Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. març 26, 2008 10:42 am

Agbe, guapa, moltíssimes gràcies per la info.!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) Ara m'ho miro,.... :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<:

Ostres, la Maria Fort en té???? Doncs he quedat un altre cop amb ell pel dia 11,... Ja li comentaré.
Arohha, si et diu alguna cosa a tu jo les podria recollir el dia 11,... :-)ok:

Gemma, reina, acabo de rebre el teu missatge. Ara t'ho faig!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: TETES » dc. març 26, 2008 10:44 am

Gemma fas cosetes amb la maria fort? que t'ha semblat? que hi faras?? jeje interrogatori!! neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 26, 2008 10:44 am

Doncs jo també tenia pensat agafar-ne 25-30 de puros.... surten a 2 € la unitat, estan bé de preu, no????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 26, 2008 10:47 am

Acabo d'enviar un mail a Bufallums perquè em facin els nuvis personalitzats, els hi he enviat unes fotos de la meva prova de vestit i una foto de nosaltres dos (perquè vegin una mica la cara), una mica de descripció i ja està... en tenen prou amb això???? Chiky tu com ho vares fer????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dc. març 26, 2008 10:48 am

jo crec que si que estan be de preu ainos! :-)ok:

nenes nenes, ara hi he pensat, avui queda un mes just pel bodorrio de la Shyla, li obrim un post no??? :-)) :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. març 26, 2008 10:59 am

Sí Tetes, la invitació ens la va fer ella, i la decoració dels detalls també ens la farà. També volem que ens faci el porta-anells.
Per cert Arohha, potser et conesta ara la Maria, ja que a mi m'acaba d'enviar un email (per un altre tema). Ja ens diràs el què.

Agbe, ja he vist les fotos que em comentaves,..... veus, a mi així m'agrada!!! Potser sí que és molt senzill, però sóc jo,... no sé,... Jo potser li afegiria un mini tocat o algo, i ja està!! :-)ok:
I les flors, semblen girasols, però pel tipus de tija no em lliga,.... Poden ser gerberes, ja que n'hi ha que tenen el color de color negre, com les de la foto,... :-)ok:
Gràcies guapa! :-))
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 26, 2008 11:01 am

Gemma no cal que corris!!!! per cert has quedat el divendres 11 d'abril amb la Maria Fort?

Ainos tema bufallums jo li vaig passar una foto del meu vestit i una foto de la prova del traju d'en Raül les altres fotos les han anat traient de la web de nuvis.org. Vaig fer-lis un ingrés de 60€ i encara m'han de dir alguna cosa.... suposo que estan en ello....

Tetes tema puros nosaltres vam contar així per sobre la gent suceptible de fumar puros i ens en sortien uns 23 i la caixa és de 25 jo em sembla que en farem prou per que els joves no fumaran pas puros.... mira i sino.... es que si me'n sobren ja em diràs de què en faig!
Si alguna en volgués m'ho dieu i us ho encarrego. A verue si trobo alguna foto....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. març 26, 2008 11:02 am

ah molt be gemma, segur que en quedaras encantada, nosaltres en vam quedar molt contents! te cada idea genial! estic molt despistada, les invitacions les has posat?? aix soc un cas!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: arohha » dc. març 26, 2008 11:03 am

Gemma , quan em digui alguna cosa us ho diré, vaig anar l'altre dia a parlar amb ella, i em va encantar tot el que fa :-)ok: :-)ok: , farem la decoració de l'esglesia amb ella.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 26, 2008 11:07 am

Gemma acabo de rebre el mail de La Caixa que m'has fet la trensferència que ràpida!!!!

Tetes si si vols ja pots obrir el post!

Gemma doncs prova de fer-te un pentinat així llis a veure que et sembla....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. març 26, 2008 11:10 am

si clar si et sobren es un problema, jo alla els tinc! pero pel que jo he vist a casaments que he anat els joves si que han fumat puros... pero clar, cadascu es diferent!

Aroha, segur que et quedara tot precios amb la maria fort!!

nenes que en dieu del post de la shyla?? :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. març 26, 2008 11:12 am

ai gemma se m'ha creuat el missatge, pos alla vooooooooooiiiii!!!!! si algu li fa gracia obrir-lo que ho digui ee, no problem!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 26, 2008 11:15 am

Tetes reina no necessites pas el nostre permís per obrir el post!!!!! només faltaria!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. març 26, 2008 11:18 am

ja taaaaaaaaaaa!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. març 26, 2008 11:41 am

Molt bé Arohha, a veure què et diu,..... :-)ok:
La decoració de l'esglèsia?? Que bé!!! :-)ok:
A nosaltres ens obliguen a fer-la en una floristeria, però bé, ja m'agrada el que he vist! :-)ok:

Gemma, sí, he quedat el dia 11 a la tarda. Ostres!!! Que volies quedar amb la Deborah?? Ostres,.... és que sinó la Maria ja no té hores fins el maig (div. i dissabtes, clar). Aiii, quin rotllo, em sap greu,....
Bé, tu queda amb ella quan et vagi bé i jo m'adapto, ok? :-)) :-)ok:
De debó! :-)
Ah, si, ja t'he fet la transferència,..... és que m'agrada anar enllestint coses del casament!! neu:-D neu:-D neu:-D
I la pela és la pela!!! neujor:-)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 26, 2008 11:44 am

No tranqui ho deixo per l'altre setmana home així aprofitem el viatge no???!!!! i xerrem una estona!!! ja no vindrà d'una setmana!!!! a més fer plans amb tant de temps ja se'm fa mal dir per que vist lo vist a saber si tot anirà bé per llavors....

No si jo també intento anar-m'ho fraccionant tot per que aquest me que ve ja hem de donar 800€ de paga del viatge així que serà un més xunguillo per fer despeses!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. març 26, 2008 11:52 am

No em parleu dels calers, que nosaltre el dissabte deixem anar 2000 € del viatge, o sigui que aquest mes estic contenta contenta!!!!!!!!!! A nosaltres ens fan deixar un 40 % del preu final!!!!! No és molt???
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dc. març 26, 2008 11:58 am

AAAI QUIN MAL ELS CALERS!! OSTI AINOS 2000.- € DE COP. QUIN MAL.... AIXO ES LA PAGA I SENYAL??
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 26, 2008 12:00 pm

Lo meu no arriba al 40% pero Ainos així ja ho tindreu fet! pensa que la resta jo l'he de pagar de cop quan ens donguin els bitllets no et dic res!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. març 26, 2008 12:03 pm

DEU NI DO UN 40%!! A NOSALTRES ENS VAN DEMANAR 500.- € DE PAGA I SENYAL I EL RESTO EL DIA ABANS DEL CASAMENT... ELS AMICS QUE ES CASEN AQUEST ANY TAMBE ELS VAN DEMANAR TANT I ELLS ELS VAN DIR QUE NO PODIEN I ELS HI VAN ARREGLAR I VAN PAGAR MENYS
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants