Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

EntradaAutor: ise » dc. març 26, 2008 5:19 pm

Hola guapa!

No, no hi he anat mai però estic en busca de restaurants i vaig entrar a la seva web, i el vaig trobar preciós!

Com tens els preparatius? Ja et queda poquet, oi?
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Hansen » dc. març 26, 2008 5:46 pm

Hola Ise!

Per quan et vols casar? El Mas dels Vivencs està molt sol.licitat, però per aquí no hi entra casi ningú!!!

Molt bé Scarlet, això va prosperant.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: karla » dc. març 26, 2008 5:58 pm

Hola!

Numa, gràcies per aquestes fotos, són molt xules! M'han agradat molt...

Hansen, jo també vaig anar a aquesta botiga de molins a provar vestits, me la van recomanar més d'una persona que s'ho van agafar allà. Però jo no vaig tenir gaire sort: era al desembre i em van tenir una hora despullada i sense cap tipus de calefacció (ho vaig passar molt malament, la meva familia no es va treure ni la jaqueta del fred que feia!!!). Primer em va agafar una senyora per provar vestits, però va venir una altra noia i se'n va anar amb ella, i em van atendre a mitjes, no sabien quins vestits ja m'havia probat i quins no..... I quan van veure que no compraria cap, no vam voler tornar a provar vestits.... Ah!!! m'oblidava, les dependentes es van barallar entre elles allà al davant nostre..... Bueno, suposo que no vaig tenir sort.

Scarlet, jo he mirat sabates, sandàlies jo no he vist enlloc. Jo vull sabata tancada i agafada al tormell i amb taló. Ja he vist alguna que m'agrada, pèro son molt altes i em fa por que em cansi massa o em facin mal....
A on has triat les invitacions al final? Pots tornar a posar les adreces? Merci
karla
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. des. 17, 2007 7:10 pm

EntradaAutor: scarlet » dc. març 26, 2008 6:11 pm

ostres karla això q dius de les dependentes de molins si q em va comentar algu la meva companya! kina mala imatge q donen! poden ser econòmics per han de tenir una mica de vista si volen vendre!

on has mirat sabates?

hem agafat les invitacions a:

www.elplanetapop.com

q no les tenieu encarregades ja?

me'n vaig al gim, déu!!
scarlet
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: ise » dc. març 26, 2008 6:16 pm

Hola Hansen!

Ui, nosaltres ens ho agafem amb molta calma i ens casarem el 2010! Pero anem mirant restaurants.

No m'estranya que estigui sol·licitat... =0-0-) =0-0-)
ise

EntradaAutor: Hansen » dc. març 26, 2008 6:20 pm

El Mas dels Vivencs és preciòs! Quins més tens pensats?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: ise » dc. març 26, 2008 6:30 pm

Doncs ne'm anat a mirar un parell

El Palau de Margalef www.palaudemargalef.com

Les Carpes Mas del Chep www.lescarpesmasdelchep.com

Pero nose, a cap dels dos dic AQUI EM VULL CASAR!...a la zona de Lleida estem més limitats. [/u][/url]
ise

EntradaAutor: Hansen » dc. març 26, 2008 6:35 pm

Doncs ja saps, el Mas dels Vivencs!!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: martam » dj. març 27, 2008 1:01 pm

Hola noies!

Ja tenim les aliançes, les hem agafat a la joieria Trias d'Igualada i així hem aprofitat els descomptes de la fira nuvis.

Jo també he estat mirant sabates però he trobat poca cosa que m'agradi. M'agradarien com les de la germana de la Numa, agafades al turmell però sense massa taló. Aniré mirant més sabateries, fins al 3 de maig no les necessito.
Imatge
martam

Entrades: 18
Membre des de: dt. des. 11, 2007 9:03 am

EntradaAutor: NUMA » dj. març 27, 2008 1:38 pm

scarlet ha escrit:hello!

vaig per parts:

karla, em vaig confondre amb la martam q ella té el tast un dia abans q jo!
ja li diré al míster q s'ho miri però on ell va anar li van dir q no hi havia problema q amb un mes abans ja feia! q ho torni a preguntar per si de cas!
no tinc sabates encara! les haig de tenir pel 22 de maig, suposo q niré un dia a barna a veure q trobo. Tu ja en tens? Jo tinc molt dubtes, sandàlia o sabata tancada com a mínim per davant, taló o més aviat baixetes... ai q em costarà!

vencedor: no la meva companya no es casa amb aquest q dius!

numa, moltes gràcies per les fotos! són wapíssimes!! diga-li a ta germana q es passi per aquí i ens expliqui cosetes! o tu mateixa! q vau menjar? és q nosaltres hem de triar ja el q volem tastar!

hansen, no et treuran del teu vestit eh! si tens les idees clares... a mi m'agradava molt el meu vestit i després ja no me n'agradava cap més! d'aquest lloc de molins m'he n'ha parlat una altra companya de feina q es va comprar el vestit allà, diu q estan molt b de preu oi?

avui hem trucat al Marc! ja li hem dit q ho farem amb ell!

vaig a triar les invitacions i encarregar-les ja q al final ens casarem i no les tindrem!!!

HOLA GUAPAS!!!

VA ANAR MOLT MOLT BÉ.....
LA MEVA GERMANA VA FER NOMÉS UN PLAT ( FILET AMB FOIE )

L´APERITIU I EL PRIMER PLAT ELS VA FER JUNTS.... TOT EL JARDÍ ERA PLE D´APERITIUS, PLATS I PLATS DE MIL COSES DIFERENTS!!! LA GENT VA DISFRUTAR MOLT PQ L´APERITIU ES EL QUE MES AGRADA.

ASSEGUTS A LA SALA NOMES EL SEGON, LES POSTRES, EL PASSTIS, CAFES I LICORS....

L´UNICA PEGA X MI VA SER EL TEMA DEL FUMAR..... EL BALL A MI NO EM VA ACABAR DE FER EL PES... PQ MOLTA GENT ESTAVA A FORA FUMANT I AQUELLA SALA SI NO ES VEU PLENA.... NO ES MASSA ACOLLIDORA...L´AMBIENT ERA UNA MICA :--(
PERO A FORA..... ESTAVA A TOPE!!!
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: Hansen » dj. març 27, 2008 2:07 pm

Numa, ta germana a quins dj va agafar?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dj. març 27, 2008 2:09 pm

nosaltres també vam anar al Trias per lo del descompte de la fira, ens surt uns 100 i algo € més barat però per comoditat a Vilafranca les farem suposo. Volem mirar alguna joiera més per vilafranca a veure q ens diuen.

Numa, q vols dir q va fer la'peritiu i el primer junt? com us el vau menjar el primer, drets a fora? no ho entenc

i el dissabte anem a mirar el viatge!!! on voleu anar vosaltres? amb ell li feia molta il·lusió anar al Japó però és caríssim i em sembla q canviarem de destí. La cosa ara volta entre costa oest de EEUU, costa rica,...
scarlet

EntradaAutor: ise » dj. març 27, 2008 2:30 pm

Hola noies! :-))

Ahir parlant amb el meu xicot em va dir que bueno... que podiem anar a veure el Mas, que si ens agradava era igual si ens quedava una mica lluny! Uuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Avui els he enviat un correu per si em podien dir com estaven de dates pel meu any.

Em podeu dir més o menys per on volten els preus del banquet i la cerimonia civil?????????

Gràcies guapes!
ise

EntradaAutor: scarlet » dj. març 27, 2008 2:36 pm

q wai q l'hagis convençut!!! si és q sempre fan el q nosaltres volem ,je je je

preus del banquet en tens des d'uns 85€ fins el que vulguis!!! la cerimònia civil el 2008 (decoració floral, ...) són 700€ (50 € més que al 2007). Si vosl et passo per privi les opcions de menús!!
scarlet

EntradaAutor: NUMA » dj. març 27, 2008 2:55 pm

scarlet ha escrit:nosaltres també vam anar al Trias per lo del descompte de la fira, ens surt uns 100 i algo € més barat però per comoditat a Vilafranca les farem suposo. Volem mirar alguna joiera més per vilafranca a veure q ens diuen.

Numa, q vols dir q va fer la'peritiu i el primer junt? com us el vau menjar el primer, drets a fora? no ho entenc

i el dissabte anem a mirar el viatge!!! on voleu anar vosaltres? amb ell li feia molta il·lusió anar al Japó però és caríssim i em sembla q canviarem de destí. La cosa ara volta entre costa oest de EEUU, costa rica,...

VAN FER UN APERITIU QUE : SI NORMALMENT TENS 13 PLATS D´APERITIU.... ELLA VA AGAFAR 30 , VA DURAR MÉS ESTONA Y VA SUPRIMIR EL PRIMER.....
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dj. març 27, 2008 2:56 pm

scarlet ha escrit:nosaltres també vam anar al Trias per lo del descompte de la fira, ens surt uns 100 i algo € més barat però per comoditat a Vilafranca les farem suposo. Volem mirar alguna joiera més per vilafranca a veure q ens diuen.

NOSALTRES VAM ANAR A COSTA RICA!!! :-)ok:
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dj. març 27, 2008 2:57 pm

Hansen ha escrit:Numa, ta germana a quins dj va agafar?

JA SE EL PQ HO PREGUNTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dj. març 27, 2008 2:58 pm

NO TENIA DJ. TENIA ORQUESTRA
Imatge
NUMA

EntradaAutor: ise » dj. març 27, 2008 3:25 pm

Ja tens raó, ja Scarlet jejejejeje!!! Els fem anar per on volem... :o-o: :o-o: pobret, amb el que l'estimo!

Doncs si em pots passar això em faràs un favor.

Gràcies quapíssima!
ise

EntradaAutor: scarlet » dj. març 27, 2008 4:35 pm

ise t'ho envio ara ok?

numa, va estar bé això del 30 plats d'aperitiu? no es canasava la gent d'estar dreta? q tal costa rica? molta pluja? he llegit q al mesos d'estiu q plou força!
scarlet

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants