Es verdad q todas las parejas se pelean antes de la boda?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 3:49 pm

si si si si si, apunem-nos!!!!!!!!
ara truco per saber si pot ser aquest dissabte pel matí...si no l'altre. Sabeu q passa? q no sé quan carai em volen fer la despedida els nostres amics, i m'han dit q pot ser qualsevol dia...em fa una por q quedi i després, patapam, ho hagi d'anul·lar...aviam, a les 5 truco a la tenda!
maromillaaaaaaaaaaaa, t'apuntes?? :-))

Us poso aqui el que he dit en un altre post, ale!

Hola! Lo prometido és deuda! Us explico com serà la cerimònia i entremig les sorpresetes q tinc preparades. Aviam q us sembla, ja aviso q no es gaire habitual!
Sortim de la masia cap al jardí on estaran els convidats sentadets sota les carpes. Sortirem agafadets de la ma amb la msica: what a wonderful world
El jutge parla, els amics parlen: concretament parlen 2 amics, i després 2 més.
Els anells. Primer accepta el Joan, després jo acceptaré i dire:
Si accepto (comença a sonar la nostra cançó: notting hill). No sabia q podia dir-te, i vaig pensar q la nostra cançó em podia ajudar. El somriure de la teva cara em fa saberq em necessites, hi ha una veritat als teus ulls q diu q mai em deixaràs, quan em toques amb les teves mans dius q m’agafaràs caigui on em caigui…i ho diré millor, si ja no dic res més (q és el q diu la canço a l’estribillo).
Després el jutge llegirà un poema maquissim i…el ram! Entregaré el ram dins la cerimonia.
No el donaré sencer, donaré flors. Tindré un ram amb 8 cales taronges, en donaré 7. Aquesta és la unica cosa q no sap absolutament ningu. Tothom sap q portaré, el vestit, les sabates…però ningu sap q faré amb el ram!
4 cales pels meus millors amics, una parella i dos nois més. Sonarà spirit flies to you i diré: per unes persones q es mereixen això i molt més, per les estones viscudes, per l’ajuda que m’heu donat, q ens heu donat, per vosaltres q us estimo moltissim i per tal i com vau dir, pq jo donaria un braç per vosaltres i vosaltres per mi! Joan, ingrid, albert i josu!
1 cala per la meva cunyada, sonarà only a woman heart can knows. “Per una persona q sovint s¡oblida de quant val, perque s’ha guanyat q li dongui aquesta flor a pols, per l’ajuda q ens ha donat i q ens donarà sempre, Per q sàpiga q en mi sempre tindrà una amiga. Per tu marina, no canviis mai!”
i les 2 cales q queden..pels meus pares, sonara alegria del circ de soleil. “per unes persones que no tenen ni idea de que els hi donarè part del meu ram. Perque aquesta és la meva humil manera de dir-lis un GRACIES en majúscula, pq ells ho farien ot per mi, de fet, ja ho han fet. Gracies!!!!!!! Pels meus pares”
I per últim posarem alguna música de fons q encara hem de decidir, i els hi direm gràcies a tots per haver vingut. Acabarem així: Moltissimes gràcies…blablabla..i acabarem tal i com hem començat, peò una mica més moudet, esperem q us ho passeu be! I sonara what a wonderful world del the Ramones!

Ja em direu q us sembla!
Gràcies a totes per les idees q m’heu anat donant sempre, mil gràcies a totes, de tot cor !!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 17, 2006 5:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 4:39 pm

Nenes! ja tinc hora pel vestit! ruth! si vols vine a veure'm amb el vestit eeee, q anire soleta q el joan està esti¡udiant! algu més vol venir!!?????????
dissabte q be, aquest no,el dia 27 de maig! cap a les 11!!!!!!!!
el q passa, ja li he dit, q no se quan em faran la despedida, i son capaços de dir-m'ho el mateix dia els molt... :-( ara em faran quedar malament :--( . Jo ja l'he avisat pobre, aviam si he de trucar corrents el mateix dia disculpant-me!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 5:04 pm

JAJAJAJ JA M'AGRADARIA MAROMILLA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: PERO ESTIC VISQUENT A GRAN CANARIA :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 5:10 pm

ja ja ja, doncs agafes un vol express i et plantes aqui en un plis!!!!! a veure les teves ciber amigues!!!!!!! ja ja ja
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 6:53 pm

no puedol no puedol >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 8:47 pm

Mirita, on t'has comprat el vestit? A Canàries o a Catalunya? :hmm::

:-()-)

Tgi, ja t'he dit k els detallets per la cerimònia... bufff, quina passada, k preparin els kleanex >.-<: >.-<: >.-<:

:-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 10:29 pm

A LES PALMES :-))

VISCA EL BARÇA!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 10:34 pm

>.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 10:48 pm

jajajajaj tamos hasta en la sopa cuquetona jajajajaj >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 10:51 pm

YA te digo, no sé cuantas veces he puesto esa foto hoy en el foro >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 10:54 pm

JAJAJAJAJ JAJAJAJAJAJ UY UY UY LOS MERENGUES JAJAJAJAJAJ JAJAJAJAJAJ

DIRAN EL QUE M'HAN DIT AVUI A MÍ JAJAJAJAJ:

YA TENEIS DOS.. YA OS QUEDA MENOS PARA ALCANZARNOS!! :-( :hmm:: :-( :hmm::

SI CLARO JAJAJAJ SIN CONTAR EL MOGOLLÓN DE ELLAS QUE GANARON EN LA EPOCA DE FRANCO NO??JAJAJAJAJAJ >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 17, 2006 11:05 pm

A mi me esperaba una buena mañana en el curro si perdíamos, jajajaja

Pero ahora les espera a ellos >.-<: >.-<: >.-<:

Cuquetona con camiseta del BArça al ataqueeeeeeeeeeer >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 18, 2006 8:36 am

visca el barçAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
gracies cuquetona! preparare kleanex, ja ja ja
ruth! q, el va be el dissabte 27?? algu s'apunta???
Visitant

EntradaAutor: martamario » dj. maig 18, 2006 8:47 am

Hola guapas! Buenos dias.

Yo no puedo ir tgi, me sabe muy mal pero es que los sabados los tengo a tope.

Pero me acordaré de tí por supuesto y fotos fotos que Ruth te las haga
martamario
:: núvia experta

Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 18, 2006 8:48 am

bueno, te perdonoooooooo,
has leido lo q haré en la ceremonia?? me das tu sincera opinion??? esta más arriba >.-<: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: martamario » dj. maig 18, 2006 9:07 am

ah! si. Es muy bonito y sobre todo las palabras son muy especiales y seguramente mas de uno se pondrá a llorar por lo menos tus padres. Pero has puesto que 2 flores son para dos chicos mas o son para tus padres?
martamario

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 18, 2006 9:09 am

como? no, a ver 4 flores para mis amigos ( ingrid joan josu y albert= una pareja y 2 amigos más), otra para mi cuñada, y 2 más para mis padres = 7 en total! :-()-) >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. maig 18, 2006 9:16 am

Irina!!!! No puedo!!!! Voy de boda!!!!!!!!!!!!!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Por la mañana o por la tarde??? La boda es a las 5 en Hospitalet :o-o:

FORÇA BARÇA!!! Por cierto sabéis donde estuve celebrando la Champions??? En el concierto de Il Divo =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

TGI me encanta el reparto del ramo que has organizado :-()-) i esos votos :o-o: uf!!! compra kleenex eh?
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: martamario » dj. maig 18, 2006 9:19 am

vale no lo habia entendido bien. Os quedará muy bonito seguro. Pero nada de nervios eh! que si no lo diras todo de carrerilla y no te saldra bien.
Tienes que estar super tranqui aunque sea dificil
martamario

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 18, 2006 9:22 am

ooooooooooooooo, no puedes?? ooooooooooooo!
he quedado a las 11 más o menos...oooooooooooo
Je je, si, intentare estar tranquila...la verdad es q no me pongo muy nerviosa nunca..a ver si hay suerte, ja ja ja.
Il Divo feia un concert ahir??? ostres, ni m'en vaig enterar!!!!!
ale, visca el barça!!!!! jo estava a la plaç ade sant cugat!!!!!
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant