Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: arohha » dv. març 28, 2008 9:31 am

bon dia nines,

ahir vaig riure moltissimmmmmmm , com diu la chiky ahir si que sen's va anar una mica :hmm:: neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

MONT DEMA SI VINDRE, LES PINCETES SON 8.11€
m'alegro que estiguis mes animada guapa
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. març 28, 2008 9:31 am

Bon dia nines!!!!!!!

Per fi és divendres!!!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Gemma, reina, que bé, demà ens veurem!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Ai, al final vareu anar a mirar anells, ahir?? :hmm::
Sí, me'l recomanes el Sizoweb pels vanos? Doncs decidit!!!! Si volgués color triaria el paper pinoxo, sense dubte. Però al volguer-lo blanc, he pensat que el Sizoweb quedarà millor, ja que fa aquest dibuixet i així no es veurà tant soso. Semblarà algo "més elaborat". :-)
És que el paper pinoxo blanc no m'acaba de convèncer,... :o-o:

Arohha, ja veus,.... demà també et portaré diners pel Sizoweb!! :-)) :-)) :-))

Montpra, que bé que estiguis més animada. Ja teniu alternativa de restaurant? :hmm::
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dv. març 28, 2008 9:34 am

Nena, demà el 2 al davant!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. març 28, 2008 9:35 am

Gemma j tens clar quants vanos pots embolicar amb cada rollo de paper Sizoweb??? neujor:-) neujor:-) neujor:-) per que els càlculs d'ahir no et serveixen que era pel pinoxo! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Et quedarà super elegant ja veuràs! :-)ok:

Arohha a mi també se'm saltava la llagrimeta!

Bueno ahir vam anar a mirar anells i en vam veure un parell que ens van agradar força pero pels voltants de sant jordi diu que n'hi arribaran més i ens han dit que hi passem i després decidim... ja us explicaré demà com son.... tindré temps amb una hora de fer-ho tot??? :o-o: :o-o: :o-o:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. març 28, 2008 9:41 am

Ui, no me n'havia adonat!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
Demà, el 2 al davant!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: Mare meva!!!!! I el més calent a l'aigüera!!! neu:-)

Jisjisjis, Gemma, és el que estava mirant ara,.... quants rotllos necessito, i ja m'he estressat per tot el dia!! neujor:-) >.-<: neujor:-) >.-<:

:-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. març 28, 2008 9:44 am

Es veritat Gemma demà el doa al davant!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Tu tranquil.la si vols planteja una equació!!!! i mira que ara em fas ballar el cap per que pot quedar molt guapo amb el paper sizoweb blanc eh??!!! :o-o: :o-o: :o-o: :hmm:: :hmm:: :hmm::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. març 28, 2008 9:50 am

Si vols demà en parlem pero em smebla que amb un rull n'hi caben bastants! els meus calculs:

10m= 1000 cm --> a lo llarg 1000/23cm que fa cada vano t'hi caven 43 vanos de llarg. A l'ample tens 60cm en aquests 60 cm com que vam dir que de agafar un tall de 15cm te n'hi caben 4. Si multipliques 43*4 = 172.... dic jo :o-o: :o-o: :o-o:

La shyla ens ho confirmarà!

Bueno noies tinc reunio fora així que ja no em conetaré ens veiem demà!
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. març 28, 2008 9:51 am

Jisjisjis,..... és que si no ens liem, què fariem??!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Mhmmmm, jo crec que 2 rotllos!! neu:-) neu:-) neu:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. març 28, 2008 9:52 am

Ben fet no em facis massa cas! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dv. març 28, 2008 9:56 am

Hola guapes!!

Per fi divendres! :-///: :-///:

Quin fart de llegir i riure, la que heu liat per calcular el paper de vanus, jejeje!

JO també vinc demà!! :-)ok:

Una pregunta per posar la piruleta utilitzeu una pinça d'aquelles de la marieta vermella de galacticblum no? es que poder en demano de pinces, algú en te alguna de pinça d'aquestes que la pugui portar demà per fer alguna prova de com queda? Gràcies.

Uff veig que totes anem accelerades ja amb tots els preparatius!!

Sira nosaltres també hem fet la invitació amb una foto i la gent també ens diu que els hi agrada molt, la meu mare quan la va veure es va posar a plorar pobreta esta tristota!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: queque » dv. març 28, 2008 9:58 am

nenes bon dia , perdoneu-me però no he tingut encara temps de llegir tot... a quina hora hem quedat el dissabte??? passaré a esmorçar i a pagar, no em podré quedar fins tard que treballo a la tarda.
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dv. març 28, 2008 9:58 am

Hola guapes!!

Per fi divendres! :-///: :-///:

Quin fart de llegir i riure, la que heu liat per calcular el paper de vanus, jejeje!

JO també vinc demà!! :-)ok:

Una pregunta per posar la piruleta utilitzeu una pinça d'aquelles de la marieta vermella de galacticblum no? es que poder en demano de pinces, algú en te alguna de pinça d'aquestes que la pugui portar demà per fer alguna prova de com queda? Gràcies.

Uff veig que totes anem accelerades ja amb tots els preparatius!!

Sira nosaltres també hem fet la invitació amb una foto i la gent també ens diu que els hi agrada molt, la meu mare quan la va veure es va posar a plorar pobreta esta tristota!
Imatge
Espe

EntradaAutor: mireia 9 » dv. març 28, 2008 10:08 am

bON DIA!!!

Ara si que veig clarq ue m'he de comprar un ordinador. Ja no se m'engeja. soc un desastre amb la tecnologia.
I vinga fer viatges amunt i avall per poder parlar amb vosaltres.

Tema sabates:
Ara estic capficada. em pensava que eren bblanques i quan me les vaig probar eren beig i clar el vestit meu es blanc, blanc. la noia em deia que ara tots els vestits son blanc trencat,, pero clar ella no era la noia que em va atendre quan em vaig quedar el vestit.

Son maques pero el color... i clar son cares i si no estioc convençuda.
Ara m'han de trucar pq m'he de probar un nº mes petit pero encara no les he pagat ni res. No crec que me les hagi de quedar a la força.

Gemmes les vostres son semblants a les de Rosa Clara pero blanques, on les vau comprar??? a Girona???? les podeu penjar?????

Agbe tu te les vas probar no???? a mi ja em va be que siguin altes pq soc baixeta.

Ai no se que fer, semblo la SIra, jejejej
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: arohha » dv. març 28, 2008 10:11 am

Espe aquestes pincetes les va demanar la Mont i dema li portare i aixi les podres veure.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dv. març 28, 2008 10:13 am

Jo demà no podre venir, pq treballo, quina rabia!!!!
Amb les ganes que tinc de repetir la quedada. Bueno ja en farem més.

A veure si tinc temps de conectar-me un momentet a la feina aquesta tarda sino fins dillun, que us vagi bé demà

A les que heu de fer preparatius aquest finde molta sort!!!
Petons guapes!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. març 28, 2008 10:33 am

Gemma, reina, lo dels 2 rotllos era conya. No ho he calculat!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Mireia, les nostres sabates les vam comprar a El Tocador de la Núvia (Barna), però són de Pura López, segurament les podràs trobar en altres botigues.
_cumeta_

EntradaAutor: TETES » dv. març 28, 2008 10:35 am

bon dia!!!!!!! por fin viernes!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ostres una altra calcul de paper noooooooo!! nomes de veure tants numeros ja m'estresso!! :-))

chiky vagi be la reunio! :-)ok:

Miriam, jo de testimonis en vai tenir 2 per banda, potser 4 es massa i pel que tinc entes els que valen es un per banda que firmen al lloc dels testimonis, els altres firmen pel marge del full o on quebi la firma, pero el mossen no em va posar cap impediment. Suposo que no et diran pas res per que siguin 4, si vols estar mes tranquil.la digueu-li a ell a vere que us diu!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dv. març 28, 2008 10:47 am

Ok Aroa!

Jo lo dels testimonis, també estic una mica liada, perquè per la meva part hem surten 3 persones. Però encara no hem parlat amb el mossèn d'això, però segons m'han dit, només firmen dues persones, però tu pots possar els que vulguis no? suposo que depèn del mossèn. :-/
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dv. març 28, 2008 10:51 am

nos amb el mossen no vam comentar res de testimonis, el dia del casament ens vam presentar alla i van sortir 2 per banda i si que van firmar tots, pero com us deia, 1 per banda al lloc on posava testimonis i els altres on v an poder... :-/ nose si aixo depen del mossen o que...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: winy » dv. març 28, 2008 10:51 am

A mi el mossèn ens va dir que només podien ser dos, un per banda... ens va dir que era per la senzilla raó que en l'expedient matrimonial, només hi ha dues caselles per signar!! I que pq fer pujar més gent!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants