu i encara no tindré res!

Moltes gràcies guapa, ara entraré a les webs.
SMUACS! :-)) :-)) :-))
Ètnia

EntradaAutor: fiancée » dj. març 27, 2008 1:04 pm

De res!! Ja em dirás que tal.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: scarlet » dj. març 27, 2008 2:24 pm

fiancée ha escrit:Etnia pots anar a Etxart and Panno, Roberto Verino a Hoss et poso webs pq miris les coleccions no són molt cars els vestits... bueno uns 300 depen del model pero de Etxart and Panno tens l'outlet al carrer Girona davant del Mango2 i tenen coses maques per exemple de l'any passat i molt bé de preu per 100 o 200€.

Sort!!

Jo també m’haig de comprar aun vestit! Tens l’adreça de l’outlet?
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: laura_v » dv. març 28, 2008 6:47 pm

HOLA ÈTNIA!!

HAS PENSAT EN PASSAR PEL CORTE INGLÉS? A LA PLANTA JOVE SOLEN TENIR VESTITS DE FESTA MOLT GUAPOS Y BÉ DE PREU.

LA MEVA GERMANA ES VA COMPRAR UN TIPUS ANYS 60 I LI VA COSTAR UNS 90€. ARA, ERA PER LA ÉPOCA DEL NADAL, PERÒ SUPOSO QUE ARA TAMBÉ HI TROBARÁS.
Imatge

Imatge
laura_v
:: supernúvia

Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: Ètnia » ds. març 29, 2008 9:58 am

laura_v ha escrit:HOLA ÈTNIA!!

HAS PENSAT EN PASSAR PEL CORTE INGLÉS? A LA PLANTA JOVE SOLEN TENIR VESTITS DE FESTA MOLT GUAPOS Y BÉ DE PREU.

LA MEVA GERMANA ES VA COMPRAR UN TIPUS ANYS 60 I LI VA COSTAR UNS 90€. ARA, ERA PER LA ÉPOCA DEL NADAL, PERÒ SUPOSO QUE ARA TAMBÉ HI TROBARÁS.

Bona idea, Laura. Fa anys hi vaig anar i no em va agradar res, però és que ja s'acabava la temporada i suposo que només els quedaven les quatre coses que no volia ningú. També hi passaré, moltes gràcies! :-()-)

Ah, per cert, sovint passo per davant d'una botiga que sembla que tinguin vestits bonics, però no hi he entrat mai. Ja no me'n recordava, però avui, curiosament, m'he trobat un anunci seu al diari. La botiga es diu Them Us passo la direcció i un comentari que he trobat a Internet. Si algú s'anima i hi va que ens expliqui què tal és. Jo quan tingui una tarda lliure aniré a tots aquests llocs que m'heu dit + aquest!

Them Barcelona
Diagonal, 379
(una mica més avall de Pg. de Gràcia)

Them somos una tienda de Barcelona intentamos competir en precios sin tener que bajar calidades... Tambien ofrecemos servicios de asesoramiento de imagen, realizamos vestuario para teatro y eventos, te realizamos ideas que tengas y mas.... Proponnos ideas y hablamos. Tenemos varias marcas y diseñadores para hombre y mujer entre ellas nuestra propia coleccion

Petons a totes! :-///: :-///: :-///:
Ètnia

EntradaAutor: Ètnia » ds. març 29, 2008 9:58 am

laura_v ha escrit:HOLA ÈTNIA!!

Bona idea, Laura. Fa anys hi vaig anar i no em va agradar res, però és que ja s'acabava la temporada i suposo que només els quedaven les quatre coses que no volia ningú. També hi passaré, moltes gràcies! :-()-)

Ah, per cert, sovint passo per davant d'una botiga que sembla que tinguin vestits bonics, però no hi he entrat mai. Ja no me'n recordava, però avui, curiosament, m'he trobat un anunci seu al diari. La botiga es diu Them Us passo la direcció i un comentari que he trobat a Internet. Si algú s'anima i hi va que ens expliqui què tal és. Jo quan tingui una tarda lliure aniré a tots aquests llocs que m'heu dit + aquest!

Them Barcelona
Diagonal, 379
(una mica més avall de Pg. de Gràcia)

Them somos una tienda de Barcelona intentamos competir en precios sin tener que bajar calidades... Tambien ofrecemos servicios de asesoramiento de imagen, realizamos vestuario para teatro y eventos, te realizamos ideas que tengas y mas.... Proponnos ideas y hablamos. Tenemos varias marcas y diseñadores para hombre y mujer entre ellas nuestra propia coleccion

Petons a totes! :-///: :-///: :-///:
Ètnia

EntradaAutor: laura_v » ds. març 29, 2008 10:22 am

POT ESTAR BÉ, JO ES QUE TAMBÉ SÓC DE POBLE COM TU :-) Y LA VERITAT ÉS QUE DE BARCELONA NO CONEC GAIRE, LA ZONA DE PLAÇA CATALUNYA, RAMBLA CATALUNYA, PORTAL DE L'ÀNGEL I DIAGONAL MAR, I PROU :-)
Imatge

Imatge
laura_v

Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: Ètnia » dc. abr. 09, 2008 8:28 am

Ep noies!
Ahir em vaig armar de paciència i me'n vaig anar a recorrer Barcelona buscant alguna cosa per posar-me als casaments d'aquest any.

Vaig anar al carrer Girona, davant del Mango2, a l'outlet d'Etxart&panno. Està bé perquè tot és de festa i tenen coses originals (i no és gaire car), però no em va acabar de convèncer res. Dues portes més avall hi ha l'outlet de Simorra, on tenen coses molt boniques, però tot m'anava gran (sóc petitona i tinc uns problemes amb les talles!).

Al final, quan ja marxava cap a casa, vaig entrar al Boulevard Rosa, al passeig de Gràcia, i allà hi ha un munt de botiguetes amb vestits per a casament! Hi ha vestits més normalets i vestits més de festa festa.

Us ho recomano, em van atendre super super bé, no és massa car (però suposo que hi ha de tot) i m'agradava gairebé tot! Jo en concret em vaig comprar un vestit a una botiga que es diu M. G.

Apa, les que hagueu de comprar-vos alguna cosa passeu-hi, a veure si teniu sort!
Ètnia

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant