Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dg. març 30, 2008 7:28 pm

JA heu canviat l'hora!???!!!! ja ens queda una horeta menys pel casament!!!! ja, ja, ja, *.-o-o.* estic fatal!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 30, 2008 9:04 pm

Sira, si a hores d'hara encara no hem canviat l'hora... tela, tela, telaa.... jajajaja!!! Si que és veritat... 1 hora menys!

Núria, doncs si el que vols és traju traju, tots ronden per aquets preus i a Girona només en tenen al Sinovias i a l'Onix només tenen un que és amb blanc i or... I pensa que si no tenen la talla triguen 3 mesos com a mínim...així que més val que començis a mirar...
Jo el que hauré de mirar són unes sabatetas...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dg. març 30, 2008 9:28 pm

hola

miriam ara si que he vist les fotos... que guapoooo.... esta preciossss. quina monada...
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. març 30, 2008 10:13 pm

Ai... es que només imaginar-me'l...quina gràcia el meu barrufet!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: montpra » dg. març 30, 2008 11:14 pm

Si si miriam tu ves fent publicitat del barrufet però ... em va fotre un cop d'espasa al cap ...
La veritat és maquisim !!! i molt timid :) amb una deria increible als camions, i als cotxes de policia !!! jaja encara recordo quan vam sortir de l'autopista, ja no es veia el cotxe dels mossos i el nen esposa a preguntar el policia on ? i la Miriam li diu Arnau que fa estona que no hi son, i ell insistint mama policia onnnn !!!
Pero son macusssssssssssssssssssssssss ;.:love_:

I Nuria la teva pitufa em te el cor robat, ja vas veure que vaig fer pràctiques per quan tingui el meu bitxitu propi, i tu ves portant-la que a les properes quedades al teu costat i la nena per mi jajajaja *.-o-o.*

Res reines, dir-vos que avui hem anat al restaurant, ja que canviem, ens ha encantat i ja està encarregat !!! I segurament setmana vinent a fer el tastet.

Apa, amb uns moments ja teniu la crònica de dos dies !!!

Per cert, la Miriam ha canviat l'hora del rellotge segur, perquè ahir a les 2 menys quart em deia nena ves al llit que son casi les 3 ehhhhhh :-)

Ale, petonsssssssssssssssssssss !!
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: winy » dl. març 31, 2008 8:12 am

Bon dia nines, dilluns.... :--(

Que dir, el dissabte va ser genial!! Hem pesa el bolso, que no ho sabeu pas... semblo el banc d'espanya amb tants calés pels trapitxeos!!

Gemma, com està el teu sogre?? I els ànims??

Miriam, l'Arnau sembla un mini-nuvi, està guapíssim!!!!!!!! :-)ok:

Avui a l tarda, aniré a comprar la mercaderia, jejejeje....

Ah, Dem, gelats de xocolata no en ténen!! Et va bé de vainilla?? :-()-)
Gràcies, per la caricatura... :-):-):-):
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 31, 2008 8:29 am

Bon dia boniques

Primer de tot us volia donar mil disculpes pero no entrar a dir-vos res. Des de les 6 del matí que estava voltant amunt i avall sense saber que fer amb el meu sogre i estava bastant bloquejada aquella hora la veritat. Però no us merexeu que ni entrés a dir hola. Però és que els ànims no els porto massa bé i la trobada era per parlar del casament i per que us ho passessiu bé i jo no m'ho hagiés passat bé, suposo que mig m'enteneu. Un altre dia serà.... El meu sogre està igual i és això el que ens preocupa que no avança res és més hi ha dies que pitjor i el dissabte ens va tenir el susto de la pressió així que no sé...

Me n'alegro que us ho passessiu molt bé.

Miriam l'Arnau està guapissim! i tema testimonis que comentes a nosaltres és civil i ens obliguen a tenir-ne dos per banda....

Kel_go molt bona pinta el que heu triat de menú.

Nuria tema retafia de detall nosaltres ho regalem als homes a les dones els hi regalem una altre cosa.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. març 31, 2008 8:35 am

Bon dia guapes,

Uff, tornem a estar a dilluns, el dia més pessat de la setmana! :-(

Chiky, t'envio una abraçada molt forta i molts ànims. I dir-te que no t'has de disculpar de res, nosaltres entenem per la situació que esteu passant i no sempre hi ha ganes de parlar. Què sàpigues que se't va trobar a faltar!! :-()-)

Montpra, me n'alegro que lo del restaurant hagi surtit bé i aqesta setmana a fer el tastet!!

Miriam, demà ja comences a treballar...

Desitjar-vos que passeu un bon dilluns i si puc més tard entro.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: nuria74 » dl. març 31, 2008 8:55 am

Hola maques!

Al final ahir no vaig tenir més temps d'entrar... és que tenia un munt de roba per planxar, i a més havia de traduir coses del nostre web de la feina... total, que vam anar a dormir tard, i aquest damatí tothom amunt, que és dilluns!

Dissabte també vam anar a sopar, que ens convidaven uns clients. No els coneixia de res, però són molt simpàtics i ens ho vam passar molt bé. Tant bé que vam tornar a la 1h00, que eren les 2h00... després la nena va voler menjar i, entre una cosa i l'altra, vaig anar a dormir a les 3h30. Ahir estava feta pols, és que ja no aguanto res! Vam haver d'endur-nos la nena, com que no puc deixar el meu pit a casa... Doncs la nena es va cagar enmg del restaurant, en tenia fins a les orelles!!! No vegis quina vergonya, davant d'aquesta parella que no coneixia de res! Vam anar a canviar-la i després escàndol perquè tenia son i no trobava el son... apa, treu la teta allà mig. El principi del sopar va ser un show, però després es va adormir i tot va anar molt bé.

Montpra, què feies tu a aquelles hores encara desperta??? Que tens insomnis? M'alegro molt que lo del restaurant s'hagi solucionat, ja veuras com tot anirà bé!

Chiky, no pateixis dona, que ja ho entenem perfectament que no tinguis ganes de veure gent! Espero que per la pròxima podras venir.

Aquesta setmana he de trobar un moment per anar a encarregar el vestit!

Petons
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: winy » dl. març 31, 2008 8:57 am

Ui, ui... avui el meu jefe té el dia girat!!

Més val, que no m'encanti gaire, pq sinó.... :--(
Imatge

EntradaAutor: TETES » dl. març 31, 2008 9:30 am

hola noies!!!! bon dia de dilluns... :--(

Chiki, em sap greu lo del teu sogre, espero que vagi avançant i que tot vagi a millor, una abraçada molt forta! :-()-)
Montpra, m'alegro que al final ja s'hagi solucionat el tema del restaurant i qie ara esteu ben convençuts, segur que amb el canvi estareu mes tranquils!
Miriam, que guapissim que esta l'arnau, es com un nuvi petit!!! pobret si hi esta incomode ja veig que acabar a mbels pantalons i la camisa per fora i au a correr!! mentre li duri el traju l'estona de la missa i fotos oficials ja ni ha prou oi! :-)ok:
Ostres nuria quin show al restaurant amb la peque no! pero ja se sap que amb criatures es imprebisible... quan te la teva nena?
Kel-go, el menu fa molt bona pinta, bona elecicio!! >.-<:

nenes ja no se si m'he deixat algo... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: nuria74 » dl. març 31, 2008 9:36 am

Hola Tetes!

La meva nena farà 3 mesos el dia 10... I si, com que he decidit d'alletar-la, me l'he d'endur a tot arreu. A més, aquest sopar no estava previst, perquè si ho hagués sabut, potser hauria descongelat la llet que tinc congelada i li hauria deixat a la meva mare... total, ja tenia el gran amb ella!

I tu què, ja estàs ben animadeta per anar a buscar a la decendència???

Perquè no vens a les trobades?
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: queque » dl. març 31, 2008 9:43 am

bon dia nenes!!! avui estic de festa!!!
Del dissabte volia dir que ho vaig passar molt bé, em de pensar en la proxima quedada,ehhh

Chiky et vam trobar a faltar, però ho entenem molt bé... molts ànims de tot cor, per a tots dos.

Em sap greu no haber pogut quedar-me més temps el dissabte però estavem pintant el pis...

Nuria dir-te que la teva nena es va portar de campionat, quina nena tant maca!!!

Miriam el teu Arnau sembla un mini nuvi, Que guapo, serà la sensacio el dia del teu casament!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 31, 2008 9:44 am

Nuria segur que et creixarà una nena super forta la lectància materna diuen que és la millor!

Arohha et passo per privi lo que necessito de Galacticblum. :-)ok:

Gràcies noies per aquests ànims :-()-) i per trobar-me a faltar :-()-) :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: queque » dl. març 31, 2008 9:44 am

Winy t´envio un privi amb el meu mail, passarem comtes.
queque

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: winy » dl. març 31, 2008 10:10 am

Queque, rebut :-)ok:
Imatge

EntradaAutor: TETES » dl. març 31, 2008 10:18 am

aix nuria 3 mesets, quina monada, quina cucadaaaaaa!!!! son tant macus...., la llet materna li anira super be, creixera molt sana!!

jo ahir vaig anar a un dinar als castallers de figueres i hi havia una que anava amb la nena de 5 dies de vida! quina cosa tant petitona, feia un respecte tocar-la i agafar-la.... i pensava i quan sigui el teu que faras?
doncs en principi el mes de començar la recerca es el maig, aixi que ja queda res, pero nose si ho retrassarem una mica perque potser aquest estiu anem de viatge algun lloc amb els meus pares, que com teniem la iaia gran, fa molt temps que no van enlloc i , ara que la iaia ja no hi es, els fa gracia, i clar he llegit que els 3 primers mesos no va be agafar un avio, nose ja veurem, pero per falta de ganes no es!

Doncs a les quedades no vinc perque soc moooolt manta per aixecar-me aviat els findes i soc molt vergonyosa per coneixer gent nova... ja se que es com si ens coneguessim pero nose, em fa molta vergonya!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dl. març 31, 2008 10:19 am

Hola nines!!!

El dissabte ens ho vàrem passar molt bé!!! i vam riure molt!!! M'hagués agradat quedar-me més estona!

Dem moltes gràcies pel detallet!!!

La nena de la Núria és un : sol : es preciosa i es va portar molt bé!!

Chiky no et preocupis, entenem la situació i no t'has de disculpar de res guapa, molt ànims i espero de tot cor que el teu sogre comenci a millorar aviat! una abraçada ven forta!

Miriam l'Arnau està guapissim sembla un home gran, serà el protagonista el dia del casament segur.

Bé jo el cap de setmana repartint invitacions com us vaig dir, uff es un feina pesadota, perquè vols fer moltes coses però el fet d'anar a casa d'uns i altres dons treu temps, però bé ens ho agafarem bé, perquè és una cosa més que comporta el casament.
A veure si el proper cap de setmana també fem un sopar d'amics i podem acabar d'entregar les que ens falten.

Petonets
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: kel_go » dl. març 31, 2008 10:29 am

bona dia a totes!!!!

avui dillunss.... quin pal.... pero en fi, és el que toca.

montpra m'alegro que ja tingueu solucionat lo del restaurant...haviam el tastet que tal, ja ens explicaras.

chiky nit anim! em sap molt de greu lo del teu sogre... anims guapa!!

gràcies a totes pels comentaris del menu, la veritat es que estem molt i molt contents, era tot bonisssimmmm.
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: DASCAES » dl. març 31, 2008 10:48 am

Bon dia a totes!
No sé si recordaré tot el que volia dir....

Primer de tot, Míriam, TENS UN FILL PRECIÓS. Que maco que està amb aquest traju! és tot un homenet
Agbe, ets de banyoles? osti, quines casualtitats!
Tetes, pel tema de volar estant embarassada, cada ginecòleg et diu una cosa diferent. Amb la colla de noies l'any passat vam anar a Roma i 2 d'elles estaven embarassades (nosaltres encara no ho sabíem). I no els va passar res de res. Has de ser tu, sentir-te còmoda i segura. Sembla un anunci de compreses neujor:-) neujor:-)

I pel tema tastets, nosaltres hi anem aquest diumenge. Encara falta molt pel casament, però així ho deixem llest i ja està.
DASCAES
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants