laura_v ha escrit:HOLA ÈTNIA!!
HAS PENSAT EN PASSAR PEL CORTE INGLÉS? A LA PLANTA JOVE SOLEN TENIR VESTITS DE FESTA MOLT GUAPOS Y BÉ DE PREU.
LA MEVA GERMANA ES VA COMPRAR UN TIPUS ANYS 60 I LI VA COSTAR UNS 90€. ARA, ERA PER LA ÉPOCA DEL NADAL, PERÒ SUPOSO QUE ARA TAMBÉ HI TROBARÁS.
Bona idea, Laura. Fa anys hi vaig anar i no em va agradar res, però és que ja s'acabava la temporada i suposo que només els quedaven les quatre coses que no volia ningú. També hi passaré, moltes gràcies!
Ah, per cert, sovint passo per davant d'una botiga que sembla que tinguin vestits bonics, però no hi he entrat mai. Ja no me'n recordava, però avui, curiosament, m'he trobat un anunci seu al diari. La botiga es diu
Them Us passo la direcció i un comentari que he trobat a Internet. Si algú s'anima i hi va que ens expliqui què tal és. Jo quan tingui una tarda lliure aniré a tots aquests llocs que m'heu dit + aquest!
Them Barcelona
Diagonal, 379
(una mica més avall de Pg. de Gràcia)
Them somos una tienda de Barcelona intentamos competir en precios sin tener que bajar calidades... Tambien ofrecemos servicios de asesoramiento de imagen, realizamos vestuario para teatro y eventos, te realizamos ideas que tengas y mas.... Proponnos ideas y hablamos. Tenemos varias marcas y diseñadores para hombre y mujer entre ellas nuestra propia coleccion
Petons a totes!